haha baas ik ga dat ik proberen te verbeteren op schoolroberttt wrote:Ik op 140. Stage loontdjpatt wrote:ik zit vandaag ook alweer op 100 berichten
ziek zijn loont
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Jezus dat is best ziek man hahadjpatt wrote:ik zit vandaag ook alweer op 100 berichten
ziek zijn loont
4540 inmiddels. Jezus, je doet er alles aan om mij in te halen of nietroberttt wrote:Ik op 140. Stage loontdjpatt wrote:ik zit vandaag ook alweer op 100 berichten
ziek zijn loont
-
RHardtraxx Veteran
word moeilijk denkChukkels wrote:4540 inmiddels. Jezus, je doet er alles aan om mij in te halen of nietroberttt wrote:Ik op 140. Stage loontdjpatt wrote:ik zit vandaag ook alweer op 100 berichten
ziek zijn loont
JaChukkels wrote:4540 inmiddels. Jezus, je doet er alles aan om mij in te halen of nietroberttt wrote:Ik op 140. Stage loontdjpatt wrote:ik zit vandaag ook alweer op 100 berichten
ziek zijn loont
-
RHardtraxx Veteran
ik probeer wanhopig op 25 te komendjpatt wrote:ik sluip rustig de top 10 binnen
Zit ik al inRAW-vizion wrote:ik probeer wanhopig op 25 te komendjpatt wrote:ik sluip rustig de top 10 binnen
-
RHardtraxx Veteran
ik moet _dp_ nog inhalenroberttt wrote:Zit ik al inRAW-vizion wrote:ik probeer wanhopig op 25 te komendjpatt wrote:ik sluip rustig de top 10 binnen
spammers.
plaats 5. dat kwam door me spam tijd voordat ik mod werd.
ik lig 600 posts voor op chukkels dus kan (lees:kan) rustig aan doen 
shit:P Totaal aantal berichten: 2170
-
RHardtraxx Veteran
als ik door m'n spam tyd ben ga ik de rust en vrede zoeken in het mod wordenoostzaner wrote:spammers.plaats 5. dat kwam door me spam tijd voordat ik mod werd.
ik ben gewoon een jaar rustend lid geweest. anders stond ik nu wel een paar plekkies omhoog 
vraag het aan jor-d wanneer jij denkt dat hij iemand nodig heeft.RAW-vizion wrote:als ik door m'n spam tyd ben ga ik de rust en vrede zoeken in het mod wordenoostzaner wrote:spammers.plaats 5. dat kwam door me spam tijd voordat ik mod werd.
Ik vroeg het toen HT van lay-out veranderde in mei/juni 2009.
oostzaner wrote:vraag het aan jor-d wanneer jij denkt dat hij iemand nodig heeft.RAW-vizion wrote:als ik door m'n spam tyd ben ga ik de rust en vrede zoeken in het mod wordenoostzaner wrote:spammers.plaats 5. dat kwam door me spam tijd voordat ik mod werd.
ze zoeken nog iemand die only off topic beheerd
-
RHardtraxx Veteran
zal ik doenoostzaner wrote:vraag het aan jor-d wanneer jij denkt dat hij iemand nodig heeft.RAW-vizion wrote:als ik door m'n spam tyd ben ga ik de rust en vrede zoeken in het mod wordenoostzaner wrote:spammers.plaats 5. dat kwam door me spam tijd voordat ik mod werd.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
als ik klaar ben met spammen ben ik een gerespecteerd hardtraxxer...
nog een lange weg te gaan dus
-
RHardtraxx Veteran
nee dan ben je een gerespecteerd veteraanSkedoedelefloeps wrote:als ik klaar ben met spammen ben ik een gerespecteerd hardtraxxer...
Ze zouden een plugin moet maken zodat je op het profiel ook kan zien hoeveel procent van de posts in de off topic sectie is
Ik denk dat het bij sommige mensen wel meer dan 90% is 
-
RHardtraxx Veteran
nee dat gaat bij mij dan naar releases gedeeltemrazura wrote:Ze zouden een plugin moet maken zodat je op het profiel ook kan zien hoeveel procent van de posts in de off topic sectie isIk denk dat het bij sommige mensen wel meer dan 90% is
-
G
wist je dat ik moest lachen om deze status van iemand @ facebook:
free-spacen
free spacen
spacen
freespacenweer heerlijk freespacen op school
free-spacen
free spacen
spacen
Als het drugsgebruik-topic ook off-topic zou zijn, dan zouden er veeeeeeel meer zijnmrazura wrote:Ze zouden een plugin moet maken zodat je op het profiel ook kan zien hoeveel procent van de posts in de off topic sectie isIk denk dat het bij sommige mensen wel meer dan 90% is
Mijn meeste posts gaan denk ik naar Algemeen.
Dat kan!mrazura wrote:Ze zouden een plugin moet maken zodat je op het profiel ook kan zien hoeveel procent van de posts in de off topic sectie isIk denk dat het bij sommige mensen wel meer dan 90% is
https://hardtraxx.com/search.ph ... mit=Zoeken
Nu geeft hij alle berichten weer van Robert in het topic met de naam: "drugsgebruik" (zo heet dat topic). Dat zijn er 1178
Meer dan 25% dus
-
RHardtraxx Veteran
damnChukkels wrote:Dat kan!mrazura wrote:Ze zouden een plugin moet maken zodat je op het profiel ook kan zien hoeveel procent van de posts in de off topic sectie isIk denk dat het bij sommige mensen wel meer dan 90% is
https://hardtraxx.com/search.ph ... mit=Zoeken
Nu geeft hij alle berichten weer van Robert in het topic met de naam: "drugsgebruik" (zo heet dat topic). Dat zijn er 1178
Meer dan 25% dus