Wist je dat ik Casa Di Mama salami hadwrote:Wist je dat ik Pizza Salami heb gegetenwrote:Wist je dat ik juist Pizza Hawai gegeten heb?
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
wist je dat ik net friet gegeten heb
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
Wist je dat ik beter de titel van dit topic zou veranderen in "Wat heb je zonet gegeten topic ? " 
K
Donateur
last seen Feb 2014
Wist je dat ...wrote:bloemkool
F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2020
Wist je dat ik niet wist dat hij bloemkool had gegeten
whaha lekker voor jeuh, zie je vanaaf ofniett.. wistjewrote:bloemkool
wist je dat we willen dat elke reactie met 'wist je dat' begint.wrote:whaha lekker voor jeuh, zie je vanaaf ofniett.. wistjewrote:bloemkool
wist je dat ik het er maar achter had gezetwrote:wist je dat we willen dat elke reactie met 'wist je dat' begint.wrote:whaha lekker voor jeuh, zie je vanaaf ofniett.. wistjewrote:bloemkool
en wist je dat hard nature FUCING geweldig was
F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2020
wist je dat je de K vergeten waswrote:
wist je dat ik het er maar achter had gezet
wist je dat ik dat niet wistwrote:wist je dat je de K vergeten waswrote:
wist je dat ik het er maar achter had gezet
Wist je dat ik zonet iets wou downloaden op rapidshare, en toen klikte ik 2x op 't knopje downloaden, ik klik op terug want er komt geen download schermpje. De pagina is verlopen dus ik laad 'm opnieuw en nu moet ik weer 13 min. wachten. Sjongejonge.
Wist je dat dat illegaal is :')wrote: downloaden op rapidshare
F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2020
wist je dat je hier ongelijk hebt, want niet alles wat je download is illegaalwrote:Wist je dat dat illegaal is :')wrote: downloaden op rapidshare
K
Donateur
last seen Feb 2014
Wist je dat dat zo is, livesets download je toch ook via rapidshare. Rapidshare is niet bedoeld voor illegale downloads, het is een site waar je normaal gezien legale dingen kan downloadenwrote:wist je dat je hier ongelijk hebt, want niet alles wat je download is illegaalwrote:Wist je dat dat illegaal is :')wrote: downloaden op rapidshare
F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2020
Wist je dat yannick de post hierboven heeft aangepast, want net stond er dat laatste zinnetje nog helemaal niet bij 
K
Donateur
last seen Feb 2014
Wist je dat dat waar iswrote:Wist je dat yannick de post hierboven heeft aangepast, want net stond er dat laatste zinnetje nog helemaal niet bij
F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2020
& wist je dat ik maar eens ga slapen, morgen weer schoool
K
Donateur
last seen Feb 2014
Wist je dat ik nog een hele week vakantie hebwrote:& wist je dat ik maar eens ga slapen, morgen weer schoool
F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2020
wist je dat ik dat niet heb, dus vandaar dat ik nu dus ook wegga 
K
Donateur
last seen Feb 2014
Wist je dat er 441 leden zijn met 0 posts op Hardtraxx, bijna de helft is dus niet actief. Dat vind ik wel jammer 
Wist je dat ik nu te vroeg op ben om te gaan werken 
K
Donateur
last seen Feb 2014
Wist je dat ik dit wil zeggen: Wow half 7 alwrote:Wist je dat ik nu te vroeg op ben om te gaan werken
Wist je dat ik jullie allemaal gelijk geef, en wisten jullie ook dat ik er morgen om 6 uur uit moet om naar de RAI te gaan om dingen af te bouwen en zo plaats te maken voor InQontrol?wrote:Wist je dat dat zo is, livesets download je toch ook via rapidshare. Rapidshare is niet bedoeld voor illegale downloads, het is een site waar je normaal gezien legale dingen kan downloaden