Wist je dat ik over een uur eindelijk herfstvakantie heb 
die van mij eindigt straksjeone wrote:Wist je dat ik over een uur eindelijk herfstvakantie heb
die van mij eindigt straksjeone wrote:Wist je dat ik over een uur eindelijk herfstvakantie heb
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA wat een held
Nee, een schijterd.JP Hardstyle wrote:HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA wat een held
Kheb meteen trek in stokbrood
modernization wrote:Kheb meteen trek in stokbrood

zilveren kruis tochParvuz wrote:Wist je dat mijn held vanavond een prijs gaat winnen!![]()
"En de Zilveren Ster gaat naarrrr..... René van der Gijp!"
Klopt, een aflevering zonder Rene. Naja kan toch niet kijken, dus komt goed uit.Parvuz wrote:Wist je dat mijn held vanavond een prijs gaat winnen!![]()
De bruine ster.Oxbow wrote:zilveren kruis tochParvuz wrote:Wist je dat mijn held vanavond een prijs gaat winnen!![]()
Parvuz wrote:JP Hardstyle wrote:HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA wat een held
Parvuz wrote:Nee, een schijterd.JP Hardstyle wrote:HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA wat een held
save your crap for victory!allemaal mensen wrote:View on YouTube
Nee, een schijterd.
respect the crap
ik wist hetKSwoosh wrote:save your crap for victory!allemaal mensen wrote:View on YouTube
Nee, een schijterd.
respect the crap
....de schoolvakantie is begonnen en alle kinders maandag lekker uit mogen slapendjpatt wrote:....de schoolvakantie is afgelopen en alle kinders maandag weer naar school mogen
HAHAHAHAAHHAHAHAHA WAT EEN GRAPPIG FILMPJE.djpatt wrote:dit is egt heel ziek en kinderachtig tegelijk
ik spreek over mijn regioParvuz wrote:....de schoolvakantie is begonnen en alle kinders maandag lekker uit mogen slapendjpatt wrote:....de schoolvakantie is afgelopen en alle kinders maandag weer naar school mogen
is het een keer bij jou gebeurd ofzo dat je zo erover doetdjpatt wrote:ik spreek over mijn regioParvuz wrote:....de schoolvakantie is begonnen en alle kinders maandag lekker uit mogen slapendjpatt wrote:....de schoolvakantie is afgelopen en alle kinders maandag weer naar school mogen
btw: het zou grappig wezen als ze die gast erachteraan gooide