Hardtraxxer
981 posts member since 2009
last seen Feb 2014
Heb t ook maar afgeblazen. :P
Hardtraxx Veteran
6525 posts member since 2008
last seen Sep 2022
Beuntie wrote:Hahaha
Tieren

Wist je dat ik morgen een pokertoernooi organiseer maar er nog weinig animo is?:P
stuur phil ivey een mailtje dan
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 5 days ago
Beuntie wrote:Hahaha
Tieren

Wist je dat ik morgen een pokertoernooi organiseer maar er nog weinig animo is?:P
Kom je nu mee...
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Skedoedelefloeps wrote:
maarten1410 wrote:Wist je dat Phil Ivey al ruim 25 miljoen dollar wist heeft gemaakt met pokeren? Das best veel...

Image
valt me op zich nog wel mee eigenlijk, voor een poker speler van zijn kaliber...
Weet je zeker dat het zo 'weinig' is? Hij heeft een keer een potje heads-up gespeeld tegen een biljonair, en volgens mij won hij alleen daar al 16 miljoen ;)
Hardtraxx Veteran
last seen 5 days ago
Ik moet er wel aan toevoegen dat hij 25 miljoen winst heeft, op full tilt poker .com alleen!
M
Tilt is goed bezig :worship: :P
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
maarten1410 wrote:Ik moet er wel aan toevoegen dat hij 25 miljoen winst heeft, op full tilt poker .com alleen!
Site is ook van hemzelf. Kan hij ondertussen mooi de kaarten van andren zien.. :P
Hardtraxxer
last seen Feb 2014
Precies, mooi beetje zeggen dat je kan pokeren maar die vent kan blijkbaar dus alleen gokken

xd Ivey Koning
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
phil ivey is een v.d. beste pokerspelers die er is... gokken vind ik heel wat anders dan poker maargoed.
25 mil op full tillt geloof ik idd veel eerder dan in z'n gehele poker carrière
Hardtraxx Veteran
last seen 5 days ago
Skedoedelefloeps wrote:phil ivey is een v.d. beste pokerspelers die er is... gokken vind ik heel wat anders dan poker maargoed.
Inderdaad, was ik even vergeten te melden :whistle: Maar het is wel een koning hoor, hoe hij soms met een bluf super sterkte handen kan laten folden vind ik toch wel knap.

Poker is altijd een deel gokken, een deel geluk en een deel psychologisch. Daarom is het ook zo vet en verslavend, lekker mind fucken en als je het goed doet kun je er nog een leuk centje mee verdienen ook.
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
maarten1410 wrote:
Skedoedelefloeps wrote:phil ivey is een v.d. beste pokerspelers die er is... gokken vind ik heel wat anders dan poker maargoed.
Inderdaad, was ik even vergeten te melden :whistle: Maar het is wel een koning hoor, hoe hij soms met een bluf super sterkte handen kan laten folden vind ik toch wel knap.

Poker is altijd een deel gokken, een deel geluk en een deel psychologisch. Daarom is het ook zo vet en verslavend, lekker mind fucken en als je het goed doet kun je er nog een leuk centje mee verdienen ook.
Gister nog 15€ mee gewonnen :P
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
nou kijk das dan toch weer 7,5 biertjes. :P
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Site is ook van hemzelf.
:') :') :nono:
Hardtraxxer
last seen Feb 2014
Maat van mij zit alweer op 6000 dollar :drool:

En hij speelt gewoon nog steeds 4,40 en 2,20 enzo, af en toe ietsje hoger maar daar haalt ie t meeste uit :oh:

Dat is pas bankrollmanagement. zou ik niet kunnen ..
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
oostzaner wrote:nou kijk das dan toch weer 7,5 biertjes. :P
Daar doe je het ook voor toch :P
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
freddyadu8 wrote:
Daar doe je het ook voor toch :P
waarom heb je anders geld nodig haha :D
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Of 4,285 breezer.
G
wist je dat ik de fearfm hardcore top 40 november 2010 aan et recorden ben?
lang geleden dat ik CUE's heb gemaakt :P heb dr ook niet egt zin in xd
ook gelijk maar een albumcover uit de grond stampen
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
KSwoosh wrote:wist je dat ik de fearfm hardcore top 40 november 2010 aan et recorden ben?
Waarom doe je het dan? :oh:
G
_dp_ wrote:
KSwoosh wrote:wist je dat ik de fearfm hardcore top 40 november 2010 aan et recorden ben?
Waarom doe je het dan? :oh:
omdat ik de set wil hebben en in losse nrs ^^ handiger met doorluisteren op je pc ^^
Hardtraxx Veteran
last seen 5 days ago
freddyadu8 wrote:
maarten1410 wrote:

Gister nog 15€ mee gewonnen :P
Wordt tijd dat we een HT-poker-tournooi opstarten :D

Doe het wekelijks bij vrienden thuis, vrijdag nog 110 euro winst :P Toch weer 1,5 tank diesel.
D
Artiest
last seen Apr 2019
mijn broer verdient gewoon zijn geld met online poker, je ziet gewoon dat het spel, natuurlijk, een kans factor heeft omdat je toch niet weet wat de kaarten zullen zijn, maar zoals al werd gezegd, je hoeft niet de beste hand te hebben om te winnen. het is zoveel meer dan een kansspel, daarom vinden poker spelers in NL het ook belachelijk dat het in de wet als kansspel staat.
Hardtraxx Veteran
last seen 5 days ago
Skedoedelefloeps wrote:mijn broer verdient gewoon zijn geld met online poker, je ziet gewoon dat het spel, natuurlijk, een kans factor heeft omdat je toch niet weet wat de kaarten zullen zijn, maar zoals al werd gezegd, je hoeft niet de beste hand te hebben om te winnen. het is zoveel meer dan een kansspel, daarom vinden poker spelers in NL het ook belachelijk dat het in de wet als kansspel staat.
Naja dat vind ik niet zo gek, het blijft toch altijd een deel gokken omdat je niet weet welke kaarten je krijgt. Het heet niet voor niks kansberekening als je je outs telt.

Maar dat doet je broer goed, ken er ook een paar die flink wat bijverdienen in het weekend maar die zitten dan aan 5-6 tafels te gelijk. Dan is de lol er voor mij wel af.
D
Artiest
last seen Apr 2019
ja maar die vinden het leuk en verdienen er geld mee, mijn broer kent mensen die zijn miljonair met pokeren en die zijn van zijn leeftijd (21) dus het is toch een leuk baantje :lol:
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Ik denk dat ik me winterbanden maar uit de kast ga halen voor Qlimax >.<