Wist je dat ik Logic Pro ga leren op school 
straks ga je nog meetellen in de sceneKSwoosh wrote:Wist je dat ik Logic Pro ga leren op school
straks ga je nog meetellen in de sceneKSwoosh wrote:Wist je dat ik Logic Pro ga leren op school
Haha wie weetdjpatt wrote:straks ga je nog meetellen in de sceneKSwoosh wrote:Wist je dat ik Logic Pro ga leren op school
haha logic kan je ook gewoon leren op internetKSwoosh wrote:Haha wie weetdjpatt wrote:straks ga je nog meetellen in de sceneKSwoosh wrote:Wist je dat ik Logic Pro ga leren op school
Maar het was kiezen tussen InDesign, Axure of Audio [toen wist ik nog niet dat het Logic was]
InDesign kan ik zelf wel leren, kheb zelfs net al alle instructievideos gedownload
Axure is gewoon gay [paper prototyping, maar dan op de pc]
en Audio leek me wel vet
nadeeltje van Logic is dat et Mac only is, dus ik moet OSX weer ff werkend krijgen op me pc en laptop
cubase weet ik niet logic welJolle wrote:Link?Of voor Cubase mischien
wen er maar aanSkedoedelefloeps wrote:Wist je dat ik hier even scrollde en veels te vaak KSwoosh zie staan
Wa hedde uitgespookt jonge?dj-rico01 wrote:ik ben verbannen van GHF
Zelfde plaatje geplaatst als ik in het theracords topic heb geplaatstfreddyadu8 wrote:Wa hedde uitgespookt jonge?dj-rico01 wrote:ik ben verbannen van GHF
Boefjedj-rico01 wrote:Zelfde plaatje geplaatst als ik in het theracords topic heb geplaatstfreddyadu8 wrote:Wa hedde uitgespookt jonge?dj-rico01 wrote:ik ben verbannen van GHF
Ach. Ben blij dat je niet meer op die site mag komendj-rico01 wrote:muhahah, en het is nog ene perm ban ook, terwijl ze normaal altijd temp bannen
haha wattan?freddyadu8 wrote:Ach. Ben blij dat je niet meer op die site mag komendj-rico01 wrote:muhahah, en het is nog ene perm ban ook, terwijl ze normaal altijd temp bannen
Haha zeik-site dat het is ;pdj-rico01 wrote:haha wattan?freddyadu8 wrote:Ach. Ben blij dat je niet meer op die site mag komendj-rico01 wrote:muhahah, en het is nog ene perm ban ook, terwijl ze normaal altijd temp bannen
Haha daar doe je t ook voor natuurlijkedj-rico01 wrote:maar wel goede info, de zaak van de andere kant bekijken (hier zitten veel omghhziscool mensen), en een beter funny pics topic dan hier
sorry GHF? (ja ik weet volg het effe nietdj-rico01 wrote:ik ben verbannen van GHF
Het GlobaleHardestijlForumRAW-vizion wrote:sorry GHF? (ja ik weet volg het effe nietdj-rico01 wrote:ik ben verbannen van GHF)
ooow op die fietsdj-rico01 wrote:Het GlobaleHardestijlForumRAW-vizion wrote:sorry GHF? (ja ik weet volg het effe nietdj-rico01 wrote:ik ben verbannen van GHF)
vond die pic niet zo heel erg ofzodj-rico01 wrote:Nieuwe headert!