Ravenwood schreef:
FRArnold schreef:
Wist je dat ik net uit De Kuip kom en sinds vijf jaar niet meer zoon goede pot voetbal heb gezien van Feyenoordkant.
Helaas haalde we maar een punt uit deze wedstrijd,
maar ik ben er van overtuigd dat we dit jaar meedoen 
ach rot toch op met die !@*)#^!@*# scheidsrechter, wat een teringlijer was het.
dat mcclaren weg moest was al bullshit, al die gele kaarten.. damn man die piepeltjes struikelen over hun eigen poten en dan krijgt twente weer een gele kaart.
en die penalty sloeg al helemaal nergens op. kut smoes dat ie naar de bal sloeg. was helemaal niks van waar...
die scheids verdient het gewoon om met een paar stenen aan zn poten in de zee te worden gegooid.
Maclaren terecht weggestuurd. hij was opt veld en das tegen de regels. tho dan had ie been ook weg moeten sturen omdat ie de bal aan tikte.
ma goed als je als scheidsrechter al tijdens de warming up een beetje rond gaat lopen en zwaaien naar dat feyenoordpubliek kan er bij echt niet in, want een hond. nja en dan fluit ie ook nog is zo'n wedstrijd...hij zou ook gewoon geschorst moeten worden!
tjah en die penal lijkt me wel terecht trouwens..maar dat feyenoord dit jaar mee doet, nee..als je mee wil doen moet je een hele wedstrijd kunnen voetballen en dat kan dit feyenoord niet. ze geven nog veel te veel weg.
En daarbij de feyenoorders zijn gewoon laffe teringhonden..van te voren allemaal grote mond naar ons dat er respect getoond moet worden naar die overleden rotterdammer, maar tijdens de wedstrijd wel gewoon weer allemaal vuurwerkgeluiden lopen maken, geen goed woord voor over.

p.s. Zaterdag is iedereen welkom in Enschede!