Noo ? Serieus ? :')djpatt wrote:.... het lekkere wijven topic vaker is bezocht dan het zever topic
fap fap
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
kan je zien he hoeveel kliks het topic gehad heeft staat achter de naam van het topicYoeloe wrote:Noo ? Serieus ? :')djpatt wrote:.... het lekkere wijven topic vaker is bezocht dan het zever topic
fap fap
...mijn Donkey Rollers vest is verzonden! 
Waarom mensen blij worden van muziek http://bit.ly/eZ21O4
ruilen tegen mij Da Tweekaaaaz vest?Parvuz wrote:...mijn Donkey Rollers vest is verzonden!
-
G
of tegen mijn billabong vest uit amerika?Oxbow wrote:ruilen tegen mij Da Tweekaaaaz vest?Parvuz wrote:...mijn Donkey Rollers vest is verzonden!
of laat maar, mijne is vetter.
... En weer een kansloze post erbijKSwoosh wrote: of tegen mijn billabong vest uit amerika?
-
G
nee die van jou danroberttt wrote:... En weer een kansloze post erbijKSwoosh wrote: of tegen mijn billabong vest uit amerika?
... ontopic niet bestaat in het offtopic gedeelteoostzaner wrote:wist je dat we weer ontopic gaan.
....hardtraxx reclame maakt voor een oplichtings site
Welke? Ik ben standaard ingelogd, dus ik zie geen reclames 
ik ben ook standaard ingelogd maar zie wel reclame op de homepageChukkels wrote:Welke? Ik ben standaard ingelogd, dus ik zie geen reclames
lexa.nl en die be2.nl
hoe weet jij zo goed dat dat oplichting is?djpatt wrote:ik ben ook standaard ingelogd maar zie wel reclame op de homepageChukkels wrote:Welke? Ik ben standaard ingelogd, dus ik zie geen reclames
lexa.nl en die be2.nl
ik zag een tijdje geleden bij kassa, na een paar keer zoeken op internet lees je de ervaring van gebruikerstommetjeuh wrote:hoe weet jij zo goed dat dat oplichting is?djpatt wrote:ik ben ook standaard ingelogd maar zie wel reclame op de homepageChukkels wrote:Welke? Ik ben standaard ingelogd, dus ik zie geen reclames
lexa.nl en die be2.nl
voorbeeldje:
http://www.datingwebsites.nl/reviews/lexa.nl/
-
G
.. ik een nieuwe huisgenoot heb? 
als je net zoveel praat als dat je hier berichten posts is hij/zij binnen een week weg.KSwoosh wrote:.. ik een nieuwe huisgenoot heb?
-
G
wel binnen een jaar iig, dan is de odue huisgenoot weer terug in die kamer 
De reclame op de voorpagina past zich aan aan jouw zoekgedrag op Googledjpatt wrote:....hardtraxx reclame maakt voor een oplichtings site
Wist je dat ik morgen een tentamen heb maar ik niet de motivatie heb om te leren
Kutleven gewoon
omgLyst wrote:De reclame op de voorpagina past zich aan aan jouw zoekgedrag op Googledjpatt wrote:....hardtraxx reclame maakt voor een oplichtings site
en nu heb ik steeds reclame van lexa
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
heb ik ookdjpatt wrote:en nu heb ik steeds reclame van lexa
dan zit lyst te ouwehoerenRAW-vizion wrote:heb ik ookdjpatt wrote:en nu heb ik steeds reclame van lexa
nietdjpatt wrote:dan zit lyst te ouwehoerenRAW-vizion wrote:heb ik ookdjpatt wrote:en nu heb ik steeds reclame van lexa
-
G
ik heb lekker nooit reclame