wist je dat ik van paul sushi ga maken als hij gelijk heeft 
Gefrituurde iktvisringenDj C-Mind wrote:wist je dat ik van paul sushi ga maken als hij gelijk heeft
Gefrituurde iktvisringenDj C-Mind wrote:wist je dat ik van paul sushi ga maken als hij gelijk heeft
met bbq sausKepro wrote:Gefrituurde iktvisringenDj C-Mind wrote:wist je dat ik van paul sushi ga maken als hij gelijk heeft
nog ranziger dan inktvis ringenRammelslakje wrote:Gebakken slakken dan?
15 pilsjes ? en dan durf je mensen uit te nodigen ?dj-rico01 wrote:wist je dat ik straks naar Papendrecht ga![]()
wie komt er morgen hier voetbal kijken?
ik heb nog 15 pilsjes en een klote TV waar rode strepen door heen lopen, ook was het ene beetje chaos toen mijn ouders spullen gingen pakken voor vakantie dus het huis is een zooitje
uiteraard heb ik wel gezelligheid te bieden
je kunt toch altijd zelf wat meenemen, maar ik ga al naar hengelo naar ricardo en heb geen zin om dan zondag door te reizen naar zeewoldedjpatt wrote:15 pilsjes ? en dan durf je mensen uit te nodigen ?dj-rico01 wrote:wist je dat ik straks naar Papendrecht ga![]()
wie komt er morgen hier voetbal kijken?
ik heb nog 15 pilsjes en een klote TV waar rode strepen door heen lopen, ook was het ene beetje chaos toen mijn ouders spullen gingen pakken voor vakantie dus het huis is een zooitje
uiteraard heb ik wel gezelligheid te bieden
gefrituurde vleugeltjesRavenwood wrote:ik eet liever een gebakken parkiet als die vogel het mis heeft.
en waar is hier ?? , wil het hier ook eendhoven zeker ?stefaneke wrote:Wist je dat het hier tering hard onweert
Nee, het is NET een heel klein vlekje over ons gebied heen. Oosten van Tilburg, Hilvarenbeek, Diessen, Haghorst, Biest-Houthakker...djpatt wrote:en waar is hier ?? , wil het hier ook eendhoven zeker ?stefaneke wrote:Wist je dat het hier tering hard onweert
wat is het leven daar prachtigstefaneke wrote:Nee, het is NET een heel klein vlekje over ons gebied heen. Oosten van Tilburg, Hilvarenbeek, Diessen, Haghorst, Biest-Houthakker...djpatt wrote:en waar is hier ?? , wil het hier ook eendhoven zeker ?stefaneke wrote:Wist je dat het hier tering hard onweert
De grote klapper moet vanavond nog komen, ik zit met bier in de tuin.
Is maar goed dat wij hier in het dorp erlangs ervan mee kunnen genietenTimmer wrote:wat is het leven daar prachtigstefaneke wrote:Nee, het is NET een heel klein vlekje over ons gebied heen. Oosten van Tilburg, Hilvarenbeek, Diessen, Haghorst, Biest-Houthakker...djpatt wrote:
en waar is hier ?? , wil het hier ook eendhoven zeker ?
De grote klapper moet vanavond nog komen, ik zit met bier in de tuin.
Chil
Lolstefaneke wrote:Chil
Waarom heb je eigk mijn avatar gekopieerd, niet dat ik daar problemen mee heb ofzo...
OkWesz wrote:Lolstefaneke wrote:
Chil
Waarom heb je eigk mijn avatar gekopieerd, niet dat ik daar problemen mee heb ofzo...![]()
Iemand poste hier een video van Low-E ze reactie en die vond ik cool dus ik maakte er screenshot van
Zotezien alle2 hetzelfde gedaan