Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211 ... 388  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 13:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

djpatt schreef:
.... het lekkere wijven topic vaker is bezocht dan het zever topic

fap fap :drool:

Noo ? Serieus ? :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yoeloe schreef:
djpatt schreef:
.... het lekkere wijven topic vaker is bezocht dan het zever topic

fap fap :drool:

Noo ? Serieus ? :')


kan je zien he hoeveel kliks het topic gehad heeft staat achter de naam van het topic :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

...mijn Donkey Rollers vest is verzonden! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 17:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waarom mensen blij worden van muziek http://bit.ly/eZ21O4
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
...mijn Donkey Rollers vest is verzonden! :yay:


ruilen tegen mij Da Tweekaaaaz vest? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 17:35 
 

Oxbow schreef:
Parvuz schreef:
...mijn Donkey Rollers vest is verzonden! :yay:


ruilen tegen mij Da Tweekaaaaz vest? :P

of tegen mijn billabong vest uit amerika?

of laat maar, mijne is vetter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 18:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
of tegen mijn billabong vest uit amerika?

of laat maar, mijne is vetter.

... En weer een kansloze post erbij :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 18:01 
 

roberttt schreef:
KSwoosh schreef:
of tegen mijn billabong vest uit amerika?

of laat maar, mijne is vetter.

... En weer een kansloze post erbij :/

nee die van jou dan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wist je dat we weer ontopic gaan. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oostzaner schreef:
wist je dat we weer ontopic gaan. ^^

... ontopic niet bestaat in het offtopic gedeelte ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

....hardtraxx reclame maakt voor een oplichtings site
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welke? Ik ben standaard ingelogd, dus ik zie geen reclames xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Welke? Ik ben standaard ingelogd, dus ik zie geen reclames xd


ik ben ook standaard ingelogd maar zie wel reclame op de homepage

lexa.nl en die be2.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

djpatt schreef:
Chukkels schreef:
Welke? Ik ben standaard ingelogd, dus ik zie geen reclames xd


ik ben ook standaard ingelogd maar zie wel reclame op de homepage

lexa.nl en die be2.nl

hoe weet jij zo goed dat dat oplichting is? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
djpatt schreef:
Chukkels schreef:
Welke? Ik ben standaard ingelogd, dus ik zie geen reclames xd


ik ben ook standaard ingelogd maar zie wel reclame op de homepage

lexa.nl en die be2.nl

hoe weet jij zo goed dat dat oplichting is? :x


ik zag een tijdje geleden bij kassa, na een paar keer zoeken op internet lees je de ervaring van gebruikers

voorbeeldje:
http://www.datingwebsites.nl/reviews/lexa.nl/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 21:46 
 

.. ik een nieuwe huisgenoot heb? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
.. ik een nieuwe huisgenoot heb? :P

als je net zoveel praat als dat je hier berichten posts is hij/zij binnen een week weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 21:50 
 

wel binnen een jaar iig, dan is de odue huisgenoot weer terug in die kamer xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 22:18 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

djpatt schreef:
....hardtraxx reclame maakt voor een oplichtings site

De reclame op de voorpagina past zich aan aan jouw zoekgedrag op Google :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wist je dat ik morgen een tentamen heb maar ik niet de motivatie heb om te leren :cry: Kutleven gewoon
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
djpatt schreef:
....hardtraxx reclame maakt voor een oplichtings site

De reclame op de voorpagina past zich aan aan jouw zoekgedrag op Google :P


omg :P heb nog nooit porno in beeld gezien hoor :P ik was dus aan het zoeken op die beoordelings site

en nu heb ik steeds reclame van lexa
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 22:23 
 
Hardtraxx Veteran

djpatt schreef:
en nu heb ik steeds reclame van lexa

heb ik ook :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RAW-vizion schreef:
djpatt schreef:
en nu heb ik steeds reclame van lexa

heb ik ook :x


dan zit lyst te ouwehoeren
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 22:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

djpatt schreef:
RAW-vizion schreef:
djpatt schreef:
en nu heb ik steeds reclame van lexa

heb ik ook :x


dan zit lyst te ouwehoeren

niet :P past zich echt aan op zoekgedrag
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 22:35 
 

ik heb lekker nooit reclame :P
Vorige  1 ... 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211 ... 388  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic