Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213 ... 388  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 13:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tja nu ik t zo terug lees :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 14:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Goed... hahaha. Je zegt het wel alsof je nog nooit iemand hebt gekend met een vriendin.


haha maar het is UIT met je meisie dat je nu weer online bent? :lol:
of zit ze in dr maandelijkse weekie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 14:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

... ik een nieuwe avatar heb? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 14:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KickinAzz schreef:
... ik een nieuwe avatar heb? :P

Welke had je eerst, weet nu niet meer wie je bent xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 14:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Was dat niet bijna dezelfde?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 14:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wist je dat ik mijn spacende avatar heb vervangen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik een onstoken oog heb die zo opgezwollen is dat je mn oog zelfs niet meer kan zien :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 15:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Ik een onstoken oog heb die zo opgezwollen is dat je mn oog zelfs niet meer kan zien :/


Pinkeye?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
maarten1410 schreef:
Goed... hahaha. Je zegt het wel alsof je nog nooit iemand hebt gekend met een vriendin.


haha maar het is UIT met je meisie dat je nu weer online bent? :lol:
of zit ze in dr maandelijkse weekie :P

Hahaha waarom zag ik die vraag al aankomen? Nee het is nog steeds aan en geen maandelijkse stormvloed maar heb de laatste tijd veel moeten werken en weinig vrije tijd gehad. Daar heb ik maar weer eens verandering in gebracht dus, tadaaa!

Kepro schreef:
Ik een onstoken oog heb die zo opgezwollen is dat je mn oog zelfs niet meer kan zien :/

Iiiiiel! Je moet stukjes zaad ook altijd goed uitwassen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 15:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
KickinAzz schreef:
... ik een nieuwe avatar heb? :P

Welke had je eerst, weet nu niet meer wie je bent xd

Die zwartgrijze Decibel avatar, maar er zijn er meer met zo'n avatar dus wou eens wat nieuws :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bourzwain schreef:
Kepro schreef:
Ik een onstoken oog heb die zo opgezwollen is dat je mn oog zelfs niet meer kan zien :/


Pinkeye?


Haha Maarten nee ik weet het niet en wat is een Pink eye? ... heeft geen zin om te googelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 15:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

wist je dat ik deze avatar al heel lang heb ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 17:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

... wanneer ik een groen t-shirt aan heb, een stuk jonger op foto's lijk (volgens chukkels >.< )
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 17:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wist je dat op Qlimax 2010 onderwerp na, nog geen 1 onderwerp de 60+ pagina’s heeft gehaald in de Feest topic.
Nummer 1: Qlimax 2010 (84 Pagina’s)
Nummer 2: Loudness 2010 (53 Pagina’s)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 17:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben blij dat je daar op gelet hebt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 17:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

D-Ruz schreef:
Ben blij dat je daar op gelet hebt!

Moet toch wat doen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 17:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Haha das idd zo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 18:03 
 

Hard Bass gaat et sowieso wel halen, die zit nu al op 42 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 18:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Hard Bass gaat et sowieso wel halen, die zit nu al op 42 :P

Nou gebruik je skills Kswooshiipooshie
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 18:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Laten we eraan beginnen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
... wanneer ik een groen t-shirt aan heb, een stuk jonger op foto's lijk (volgens chukkels >.< )


Haha, het is wel zo ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 16:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
roberttt schreef:
... wanneer ik een groen t-shirt aan heb, een stuk jonger op foto's lijk (volgens chukkels >.< )


Haha, het is wel zo ^^

klopt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 22:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

... dat ik een nieuwe avatar heb XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij is nice :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 22:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
... dat ik een nieuwe avatar heb XD


Gotta catch em all!

Afbeelding
Vorige  1 ... 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213 ... 388  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic