Ja lap zeg, das cker geluk!Yannicksuper wrote:Amai dat is ook geluk hebbenKhadber wrote:Wist je dat ik toch mooi even uit 1810 mededingers een T-Shirt won op Partyflock?
http://partyflock.nl/contest/11205/" target="_blank" rel="nofollow
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Belgiqueskes hier he :')
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
PPZ:
Parodontologie Praktijk Zwolle ?
Pieterpikzonen ?
Parochie Project Zevergem ?

Pieterpikzonen ?
I know, toch doet dat taaltje me altijd denken aan:freddyadu8 wrote:Belgiqueskes hier he :')
View on YouTube
Edit: No offense
-
KDonateur
- last seen Feb 2014
Hahaha Samson & Gert
Kuthond
-
KDonateur
- last seen Feb 2014
Wist je dat ik waarschijnlijk geen werk heb voor deze vakantie en ik dus de aankoop tot dj gear waar ik al een jaar op zit te wachten nog een jaar moet uitstellen ? Dit is echt zo kut ... 
HUP gewoon inschrijven bij een uitzendbureau. Kijk in iedere supermarkt bij de advertenties en desnoods op internet.. Er zijn zoveel baantjes! Komt echt wel wat mooit uit rollenYannicksuper wrote:Wist je dat ik waarschijnlijk geen werk heb voor deze vakantie en ik dus de aankoop tot dj gear waar ik al een jaar op zit te wachten nog een jaar moet uitstellen ? Dit is echt zo kut ...
-
KDonateur
- last seen Feb 2014
Ik heb me ingeschreven bij 3 interimkantoren (of uitzendbureau's het is allemaal gelijk), ik ben naar 6 supermarkten geweest en ik kijk elke keer als er een krant in de brievenbus steekt naar de advertenties en ik ben 2 weken geleden 25 bedrijven afgegaan om werk te vindenKhadber wrote:HUP gewoon inschrijven bij een uitzendbureau. Kijk in iedere supermarkt bij de advertenties en desnoods op internet.. Er zijn zoveel baantjes! Komt echt wel wat mooit uit rollenYannicksuper wrote:Wist je dat ik waarschijnlijk geen werk heb voor deze vakantie en ik dus de aankoop tot dj gear waar ik al een jaar op zit te wachten nog een jaar moet uitstellen ? Dit is echt zo kut ....
Ach ja ik vind er wel iets op, wie weet komt er nog wel iets. Anders moet ik wachten tot volgend jaar voor eigen gear
Wtf dit vind ik echt dikke bullshit Yannick
Als je een beetje rondzoekt heb je echt binnen 3 weken werk.
Hoe dat in Belgie is geregeld weet ik niet maar dat kan nooit, werk zat man!
Schrijf je desnoods in bij een dienstverleningsbedrijf die 10 euri per uur vraagt om rotzooi op te ruimen, jeuken!
Wark'n veur de kost
Schrijf je desnoods in bij een dienstverleningsbedrijf die 10 euri per uur vraagt om rotzooi op te ruimen, jeuken!
Wark'n veur de kost
Zo ist maar net, Vaake Be'j te bange!Beuntie wrote:Wtf dit vind ik echt dikke bullshit Yannick![]()
Wark'n veur de kost
Er is altijd wel ergens een "patatekes kraam" oid waar ze wel volk nodig hebben!
Prima Prima Zo toch?Yannicksuper wrote:PPZ:
Pieterpikzonen ?
JUIST!Guide4U wrote:Prima Prima Zo toch?Yannicksuper wrote:PPZ:
Pieterpikzonen ?
In de catogorie ik heb geld over..
Wist je dat Real Madrid C. Ronaldo wel belanchelijk veel geld geeft?
http://frontpage.fok.nl/nieuws/113068/1/100" target="_blank" rel="nofollow
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2020
Dat is idd wel erg veel.Khadber wrote:In de catogorie ik heb geld over..
Een eerste voorstel, dat hem tegen het einde van zijn contractduur een weeksalaris van 665.000 euro zou opleveren, vond hij te laag.
Haha, echt belachelijk.. kom nou
Over 10 jaar betalen de clubs ook 500 miljoen voor een speler.
Over 10 jaar betalen de clubs ook 500 miljoen voor een speler.
Over 10 jaar zijn ze allemaal failliet 
-
KDonateur
- last seen Feb 2014
Ik wil gerust werken voor mijn geld, en hard, maar als ik niets vind kan ik niet werkenBeuntie wrote:Wtf dit vind ik echt dikke bullshit Yannick![]()
Wark'n veur de kost
Dan is dat in België anders dan hier in het mooie Overijssel 
Als ik vandaag ga zoeken naar werk ben ik maandag aan de bak, zeker weten.
Als ik vandaag ga zoeken naar werk ben ik maandag aan de bak, zeker weten.
K2 zoekt K3!Yannicksuper wrote:Ik wil gerust werken voor mijn geld, en hard, maar als ik niets vind kan ik niet werkenBeuntie wrote: Wark'n veur de kostProbeer jij hier maar is werk te zoeken, hier is het allemaal vriendespolitiek + ik woon dan nog in zo een afgelegen dorp waar er in de omstreken bijna niks werk te vinden is, of het is allemaal volzet. Je gaat niet zeggen dat ik geen moeite doe, ik ben er dagelijks mee bezig om werk te vinden
Schijnt goed te verdienen!
Hahahaha
En Jan Smit zegt dat hij zijn loopbaan wel wil opgeven voor een basisplaats bij Volendam, ga in Volendam wonen en neem zijn plekkie over:P
Yannicksuper boxershorts
En Jan Smit zegt dat hij zijn loopbaan wel wil opgeven voor een basisplaats bij Volendam, ga in Volendam wonen en neem zijn plekkie over:P
Yannicksuper boxershorts
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2020
Kun je Yolanthe weer terug gaan veroverenBeuntie wrote:Hahahaha
Yannicksuper boxershorts
Haha, Y-style?Beuntie wrote:Hahahaha
Yannicksuper boxershorts
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2020
Wist je dat de Cup A Soup hier op stage, heeeeeeeeeeeeerlijk is 
-
KDonateur
- last seen Feb 2014
Al dat gezever uit Nederland, ik snap er niks van 
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2020
Dat is misschien ook maar goed ook, want dat 'Y-Style' zie ik nog niet zo echt zittenYannicksuper wrote:Al dat gezever uit Nederland, ik snap er niks van