Heb t ook maar afgeblazen. 
stuur phil ivey een mailtje danBeuntie wrote:Hahaha
Tieren
Wist je dat ik morgen een pokertoernooi organiseer maar er nog weinig animo is?:P
stuur phil ivey een mailtje danBeuntie wrote:Hahaha
Tieren
Wist je dat ik morgen een pokertoernooi organiseer maar er nog weinig animo is?:P
Kom je nu mee...Beuntie wrote:Hahaha
Tieren
Weet je zeker dat het zo 'weinig' is? Hij heeft een keer een potje heads-up gespeeld tegen een biljonair, en volgens mij won hij alleen daar al 16 miljoenSkedoedelefloeps wrote:valt me op zich nog wel mee eigenlijk, voor een poker speler van zijn kaliber...maarten1410 wrote:Wist je dat Phil Ivey al ruim 25 miljoen dollar wist heeft gemaakt met pokeren? Das best veel...
Site is ook van hemzelf. Kan hij ondertussen mooi de kaarten van andren zien..maarten1410 wrote:Ik moet er wel aan toevoegen dat hij 25 miljoen winst heeft, op full tilt poker .com alleen!
Inderdaad, was ik even vergeten te meldenSkedoedelefloeps wrote:phil ivey is een v.d. beste pokerspelers die er is... gokken vind ik heel wat anders dan poker maargoed.
25 mil op full tillt geloof ik idd veel eerder dan in z'n gehele poker carrière
Gister nog 15€ mee gewonnenmaarten1410 wrote:Inderdaad, was ik even vergeten te meldenSkedoedelefloeps wrote:phil ivey is een v.d. beste pokerspelers die er is... gokken vind ik heel wat anders dan poker maargoed.
25 mil op full tillt geloof ik idd veel eerder dan in z'n gehele poker carrièreMaar het is wel een koning hoor, hoe hij soms met een bluf super sterkte handen kan laten folden vind ik toch wel knap.
Poker is altijd een deel gokken, een deel geluk en een deel psychologisch. Daarom is het ook zo vet en verslavend, lekker mind fucken en als je het goed doet kun je er nog een leuk centje mee verdienen ook.
Daar doe je het ook voor tochoostzaner wrote:nou kijk das dan toch weer 7,5 biertjes.
waarom heb je anders geld nodig hahafreddyadu8 wrote:Daar doe je het ook voor tochoostzaner wrote:nou kijk das dan toch weer 7,5 biertjes.
Of 4,285 breezer.oostzaner wrote:nou kijk das dan toch weer 7,5 biertjes.
Waarom doe je het dan?KSwoosh wrote:wist je dat ik de fearfm hardcore top 40 november 2010 aan et recorden ben?
lang geleden dat ik CUE's heb gemaaktheb dr ook niet egt zin in
ook gelijk maar een albumcover uit de grond stampen
omdat ik de set wil hebben en in losse nrs_dp_ wrote:Waarom doe je het dan?KSwoosh wrote:wist je dat ik de fearfm hardcore top 40 november 2010 aan et recorden ben?
lang geleden dat ik CUE's heb gemaaktheb dr ook niet egt zin in
ook gelijk maar een albumcover uit de grond stampen
Wordt tijd dat we een HT-poker-tournooi opstartenfreddyadu8 wrote:Gister nog 15€ mee gewonnenmaarten1410 wrote:Inderdaad, was ik even vergeten te meldenSkedoedelefloeps wrote:phil ivey is een v.d. beste pokerspelers die er is... gokken vind ik heel wat anders dan poker maargoed.
25 mil op full tillt geloof ik idd veel eerder dan in z'n gehele poker carrièreMaar het is wel een koning hoor, hoe hij soms met een bluf super sterkte handen kan laten folden vind ik toch wel knap.
Poker is altijd een deel gokken, een deel geluk en een deel psychologisch. Daarom is het ook zo vet en verslavend, lekker mind fucken en als je het goed doet kun je er nog een leuk centje mee verdienen ook.
Naja dat vind ik niet zo gek, het blijft toch altijd een deel gokken omdat je niet weet welke kaarten je krijgt. Het heet niet voor niks kansberekening als je je outs telt.Skedoedelefloeps wrote:mijn broer verdient gewoon zijn geld met online poker, je ziet gewoon dat het spel, natuurlijk, een kans factor heeft omdat je toch niet weet wat de kaarten zullen zijn, maar zoals al werd gezegd, je hoeft niet de beste hand te hebben om te winnen. het is zoveel meer dan een kansspel, daarom vinden poker spelers in NL het ook belachelijk dat het in de wet als kansspel staat.