Hardtraxxer
668 posts member since 2010
last seen Apr 2020
KSwoosh wrote:
ProfaNe wrote:nou bezig met deel 1 dvd ripje maar de andere delen zijn 1080p.HDDVD.x264 :thumbsup:
voor in hoeverre dat kan :P want ze zijn vet oud, dus grote kans dat ze gewoon ge-upscaled zijn?

btw: @ Noise: Wist je dat dat letterype, gebruikt voor de score, Bank Gothic is? :P
ehh tuurlijk kan dat, ze flimde volgens mij in de jare 90 al op HD maar er was nog geen tv die dat af kon spelen, vandaar dat films pas later op HD uit werden gebracht toen phillips en alles HD tv's uitbracht ;)

zo iets was het ;)
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Ik morgen voor €45 dingen kan kopen bij FRS? Moeders had een dvd box die ze al had, dus mag ik het omruilen :D suggesties?
G
ProfaNe wrote:ehh tuurlijk kan dat, ze flimde volgens mij in de jare 90 al op HD maar er was nog geen tv die dat af kon spelen, vandaar dat films pas later op HD uit werden gebracht toen phillips en alles HD tv's uitbracht ;)
Ja kan inderdaad wel kloppen :P
elektronica ging niet snel genoeg xd [en het gaat al zo gruwelijk snel :P]
ik ben benieuwd :D
N
Hardtraxxer
238 posts member since 2009
last seen Dec 2018
KSwoosh wrote:
ProfaNe wrote:nou bezig met deel 1 dvd ripje maar de andere delen zijn 1080p.HDDVD.x264 :thumbsup:
voor in hoeverre dat kan :P want ze zijn vet oud, dus grote kans dat ze gewoon ge-upscaled zijn?

btw: @ Noise: Wist je dat dat letterype, gebruikt voor de score, Bank Gothic is? :P
ja tis best mooi eh
Hardtraxxer
668 posts member since 2010
last seen Apr 2020
KSwoosh wrote:
ProfaNe wrote:ehh tuurlijk kan dat, ze flimde volgens mij in de jare 90 al op HD maar er was nog geen tv die dat af kon spelen, vandaar dat films pas later op HD uit werden gebracht toen phillips en alles HD tv's uitbracht ;)
haha kweet het niet 100% zeker hoor maar zo iets was het ;)

zag laatst al de eerste 3D LED TV op reclame's lijkt me wel bruut!
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 4 days ago
ProfaNe wrote:
KSwoosh wrote:
haha kweet het niet 100% zeker hoor maar zo iets was het ;)

zag laatst al de eerste 3D LED TV op reclame's lijkt me wel bruut!
Ja dat Samsung apparaat.. Wil wel eens zien hoe dat er in het echt uitziet!
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Waarschijnlijk in en in kut zoals alles van de 1e schifting.
G
en niet veel anders als de 3d films :P
G
Hardtraxx Veteran
last seen 4 days ago
Wist je dat je nu al twee keer de verkeerde link hebt geplaatst?
Donateur
2718 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Wist je dat ik nu schijt chagerijnig ben, omdat ik weer naar school moet :thumbdown: :mad:
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 2 days ago
Wist je dat....

Er afgelopen zaterdag 2 domme mokkels stront irritant waren in de lokale discotheek en 1 of ander goedje op me
leeg gegooid hadden en als dat nog niet erg genoeg was douwde iemand anders nog eeen flugel in mn overhempje :/
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
lekkah lekkah
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 2 days ago
oostzaner wrote:lekkah lekkah
Het meisje wat steeds naar me keek en oog contact zocht, maar als ik nou de ballen had om op haar af te stappen... maarja dat durft Barry niet :/
Hardtraxx Addict
1715 posts member since 2009
last seen Nov 2014
laat maar :D
G
maarten1410 wrote:
Wist je dat je nu al twee keer de verkeerde link hebt geplaatst?
loool xd
srry :$
hier de goede: Algemeen Grafisch Topic (page 8)
Donateur
last seen Sep 2023
.. ik net mijn telefoon abbo wilde verlengen, maar hij nog op mijn moeders naam stond (Terwijl ik dit al 1 jaar geleden naar mijn naam had gezet) En dat ik dus moet wachtten tot morgen :x
G
Teknizion wrote:.. ik net mijn telefoon abbo wilde verlengen, maar hij nog op mijn moeders naam stond (Terwijl ik dit al 1 jaar geleden naar mijn naam had gezet) En dat ik dus moet wachtten tot morgen :x
welke provider?
Donateur
last seen Sep 2023
KSwoosh wrote:
Teknizion wrote:.. ik net mijn telefoon abbo wilde verlengen, maar hij nog op mijn moeders naam stond (Terwijl ik dit al 1 jaar geleden naar mijn naam had gezet) En dat ik dus moet wachtten tot morgen :x
welke provider?
T-Mobile.
Donateur
3580 posts member since 2009
last seen Nov 2021
...Showtek - FTS (Organ Donors "Live4Pillz" Remix)
Wel een lollig nummer is
Hardtraxx Veteran
3416 posts member since 2009
last seen Apr 2025
ik al de heletijd alle afleveringen van dragon bal z gt kijk :worship:
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
M'n moeder de hele tijd met de buren overhoop ligt omdat daar probleemjongeren wonen die de muziek altijd kneiterhard aan hebben staan. De verzorgers/oppassers van het huis 'kunnen er niks aan doen, omdat die jongen anders agressief wordt en alles kapot slaat als z'n apparatuur ingenomen wordt' xd

Ik vind het niet zo erg (geeft mij ook eens een excuus om een feest te geven waar de muziek lekker hard aan mag), maar m'n moeder staat op het punt de politie te bellen... :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 4 days ago
Kepro wrote:Wist je dat....

Er afgelopen zaterdag 2 domme mokkels stront irritant waren in de lokale discotheek en 1 of ander goedje op me
leeg gegooid hadden en als dat nog niet erg genoeg was douwde iemand anders nog eeen flugel in mn overhempje :/
Toch niet in...
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
maarten1410 wrote:
Kepro wrote:Wist je dat....

Toch niet in...
HAha heb ik ook wel eens gehad ja zo een meitsie dat flugel ofzow over me heen giette, toen heb ik gewoon mn biertje over haar heen gegoten en ben ik moonwalkend weggelopen >.<
Hardtraxx Elite
2498 posts member since 2009
last seen May 2023
... ik zojuist gear heb aangeschaft voor mijn studio'tje :$
m-audio axiom 61
m-audio fast track pro
en cubase 5
kan niet wachten totdat ik het binnen heb :thumbsup: