zegt genoeggemaakt door 2 lsdb members
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
KSwoosh wrote:zegt genoeggemaakt door 2 lsdb members
Het tieneridool is al meer dan een miljard keer bekeken op videowebsite Youtube. Volgend jaar lente verschijnt er een 3D-bioscoopfilm over het leven van Justin Bieber.

Film van nog geen 5 minuten. Doe dat van iemand die oud is, en echt wat bereikt heeft!Oxbow wrote:Het tieneridool is al meer dan een miljard keer bekeken op videowebsite Youtube. Volgend jaar lente verschijnt er een 3D-bioscoopfilm over het leven van Justin Bieber.
Beetje geld slaan uit die tienermeisjes.
Moet je naar die film toe gaan met groep jongens, en dan doen alsof het een horror film is.
Whahaha goed ideeParvuz wrote:Film van nog geen 5 minuten. Doe dat van iemand die oud is, en echt wat bereikt heeft!Oxbow wrote:Het tieneridool is al meer dan een miljard keer bekeken op videowebsite Youtube. Volgend jaar lente verschijnt er een 3D-bioscoopfilm over het leven van Justin Bieber.
Beetje geld slaan uit die tienermeisjes.
Moet je naar die film toe gaan met groep jongens, en dan doen alsof het een horror film is.Vet schreeuwen enzo.
tomb wrote:'Toon in standaard design'
al sinds ik hyves heb ALTIJD aanstaan.
-
A
O MY GODOxbow wrote:Het tieneridool is al meer dan een miljard keer bekeken op videowebsite Youtube. Volgend jaar lente verschijnt er een 3D-bioscoopfilm over het leven van Justin Bieber.
-
G
wist je dat ik net ontdek dat je via MegaKey gratis premium accounts kan krijgen?
blijkbaar vervangen ze ads in je browser
ben benieuwd of het ook echt werkt...
Premium account voor wat?KSwoosh wrote:wist je dat ik net ontdek dat je via MegaKey gratis premium accounts kan krijgen?
-
G
mega-alles denkikEdwinn wrote:Premium account voor wat?KSwoosh wrote:wist je dat ik net ontdek dat je via MegaKey gratis premium accounts kan krijgen?
.....ik gister zo dronken was en dat ik na een scheet dach dat ik mn hele box vol had.
wat helemaal niet zo was natuurlijk
wat helemaal niet zo was natuurlijk
jaja pat dat heb je soms he 
wist je dat ik, als het zo blijft dooien, weer met de brommer naar school kan
OV kaart!Dj Skitzo wrote:jaja pat dat heb je soms he
eigen autooostzaner wrote:OV kaart!Dj Skitzo wrote:jaja pat dat heb je soms he
oostzaner wrote:prive jet/helicopter
Kut
Oh wacht, Spaceshuttle
Tijdreizen, daar kan niets tegen op, middeleeuwen 
Wasted penguinz nu live zijn op mijn radio www.trainfreakhardstyle.listen2myradio.com
daar gaan we is effe naar luisteren dan.
not.
not.
-
G
wist je dat de ns deze kaart gebruikt?

Juist..KSwoosh wrote:wist je dat de ns deze kaart gebruikt?