Dus niet leeg? 
:')freddyadu8 wrote:Dus niet leeg?
:')freddyadu8 wrote:Dus niet leeg?
Haha, Droogheid!freddyadu8 wrote:Dus niet leeg?
Helaas wel hahaRobster wrote:Wist je dat van bier je kut gaat meuren (voor de vrouwen hier dan)?
net alsof je gaat fappen van dat topicLowrenz wrote:... er op Hardtraxx een hoop fappers zitten?
Moet je kijken hoeveel het lekkere wijven topic bekeken is ipv het wist je dat topic waar echt wel veel meer gepost is.
Annonieme fappers meld u!
Rickie wrote:wist je dat warm water sneller bevriest dan koud water?
Wist ik!Rickie wrote:wist je dat warm water sneller bevriest dan koud water?
Dj C-Mind wrote:dat ik maar weer een keer me avatar heb veranderd
djpatt wrote:Dj C-Mind wrote:dat ik maar weer een keer me avatar heb veranderd
haha, het kan alleen als je qwop hebt
als je dat vaker hebt dan ligt het waarschijnlijk aan een slegte doorbloeding. of heb je ooit eens bevroren tenen gehad ?KSwoosh wrote:wist je dat ik ijskoude voeten heb, zelfs al heb ik 20cm naast me voeten een kacheltje van 1250W aan staan
nee, heb idd erg slechte doorbloeding in mn voetedjpatt wrote:als je dat vaker hebt dan ligt het waarschijnlijk aan een slegte doorbloeding. of heb je ooit eens bevroren tenen gehad ?KSwoosh wrote:wist je dat ik ijskoude voeten heb, zelfs al heb ik 20cm naast me voeten een kacheltje van 1250W aan staan
Hier nog een, altijd steen en steenkoude voeten s'nachts. Heb wel eens skisokken aanKSwoosh wrote:nee, heb idd erg slechte doorbloeding in mn voetedjpatt wrote:als je dat vaker hebt dan ligt het waarschijnlijk aan een slegte doorbloeding. of heb je ooit eens bevroren tenen gehad ?KSwoosh wrote:wist je dat ik ijskoude voeten heb, zelfs al heb ik 20cm naast me voeten een kacheltje van 1250W aan staan
heb et supervaak, zelfs met schoenen aan
op de vingers tikkenflevoboys wrote:Wist je dat ik een schijthekel heb aan mensen die je oordopjes zien zitten en deze uit je oor willen halen!
wtfflevoboys wrote:Wist je dat ik een schijthekel heb aan mensen die je oordopjes zien zitten en deze uit je oor willen halen!

nou, dr zit een knopje op waardoor de display aan gaat (die blauwe cirkel) en in de binnenste ring staan de uren, buitenste de 5 minuten, en bovenaan de losse minutenoostzaner wrote:hoe de fuck werkt dat ding?
Wist je dat dit niet reproduceerbaar is?modernization wrote:Wist ik!Rickie wrote:wist je dat warm water sneller bevriest dan koud water?Alleen staan mensen je altijd nog heel raar aan te kijken als het zegt