wist je dat ik vrijdag weer de hardcore top 40 van december ga opnemen? 
wist je dat mij dat niet boeit?KSwoosh wrote:wist je dat ik vrijdag weer de hardcore top 40 van december ga opnemen?
wist je dat mij dat niet boeit?KSwoosh wrote:wist je dat ik vrijdag weer de hardcore top 40 van december ga opnemen?
wist je dat dat mij niks kan schelen?Refuze wrote:wist je dat mij dat niet boeit?KSwoosh wrote:wist je dat ik vrijdag weer de hardcore top 40 van december ga opnemen?
gast kap ffKSwoosh wrote:wist je dat dat mij niks kan schelen?Refuze wrote:wist je dat mij dat niet boeit?KSwoosh wrote:wist je dat ik vrijdag weer de hardcore top 40 van december ga opnemen?
Oxbow wrote:gast kap ff
KSwoosh wrote:wist je dat dat mij niks kan schelen?
okeKSwoosh wrote:wist je dat ik vrijdag weer de hardcore top 40 van december ga opnemen?
ga photoshoppen ofzoKSwoosh wrote:Oxbow wrote:gast kap ffKSwoosh wrote:wist je dat dat mij niks kan schelen?
ben al aan het after effects'enOxbow wrote:ga photoshoppen ofzoKSwoosh wrote:Oxbow wrote:gast kap ffKSwoosh wrote:wist je dat dat mij niks kan schelen?
Ga photoshoppen, het nieuwe fietsen.Oxbow wrote: ga photoshoppen ofzo
Sorry, maar het is toch echt: ''Ga toch otters vangen''Parvuz wrote:Ga photoshoppen, het nieuwe fietsen.Oxbow wrote: ga photoshoppen ofzo![]()
"Ach man, ga toch photoshoppen/fietsen."
Ach Rotter toch op!katamaran wrote:Sorry, maar het is toch echt: ''Ga toch otters vangen''Parvuz wrote:Ga photoshoppen, het nieuwe fietsen.Oxbow wrote: ga photoshoppen ofzo![]()
Ik zeg: Photoshoppen! dat is dus ipv: Ik zeg: Doen!katamaran wrote:Sorry, maar het is toch echt: ''Ga toch otters vangen''Parvuz wrote:Ga photoshoppen, het nieuwe fietsen.Oxbow wrote: ga photoshoppen ofzo![]()
had je ze thuis laten bezorgen?HARDSTYLE_XD_tbse wrote:... ik eindelijk terug werkende oortjes heb![]()

gekregen van mijn zus zij had dezelfde gsm maar gebruikte de oortjes nietKSwoosh wrote:had je ze thuis laten bezorgen?HARDSTYLE_XD_tbse wrote:... ik eindelijk terug werkende oortjes heb![]()
condoom omdoen is eigenlijk dus een moderne manier van schapie neuken?>SoundTunerZ wrote:Wist u dat 2000 jaar geleden de Arabieren het eerste volk waren die het condoom uitvonden, en gebruikte. Zij gebruikten hiervoor een geitendarm. Pas veel later, omstreeks 1880 hebben de Britten deze techniek verder verfijnd door de darm eerst uit de geit te halen.
Wie?Beuntie wrote:Jazeker!
Wist je dat...
de Roemeen Didi is uitgebuit?
Hidden Source wrote: Wie?
Dé week krant Dedemsvaart wrote: Schuinesloot
De rechtbank in Zwolle heeft een man uit Schuinesloot (55) veroordeeld, omdat hij zich schuldig maakte aan mensensmokkel. Hij kreeg een boete van duizend euro en een celstraf van vijftien dagen, conforum het voorarrest, opgelegd. Daarnaast wordt de Schuinesloter een bedrag van 30.000 euro ontnomen. DIt is het bedrag dat hij zou hebben gespaard door de Roemeense Didi Critu voor hem te laten werken. (Lees meer op www.dedemsvaart.nu)