waarom maken we niet een twitter topic aan waar we om de 5 min melden wat we gaan doen?
leuk jôh
leuk jôh
Een PPZ systeem is pas handig!Teknizion wrote:We hebben echt een kudo systeem nodigYannicksuper wrote:+1freddyadu8 wrote:Ben zeer benieuwd naar die foto's
kut nou een keer op met dat PPZ jullie mogen er pas mee doorgaan als ik weet wat het betekentMachiel wrote:
Een PPZ systeem is pas handig!
dat is na twitter meest debielste wat ik ooit heb gehoord.Timothy21 wrote:Prima Prima Zo
gaat makkelijk via de computerTimothy21 wrote:ja et gaat ook nergens over, kweet toevallig wat et betekent maarre als ik et per ongeluk gebruik dan mag je me een klap geven....
Ja wist ikBeuntie wrote:Wist je dat iedereen donders rap even Josh & Wesz @ Hardhouse Generation moet gaan downloaden omdat dat een übersetje is?
Die van La Vida Narcotica is echtGreenX wrote:wist je dat http://www.hardstyleshop.com" target="_blank" rel="nofollow nieuwe shirt's heeft ( tatanka ) en nog van die vage shirt's
En vanavond ga ik BBQ'en en zwemmen bij een maat van mejohnlienden wrote:Dat klinkt bijna net zo goed als vanmiddag bedrijfs-BBQ met gruwelijk veel bierfreddyadu8 wrote:Wist je dat ik dalijk lekker aan een meertje ga liggen, met een biertje in de hand! (Bier-emoticon)
*mist de bier-emoticon*
YeahBeuntie wrote:3 Punten bijgeschreven bij Freddy
GefeleciteerdMartin wrote:wist je dat ik nu 101 posts heb