Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 388  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 14:47 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
Zit wat in, maar ik kies er voor om nu van m'n geld (en m'n jeugd) te genieten.
Plus die paar duizend euro die je dan met veel pijn en moeite verdiend(waar je veel voor op geeft),
verdien je na je studie in 1 maand.

bij mij is de situatie anders denk ik, omdat ik al fulltime werk.
En ik en kan genieten en sparen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 14:48 

Hardtraxx Veteran

Piaaa schreef:
Mol schreef:
Plus die paar duizend euro die je dan met veel pijn en moeite verdiend(waar je veel voor op geeft),

Maar jij hebt geen auto...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 14:48 

Hardtraxx Addict

Mol schreef:

+1 pcies!! zo denk ik dus ook! ik wil in het weekend gewoon lekker los gaan...en tja...dat kost soms wat geld
maar dan weet ik wel van me zelf dat ik heb geleefd!

Citaat:

tja das jou luxe ja xd maar idd wat mol zegt....bij mij is het zo...ik ga zometeen jaartje sparen en dan spaar ik 1500 in de maand of iets dergelijks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 14:49 

Hardtraxx Veteran

maarten1410 schreef:
Piaaa schreef:
Mol schreef:

Kies ik voor, plus dat het nu nog geen must is :)
En ik me prima red met de middelen die ik nu heb ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 14:49 

Hardtraxx Veteran

The Ace of Bass schreef:
Mol schreef:

+1 pcies!! zo denk ik dus ook! ik wil in het weekend gewoon lekker los gaan...en tja...dat kost soms wat geld
maar dan weet ik wel van me zelf dat ik heb geleefd!

Citaat:

tja das jou luxe ja xd maar idd wat mol zegt....bij mij is het zo...ik ga zometeen jaartje sparen en dan spaar ik 1500 in de maand of iets dergelijks!

1500 in de maand, wat voor baan heb je of krijg je dan ?
Kom ik bij jou werken !
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 14:51 

Hardtraxx Addict

Piaaa schreef:
Kom ik bij jou werken !

hahaha ik bedoel zometeen als ik klaar met me gehele studie ben, dan ben ik als het goed is
Webdeveloper + nog een HBO opleding bedrijfskundige informatica....mmm you do the math ;)

en het feit dat ik dan nog thuis woon voor een jaar om een huis bij elkaar te sparen helpt ook! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 14:52 

Hardtraxx Veteran

The Ace of Bass schreef:
Piaaa schreef:
Kom ik bij jou werken !

hahaha ik bedoel zometeen als ik klaar met me gehele studie ben, dan ben ik als het goed is
Webdeveloper + nog een HBO opleding bedrijfskundige informatica....mmm you do the math ;)

en het feit dat ik dan nog thuis woon voor een jaar om een huis bij elkaar te sparen helpt ook! :thumbsup:

Ja oke, maar dan is 1500 nog een fors bedrag hoor, weet niet wat je bruto ong per maand verdient als je die opleiding hebt, HBO telt sowieso zwaar mee idd....
Wanneer is je studie helemaal afgerond dan ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 14:52 

Hardtraxxer

full time werken en 1500 p/m verdienen is niet veel toch :P

maar ik zit nog thuis idd,, ik spaar wel maar dan voor andere dingen zoals vakantie enzo :P kben dit jaar 3,5 week op vakantie ga naar portugal en friesland haha en dan nog gear gekocht en de rest van mn geld gaat op aan kleding/uitgaan enz... vooral de zomer maanden zijn duur...

ik krijg zo'n 850 euro per maand binne

vaste lasten zijn 150 euro (verzekering/mobiel enz..) en 1x in het jaar betaal ik 1000,- school geld..

dus sparen lukt niet echt :P tenzij ik neit meer op vakantie ga, geen nieuwe mobiel wil, geen kleren koop enz...

spare doe ik idd wel als ik vaste baan heb :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 14:54 

Hardtraxx Veteran

ProfaNe schreef:
full time werken en 1500 p/m verdienen is niet veel toch :P

maar ik zit nog thuis idd,, ik spaar wel maar dan voor andere dingen zoals vakantie enzo :P kben dit jaar 3,5 week op vakantie ga naar portugal en friesland haha en dan nog gear gekocht en de rest van mn geld gaat op aan kleding/uitgaan enz... vooral de zomer maanden zijn duur...

ik krijg zo'n 850 euro per maand binne

vaste lasten zijn 150 euro (verzekering/mobiel enz..) en 1x in het jaar betaal ik 1000,- school geld..

dus sparen lukt niet echt :P tenzij ik neit meer op vakantie ga, geen nieuwe mobiel wil, geen kleren koop enz...

spare doe ik idd wel als ik vaste baan heb :P

1500 wegzetten, heeft tie het over ;)
Heb ongeveer hetzelfde als jou, zit rond de 900...
Maar ik krijg het makkelijk voor elkaar eigenlijk hehe
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 14:55 

Hardtraxxer

oh lol das wel nice idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 14:55 

Hardtraxx Addict

Piaaa schreef:
The Ace of Bass schreef:
Piaaa schreef:
Kom ik bij jou werken !

Ja oke, maar dan is 1500 nog een fors bedrag hoor, weet niet wat je bruto ong per maand verdient als je die opleiding hebt, HBO telt sowieso zwaar mee idd....
Wanneer is je studie helemaal afgerond dan ?

naja als ik mbo alleen al webdeveloper zal doen zei ik idd rond de 1500 euries verdienen en dan niet 1500 euro kunnen sparen....maarja die HBO erbij is idd dikke shit :D

ben nu 21 en ben als het goed is rond me 24/25 klaar :) weet niet pcies hoelang die hbo gaat duren

maarja ik heb een Neef en heeft doorgestudeerd tot aan z'n 29 o.O dat ga ik neit doen

maar hij heeft ook een dik inkomen nu :thumbsup:

mensen ga echt HBO doen! paar jaartjes meer, maar ook 3x zoveel salaris xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 14:57 

Hardtraxxer

ik gaat ook HBO doen....

wat kut is is dat ik mijn opleiding niet dit jaar afkrijg maar nog een paar maanden door moet volgend jaar... rond november ben ik klaar, ik hoop dat ik kan instromen naar een HBO Comminucatie en Multimedia design anders moet ik een jaartje werken (sparen dus xd ) en dan nog HBO doen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 14:57 

Hardtraxx Veteran

Voordat jij 1500 per maand weg kan zetten, ben je dus 24/25, dus ben je nog 3 a 4 jaar bezig ....
Je zegt dat je nog een jaartje thuiswoont, wie weet woon je tegen die tijd wel op jezelf, 1500 weg kunnen zetten lijkt me nogal 'teveel'
Zou het knap vinden als je het kon daar niet van
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 14:58 

Hardtraxx Addict

ProfaNe schreef:
ik gaat ook HBO doen....

wat kut is is dat ik mijn opleiding niet dit jaar afkrijg maar nog een paar maanden door moet volgend jaar... rond november ben ik klaar, ik hoop dat ik kan instromen naar een HBO Comminucatie en Multimedia design anders moet ik een jaartje werken (sparen dus xd ) en dan nog HBO doen...

ooeh das minder ja! idd hopen dat je alsnog kan doorstromen!!! (goodluck with that)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 14:59 

Hardtraxxer

ghehe thnx

naja jaartje werken is ook niet heeeel erg mrja lastig om dan weer na school te gaan hoor ik veel...

maarja ben blij als ik eindelijk van het ROC af ben pfff ik zit gewoon al weken te wachten op mn examen opdracht (dat is dus het enige wat ik nog moet doen) maar die hadden ze gewoon niet afgedrukt :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 15:01 

Hardtraxx Addict

ProfaNe schreef:
ghehe thnx

naja jaartje werken is ook niet heeeel erg mrja lastig om dan weer na school te gaan hoor ik veel...

maarja ben blij als ik eindelijk van het ROC af ben pfff ik zit gewoon al weken te wachten op mn examen opdracht (dat is dus het enige wat ik nog moet doen) maar die hadden ze gewoon niet afgedrukt :thumbdown:

:oh: FAIL!

ROC = :sick:

heb een keer een paar dagen mee gelopen bij die ICT opleiding op de ROC in Hilversum....
wat een bagger school zeg xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 15:03 

Hardtraxxer

jah echt bagger ben echt zooo blij als ik er vanaf ben...

mooi naar utrecht of arnhem
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 15:04 

Hardtraxx Veteran

Piaaa schreef:
Voordat jij 1500 per maand weg kan zetten, ben je dus 24/25, dus ben je nog 3 a 4 jaar bezig ....
Je zegt dat je nog een jaartje thuiswoont, wie weet woon je tegen die tijd wel op jezelf, 1500 weg kunnen zetten lijkt me nogal 'teveel'

En vergeet niet dat als je op jezelf gaat wonen, je daar ook nog veel geld aan kwijt zal zijn :whistle:

Piaaa schreef:
maarten1410 schreef:

Bedoel ook niet dat het verplicht is om een auto te hebben ofzo ;) Bedoel meer dat het een voordeel is om er géén te hebben als je nog wilt sparen! Een derde van mijn salaris gaat elke maand naar de auto (diesel + verzekering + wegenbelasting + onderhoud + afschrijving) :') De helft van me salaris gaat naar de spaarrekening en de rest feest ik op. Elke maand wel een feestje en veel pokeren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 15:04 

Hardtraxx Veteran

The Ace of Bass schreef:
ProfaNe schreef:
ghehe thnx

heb een keer een paar dagen mee gelopen bij die ICT opleiding op de ROC in Hilversum....

Alle ROC's zijn echt dikke KAK
Bij mij op school loopt het ook constant in de soep hehe
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 15:05 

Hardtraxx Veteran

The Ace of Bass schreef:

ROC pakt het gewoon totaaaaal verkeerd aan! Maakt ook niet uit wel ROC je kiest, ik zat in Amersfoort op het ROC maar daar hadden ze een leraren tekort en de leraren die er waren hadden vaak nog minder verstand van zaken als de leerlingen zelf... zo kansloos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 15:07 

Hardtraxx Veteran

maarten1410 schreef:
Piaaa schreef:

En vergeet niet dat als je op jezelf gaat wonen, je daar ook nog veel geld aan kwijt zal zijn :whistle:

Piaaa schreef:
maarten1410 schreef:

Bedoel ook niet dat het verplicht is om een auto te hebben ofzo ;) Bedoel meer dat het een voordeel is om er géén te hebben als je nog wilt sparen! Een derde van mijn salaris gaat elke maand naar de auto (diesel + verzekering + wegenbelasting + onderhoud + afschrijving) :') De helft van me salaris gaat naar de spaarrekening en de rest feest ik op. Elke maand wel een feestje en veel pokeren :P

Daarom vond ik het ook al knap omdat 1500 euro gewoon een behoorlijk bedrag is en je flink moet verdienen wil je dat elke maand kunnen sparen.
Daarom kies ik ook gewoon nog niet voor een auto, binnenkort men rijbewijs halen dan ben ik al een heel eind !
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 15:07 

Hardtraxx Addict

Piaaa schreef:
The Ace of Bass schreef:
ProfaNe schreef:
ghehe thnx

Alle ROC's zijn echt dikke KAK
Bij mij op school loopt het ook constant in de soep hehe

hehe

nou is mijn school ook niet alles xd was laatst in het nieuws om het 1 van de meest
slechtste grafische vormgeving opleiding heeft van heel Nederland xd

en nu hebbe zo ook het hele vierde jaar omgegooid....puur omdat de studenten
dus niet goed geschoold waren na deze school xd

Citaat:
ROC pakt het gewoon totaaaaal verkeerd aan! Maakt ook niet uit wel ROC je kiest, ik zat in Amersfoort op het ROC maar daar hadden ze een leraren tekort en de leraren die er waren hadden vaak nog minder verstand van zaken als de leerlingen zelf... zo kansloos.

hahaha dat wist ik ja! me ex vriendin zat op die school xd die vertelde dat ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 15:08 

Hardtraxx Addict

Piaaa schreef:
Daarom vond ik het ook al knap omdat 1500 euro gewoon een behoorlijk bedrag is en je flink moet verdienen wil je dat elke maand kunnen sparen.

dat komt dus door die HBO diploma en het feit dat ik nog thuis woon dan! dat scheelt ook heel veel ^^

Piaaa schreef:
Daarom kies ik ook gewoon nog niet voor een auto, binnenkort men rijbewijs halen dan ben ik al een heel eind !

is ook duur xd

Hardtraxxer

maarten1410 schreef:
The Ace of Bass schreef:

hahaha dat ken ik

zit in ede op het ROC geen leraar voor engels, geen leraar voor 3DSMAX dus laten ze het maar door een andere leraar doen die heel wat anders geeft, leraren uit het buitenland die niet normaal Nederlands kunnen praten enz.. enz... drama drama drama

wat ik ook niet snap is dat ik dit jaar gewoon school geld heb betaald, terwijl ik alleen maar stage hoef te lopen en opdrachte in te leveren, geen les of wat dan ook :S

Hardtraxx Veteran

... we in het verkeerde topic aan het zeveren zijn :innocent:
Vorige  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 388  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic