wist je dat de poster die ik voor The Znayzer had gemaakt afgedrukt is? 
en ik vind em erg nice gelukt

en ik vind em erg nice gelukt

Heb er goede dingen over gehoord, en jij ben er ook over te spreken, vandaar de aanschaffreddyadu8 wrote:Heb ik ook, fijn ding!Piaaa wrote:Ik vandaag mijn koptelefoon binnen heb!
Stanton DJ Pro 2000
Zit fijn om je oren, en geluid is ook goedPiaaa wrote:Heb er goede dingen over gehoord, en jij ben er ook over te spreken, vandaar de aanschaffreddyadu8 wrote:Heb ik ook, fijn ding!Piaaa wrote:Ik vandaag mijn koptelefoon binnen heb!
Stanton DJ Pro 2000
Dakpan wrote:Wil het ook weten haha.Yannicksuper wrote:Ik weet enkel dat reverse omgekeerd betekent. Ik zou het ook wel is willen weten als "producer"Ravenwood wrote:weet niet of het al eens is gepost
whattafack is reverse bass?
Ja dat wist ik, of in ieder geval dat weet ik nuJolleNL wrote:Wist je dat dit er 2 waren en ik nu 1000 heb.
Hij heeft miss ergens anders gepost xD?dj-rico01 wrote:1001 toch?
VET GRAPPIG!RiStyle wrote:Wist je dat FrArnold slecht op PM's reageert
grapje Arnold (A)

zelf makenJolleNL wrote:WTF Kswoosh hoe doe je die zo groot?
:')RiStyle wrote:Wist je dat FrArnold slecht op PM's reageert
grapje Arnold (A)
je kan ze laten navullen, maar het verstandigst is om canon inkt te kopenlorennzkee wrote:Wist je dat ik net 56euro aan inkt voor me printer kwijt ben![]()
een Canon iP4700
Iemand een goedkopere oplossing ipv Canon inkt?
Of kunnen er echt alleen maar van canon alleen in?
volgens mij kan je gewoon cheap modellen bij de bruna kopen, doe ik ook altijd voor mn hp deskjetKSwoosh wrote:je kan ze laten navullen, maar het verstandigst is om canon inkt te kopenlorennzkee wrote:Wist je dat ik net 56euro aan inkt voor me printer kwijt ben![]()
een Canon iP4700
Iemand een goedkopere oplossing ipv Canon inkt?
Of kunnen er echt alleen maar van canon alleen in?
anders moet je es op kieskeurig.nl kijken waar ze het goedkoopst zijn
dat gaat wss zeker vet worden. laat je weten als m kunnen beluisteren?Edwinn wrote:Wist je dat .. Ik dit weekend een setje met alleen maar Activator & Zatox platen ga maken. (Misschien ook nog wat Tatanka).