Jaja zo eenfreddyadu8 wrote:Zo'n windows movie maker mix bedoel je?
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
nee hij heet een remix gemaakt, van welke track lorenzke ?
bedanktKSwoosh wrote:So, respect man!Ravenwood wrote:Kijk bij mn blogs, daar staat een soort 'dagboek'
Egt heel interessant om te lezen wat jij allemaal hebt meegemaakt, ook knap van je dat je zegmaar gewoon goed door bleef gaan.
Lijkt me wel eng om zoiets voor het eerst te horen...
Staat er eigenlijk bij hoe je er achter bent gekomen?
nee staat geloof ik niet bij hoe ik erachter ben gekomen, maar ik had namelijk een dikke bult in mn nek, daarmee ben ik naar de dokter gegaan, en die dacht eerst dat het pfeiffer was, dus ben bloed gaan prikken, en daarna stuurde de dokter mij door naar de KNO-arts. en die heeft in die bult geprikt om vocht uit te halen. Daar konden ze niks zien, dus hebben ze nog een keer gedaan met een dikkere naald en haalden ze stukjes van de lymfeklier. daar is uit gebleken dat ik hodgkin (lymfeklier kanker) had (mag ik nu zeggen
en ook nog geslaagd kevin.
jouw zomer kan niet meer stuk jongen.
dubbel gefeliciteerd
jouw zomer kan niet meer stuk jongen.
dubbel gefeliciteerd
Heeft gemixt dandjpatt wrote:nee hij heet een remix gemaakt, van welke track lorenzke ?
haha ben gaar jwzlorennzkee wrote:Heeft gemixt dandjpatt wrote:nee hij heet een remix gemaakt, van welke track lorenzke ?
-
G
ah ok, wel goed dat je op tijd actie had ondernomen danRavenwood wrote:bedankt
nee staat geloof ik niet bij hoe ik erachter ben gekomen, maar ik had namelijk een dikke bult in mn nek, daarmee ben ik naar de dokter gegaan, en die dacht eerst dat het pfeiffer was, dus ben bloed gaan prikken, en daarna stuurde de dokter mij door naar de KNO-arts. en die heeft in die bult geprikt om vocht uit te halen. Daar konden ze niks zien, dus hebben ze nog een keer gedaan met een dikkere naald en haalden ze stukjes van de lymfeklier. daar is uit gebleken dat ik hodgkin (lymfeklier ******) had (mag ik nu zeggen)
ja ik bedoelde dus dat het niet zon ik-kan-helemaal-niet-mixen-maar-doe-het-gewoon-om-er-bij-te-horen-en-heb-mijn-track-van-youtube-en-uit-andere-setjes-geript-en-dit-is-mijn-1e-mix-maar-ik-weet-niks-van-mixen-af-en-ik-plaats-alleen-dit-setje-en-daarna-plaats-ik-nooit-meer-een-post-omdat-ik-beledigd-ben-doordat-mensen-zeggen-dat-ik-niet-kan-mixenlorennzkee wrote:Ik ben al een tijd bezig met dat spul, maar kon pas sinds paar weken opnemen ivm kabeltje, en toen begaf me cd speler het.
sinds gisteren gemaakt, dus vandaag gelijk eentje opgenomen.
zo een dus
Je had je al die "-----" dingens wel mogen besparen hoor, had het gewoon ook wel begrepenKSwoosh wrote:ja ik bedoelde dus dat het niet zon ik-kan-helemaal-niet-mixen-maar-doe-het-gewoon-om-er-bij-te-horen-en-heb-mijn-track-van-youtube-en-uit-andere-setjes-geript-en-dit-is-mijn-1e-mix-maar-ik-weet-niks-van-mixen-af-en-ik-plaats-alleen-dit-setje-en-daarna-plaats-ik-nooit-meer-een-post-omdat-ik-beledigd-ben-doordat-mensen-zeggen-dat-ik-niet-kan-mixen
zo een dus
Jaja tuurlijk, dat snap ik goed. Heb ik zelf ook het schijt aan en die download ik zelfs niet eens.
Maar ik kan nu nog helemaal de grond in geboord worden door jullie he
Kan ik alleen uit leren moet je denken.
Maar ben vrij tevreden
Dus:
... ik net een set heb geplaats in het liveset forum
Wist je dat ... ik facking gestressed ben voor Zaterdag, want dan moet ik ergens draaien. Maar geen HS maar dance ofzo en ik weet nou echt niet wat chille nummers zijn. :')
lol, als ik ergens niet achter sta dan draai ik gewoon nietEdwinn wrote:Wist je dat ... ik facking gestressed ben voor Zaterdag, want dan moet ik ergens draaien. Maar geen HS maar dance ofzo en ik weet nou echt niet wat chille nummers zijn. :')
Idd, werd ook gevraagd voor op een verjaardag feestje te draaiendjpatt wrote:lol, als ik ergens niet achter sta dan draai ik gewoon nietEdwinn wrote:Wist je dat ... ik facking gestressed ben voor Zaterdag, want dan moet ik ergens draaien. Maar geen HS maar dance ofzo en ik weet nou echt niet wat chille nummers zijn. :')
Samen met vriend van me. maar die is house, dnb enz...
zei ik: sorry maat ik ga niet iets tegen me zin draaien, ga ik liever aan het bier
Ja je mag half uurtje hardstyle draaien en de rest iets anders ofzo.
Nou dan draai ik een half uur en geen minuut langer
-
G
maar stukken minder, want jij hebt tenminste je best gedaan en geoefend!lorennzkee wrote:Jaja tuurlijk, dat snap ik goed. Heb ik zelf ook het schijt aan en die download ik zelfs niet eens.
Maar ik kan nu nog helemaal de grond in geboord worden door jullie he.
Kan ik alleen uit leren moet je denken.
Maar ben vrij tevreden![]()
helaas is je TL niet egt mijn smaak
Wist je dat ''god zij dank'' Robben zaterdag naar zuid-afrika vliegt 
Tja, JammerKSwoosh wrote:maar stukken minder, want jij hebt tenminste je best gedaan en geoefend!
helaas is je TL niet egt mijn smaak
En idd, ben toch al wel een paar maandjes aan het oefenen
wist je dat we zonder robben, ook best ver gaan komenkatamaran wrote:Wist je dat ''god zij dank'' Robben zaterdag naar zuid-afrika vliegt
uhudjpatt wrote:wist je dat we zonder robben, ook best ver gaan komenkatamaran wrote:Wist je dat ''god zij dank'' Robben zaterdag naar zuid-afrika vliegt
....ik poltergeist (nieuwe versie) heb nagemaakt
genaamd: zatox and nikkita - poltergeist (djpatts klopgeest cut)
genaamd: zatox and nikkita - poltergeist (djpatts klopgeest cut)
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Wist je dat we gewoon het wk winnenkatamaran wrote:uhudjpatt wrote:wist je dat we zonder robben, ook best ver gaan komenkatamaran wrote:Wist je dat ''god zij dank'' Robben zaterdag naar zuid-afrika vliegtmaar je kunt hem er best bij hebben
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
& dat het nieuwe psv shirt op de site staat (www.psv.nl)
die tekst in het shirt vind ik wel netjes. Netzo als bij Ajax het wapenschild van amsterdam in de nek heeft. 
Dat uitshirt van vorig seizoen vond ik echt heeeel vett die moeten ze houden! (en ik ben niet eens voor psvfreddyadu8 wrote:& dat het nieuwe psv shirt op de site staat (http://www.psv.nl)
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
wist je dat ik net deze heb gekocht

wist je dat Zuid Afrika - Mexico na een kwartier spelen nog o - o staat 
... ik vanavond gala heb. En we met de vriendgroep op een vrachtwagen gaan en ik zal draaien op die vrachtwagen.
Word lache!
Word lache!
moet je wel hard draaien he, niet die pussy shit, gewoon dikke the machine, degos & re-done sasha f dat soort shitDennis Aka Mash wrote:... ik vanavond gala heb. En we met de vriendgroep op een vrachtwagen gaan en ik zal draaien op die vrachtwagen.![]()
Word lache!
zal wel niet aan slaan maar boeie