.. als iedereen op Qlimax staat ik mooi schaapjes aan het vangen ben 
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Wist je dat het hier eindelijk sneeuwt.
Bij mij staat er ook "The Pitcher" op geschreven met stift, of bedoel je dat niet?Teknizion wrote:.. Ik vandaag een gesigneerde versie van SMACK in de FRS zag liggen?
Last edited by Rampestamper on 27 Nov 2010 11:53, edited 1 time in total.
-
G
wist je dat iik enorm veel zin in Qlimax heb?
Van het zelfde!KSwoosh wrote:wist je dat iik enorm veel zin in Qlimax heb?
Ik een stijfe rug heb en vanavond naar qlimax ga 
-
G
dan wordt ie wel weer soepelKepro wrote:Ik een stijfe rug heb en vanavond naar qlimax ga
Mag ik hopenKSwoosh wrote:dan wordt ie wel weer soepelKepro wrote:Ik een stijfe rug heb en vanavond naar qlimax ga
.. ik vanavond zwaar hard naar de klote ga op Qlimax 
-
M
Ik verwacht wel een mooi tripreport hé Robertroberttt wrote:.. ik vanavond zwaar hard naar de klote ga op Qlimax
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Bijna 500 posts 
[KSwoosh mode/ on]
[KSwoosh mode/ off]Kepro wrote:Ik een stijfe lul heb en vanavond naar qlimax ga
-
M
oostzaner wrote:[KSwoosh mode/ on]
[KSwoosh mode/ off]Kepro wrote:Ik een stijfe lul heb en vanavond naar qlimax ga
kan beter met een stijve lul na qlimax gaan dan met een stijve rug 
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
ik nu qlimax filmpjes zit te bekijken en de show er super dik uitziet!
Nou het viel mij tegen ! vond qlimax niet echt Goed dit jaar helaas ..Skedoedelefloeps wrote:ik nu qlimax filmpjes zit te bekijken en de show er super dik uitziet!
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
heb t niet over de muziek of de dj's, maar de show, stage ziet er vet uit en de show ook bij NC & wildstylez opening of Brennan heartroberttt wrote:Nou het viel mij tegen ! vond qlimax niet echt Goed dit jaar helaas ..Skedoedelefloeps wrote:ik nu qlimax filmpjes zit te bekijken en de show er super dik uitziet!
ziet er echt heeeeel vet uit (op joetjoep) ik zou live iig uit me dak zijn gegaan
Ik weet niet hoe het komt , maar ik vond de show ook niks aan.. Het viel me allemaal tegen, waarschijnlijk te hoge verwachtigen.. Vorig jaar was in iedergeval beter !Skedoedelefloeps wrote:heb t niet over de muziek of de dj's, maar de show, stage ziet er vet uit en de show ook bij NC & wildstylez opening of Brennan heartroberttt wrote:Nou het viel mij tegen ! vond qlimax niet echt Goed dit jaar helaas ..Skedoedelefloeps wrote:ik nu qlimax filmpjes zit te bekijken en de show er super dik uitziet!![]()
ziet er echt heeeeel vet uit (op joetjoep) ik zou live iig uit me dak zijn gegaan
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
ok, naja dat kan natuurlijk he 
De show was vet hoor (en ik denk ook beter dan vorig jaar), maar gaat op zo'n feest simpelweg te snel langs je heem om een bepalende indruk achter te laten. Leuk voor de DVD maar een feest om de show bezoeken doe ik dus niet meer (behalve de eindshow van Decibel maar dat is gewoon waanzinnig binnen een uur).
-
G
inderdaad, vond het ook niet zo spectaculairroberttt wrote:Nou het viel mij tegen ! vond qlimax niet echt Goed dit jaar helaas ..Skedoedelefloeps wrote:ik nu qlimax filmpjes zit te bekijken en de show er super dik uitziet!
geen erg dikke lichtshow, een matige stage en een kut begin, beetje jammer
gelukkig werd het daarna wel keihard
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Als je met een stijve lul naar Qlimax gaat krijg je vanzelf wel een stijve rug.Dj C-Mind wrote:kan beter met een stijve lul na qlimax gaan dan met een stijve rug
...Lawaaicontrolleerders - Gif hier hard door de kamer knalt?

Wist je dat ik aan het genieten ben van ws & nc @ qlimax