Volgensmij het halve forumdj-rico01 wrote:wist je dat het hele offtopic gedeelte volledig uit de hand is gelopen vandaag
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
mwa valt mee toq xDPiaaa wrote:Volgensmij het halve forumdj-rico01 wrote:wist je dat het hele offtopic gedeelte volledig uit de hand is gelopen vandaag
heb ik wat gemist?dj-rico01 wrote:wist je dat het hele offtopic gedeelte volledig uit de hand is gelopen vandaag
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
de trein toen je vanmiddag op het spoor vieloostzaner wrote:heb ik wat gemist?dj-rico01 wrote:wist je dat het hele offtopic gedeelte volledig uit de hand is gelopen vandaag
maja machtig zeveren vandaag
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
-
E
insgelijk! ik vond t nog nooit zo gezellig!
Pagina na pagina, tgaat als een tiet !
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
zullen de lentekriebels zijnbiscuit wrote:insgelijk! ik vond t nog nooit zo gezellig!
-
E
de bloemetjes en bijtjes. met name dan de vlinders!dj-rico01 wrote:zullen de lentekriebels zijnbiscuit wrote:insgelijk! ik vond t nog nooit zo gezellig!
en die vlinder zitten dan in je venter?
-
E
neej in de natuur.
in de natuurbiscuit wrote:neej in de natuur.
-
E
en wat kun je in de natuur doen??? zonder dat iemand zegt dat het vies is???Ravenwood wrote:in de natuurbiscuit wrote:neej in de natuur.
En waar baseren jullie dat op dat ik veel geld heb? Op mijn hobby ruimte?Tel wrote:precies, anders probeer je een nieuwe te kopen via het bedrijf van je vaderPiaaa wrote:Je kunt het altijd proberen kerel ....
Wie niet waagt wie niet wint
Alles beter als een nieuwe kopen ... Alhoewel jij hebt toch geld zat koop maar een nieuwe![]()
maar zonder gein, als je rrod heb kan je hem gewoon opsturen naar microsoft. Ookal heb je geen garantie meer, was ook zo bij mij het geval
Maar dat je altijd garantie hebt als je de RROD hebt wist ik niet. Maarja, hij is nu toch al bij een reparateur die hem woensdag al weer klaar heeft. Dus dat gaat ook nog is stukken sneller als dat die slome slakken dat kunnen daar bij Microsoft.
En dan betalen we maar €30 reparatie kosten. Volgens jullie heb ik toch geld genoeg.
Hahaha, als je alles goedkoop kan krijgen, hou je veel geld over waardoor je rijk wordt
WOW!
bij microsoft ging het ook nog aardig snel
1. melden bij microsoft
2. ups bellen voor ophalen
3. opgehaalt en binnen 2 dagen gemaakt (was bij mij het geval)
4. ups laat weten wanneer je hem weer krijgt
5. je kan eindelijk weer gamen
oowja en je had die 30 euro kunnen houden dan
bij microsoft ging het ook nog aardig snel
1. melden bij microsoft
Bij mij ook zo ongeveer, zal hem één deze dagen terugkrijgenTel wrote:Hahaha, als je alles goedkoop kan krijgen, hou je veel geld over waardoor je rijk wordtWOW!
bij microsoft ging het ook nog aardig snel![]()
1. melden bij microsoft
......... ik mijn portfolio op heb gestuurd!!!!!!!!!! 
waarom gebeurt dit zo veel bij x box ???Piaaa wrote:Bij mij ook zo ongeveer, zal hem één deze dagen terugkrijgenTel wrote:Hahaha, als je alles goedkoop kan krijgen, hou je veel geld over waardoor je rijk wordtWOW!
bij microsoft ging het ook nog aardig snel![]()
1. melden bij microsoft
hoor nooit zoveel klachten over playstation
voetballenbiscuit wrote:en wat kun je in de natuur doen??? zonder dat iemand zegt dat het vies is???Ravenwood wrote:in de natuurbiscuit wrote:neej in de natuur.
GEFELICITEEEERD, heb je nog snel gedaan dan als je terwijl je tot dinsdag de tijd had...LoesJ wrote:......... ik mijn portfolio op heb gestuurd!!!!!!!!!!
En: Picknicken :')
Haha nee ik had tot maandag 1200 uur de tijd...maar had vandaag nog gesprek op school en nog wat verbetersuggesties gehad....dus heb me ff van de domme gehouden en 24.00 uur aangehoudenmaarten1410 wrote:GEFELICITEEEERD, heb je nog snel gedaan dan als je terwijl je tot dinsdag de tijd had...LoesJ wrote:......... ik mijn portfolio op heb gestuurd!!!!!!!!!!
En: Picknicken :')
Hahaha, dat moet werken! Ik was even in de war, dacht aan de dooie lijn van je paper... Of wordt je nu zenuwachtig als ik dit noem...LoesJ wrote:Haha nee ik had tot maandag 1200 uur de tijd...maar had vandaag nog gesprek op school en nog wat verbetersuggesties gehad....dus heb me ff van de domme gehouden en 24.00 uur aangehouden
Nee die paper komt van de week wel......ik heb al een mooie titel.....eigen schuld, dikke bult?maarten1410 wrote:Hahaha, dat moet werken! Ik was even in de war, dacht aan de dooie lijn van je paper... Of wordt je nu zenuwachtig als ik dit noem...LoesJ wrote:Haha nee ik had tot maandag 1200 uur de tijd...maar had vandaag nog gesprek op school en nog wat verbetersuggesties gehad....dus heb me ff van de domme gehouden en 24.00 uur aangehouden