Ja, want mensen worden beoordeeld op normaalheid gekeken naar het energy-drink gebruik.KSwoosh wrote:zoals elk normaal mensKevin-Raw wrote:nu drink ik het niet tot zelden
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
inderdaadkatamaran wrote:Ja, want mensen worden beoordeeld op normaalheid gekeken naar het energy-drink gebruik.KSwoosh wrote:zoals elk normaal mensKevin-Raw wrote:nu drink ik het niet tot zelden
Jij slaapgebrek? Ik slaap hooguit 8 uur per nacht en heb er nauwelijks last van. 's Ochtends een beetje moe, maar zelfs zonder energiedrink of koffie wordt ik fit. Als ik thuis ben, drink ik overigens wel altijd 1 of 2 bakken sterke koffie.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Ik krijg er niet eens zoveel energie van, nu drink ik het eigenlijk al zeker een jaar nooit meer, maar alsnog kreeg ik er nooit energie van ofzo. Zo briljant smaakt het eigenlijk ook niet, ik ken mensen op school die gewoon een heel treetje haalde, in hun kluisje stopte en dan weer er tegen aan konden 
Ik krijg er niet echt energie van, maar blijf er wel wakker door. Maar misschien komt dat ook door de koffie daar drink ik gemiddeld ook 7 bakken van op een dagSkedoedelefloeps wrote:Ik krijg er niet eens zoveel energie van, nu drink ik het eigenlijk al zeker een jaar nooit meer, maar alsnog kreeg ik er nooit energie van ofzo. Zo briljant smaakt het eigenlijk ook niet, ik ken mensen op school die gewoon een heel treetje haalde, in hun kluisje stopte en dan weer er tegen aan konden
-
G
wist je dat Alphaverb enorm bijdehand is 
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
bijdehand is of doet?KSwoosh wrote:wist je dat Alphaverb enorm bijdehand is
-
G
same thing?RAW-vizion wrote:bijdehand is of doet?KSwoosh wrote:wist je dat Alphaverb enorm bijdehand is
is idd hetzelfde, maar verklaar uw nader? waarom is hij beidehand? 
-
G
niet belangrijkoostzaner wrote:is idd hetzelfde, maar verklaar uw nader? waarom is hij beidehand?
Idd, energie krijg je er niet echt van. Behalve van Red Bull en die Monster meukSkedoedelefloeps wrote:Ik krijg er niet eens zoveel energie van, nu drink ik het eigenlijk al zeker een jaar nooit meer, maar alsnog kreeg ik er nooit energie van ofzo. Zo briljant smaakt het eigenlijk ook niet, ik ken mensen op school die gewoon een heel treetje haalde, in hun kluisje stopte en dan weer er tegen aan konden
Ik heb iemand in mijn klas die was verslaafd aan colaJolle wrote:Kan je daar serieus verslaafd aan raken?
Ja daar ben ik ook verslaafd aan. Ik kan echt geen dag zonder cola, normaal gaat er minstens anderhalve liter doorheen bij mijMartin wrote:Ik heb iemand in mijn klas die was verslaafd aan colaJolle wrote:Kan je daar serieus verslaafd aan raken?
dan kunnen we samen over een paar jaar een kunstgebit aan laten metenChukkels wrote:Ja daar ben ik ook verslaafd aan. Ik kan echt geen dag zonder cola, normaal gaat er minstens anderhalve liter doorheen bij mijMartin wrote:Ik heb iemand in mijn klas die was verslaafd aan colaJolle wrote:Kan je daar serieus verslaafd aan raken?
volgens mij is energy dirnk nóg slechter
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Nou iets wat helpt om roestige schroeven en spijkers ergens uit te halen lijkt me geen rozengeur en maneschijn achter te laten in je lichaamJosh-T wrote:volgens mij is energy dirnk nóg slechter
Ik jaag er elke dag anderhalve liter fanta light doorheen. Ook chill!
dawasiknie wrote:Ik jaag er elke dag anderhalve liter fanta light doorheen. Ook chill!
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Gotta watch the calories there budJolle wrote:dawasiknie wrote:Ik jaag er elke dag anderhalve liter fanta light doorheen. Ook chill!Light?
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
water is voor mietjesVik wrote:Als ik thuis ben drink ik altijd water of af en toe wat frisdrank.
Goed voor je tandjes al die zooidawasiknie wrote:Ik jaag er elke dag anderhalve liter fanta light doorheen. Ook chill!
-
G
wist je dat de posts van HT heel snel in google staan? 
http://www.google.com/images?hl=nl&sour ... 45&bih=800 [die rode]
http://www.google.com/images?hl=nl&sour ... 45&bih=800 [1e 2]
http://www.google.com/images?hl=nl&sour ... 45&bih=800 [die rode]
http://www.google.com/images?hl=nl&sour ... 45&bih=800 [1e 2]
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Hehe dat is wel ziek!
Heel Hardtraxx wordt geïndexeerd door Google?