Ik mijn eerste gear ga aanschaffen !
Welteverstaan : http://www.rjshop.nl/Denon-Combi-DN-S70 ... euwsbriefj
Welteverstaan : http://www.rjshop.nl/Denon-Combi-DN-S70 ... euwsbriefj
gefeliciteerd!ElSalvaje wrote:Dat dit mijn 1200e post is.
Was nog ff wat berichtjes aant schrijven voor et slapen gaa, dus kon mn 1200e er ook wel bij
remember kids, the higher your postcount, teh bigger your penis!KSwoosh wrote:gefeliciteerd!ElSalvaje wrote:Dat dit mijn 1200e post is.
Was nog ff wat berichtjes aant schrijven voor et slapen gaa, dus kon mn 1200e er ook wel bij
en ik zit al 3x over jouw postcount heen
exact!dj-rico01 wrote:remember kids, the higher your postcount, teh bigger your penis!KSwoosh wrote:gefeliciteerd!ElSalvaje wrote:Dat dit mijn 1200e post is.
en ik zit al 3x over jouw postcount heen

tv kijken, gamen, op hardtraxx zittenChukkels wrote:Ik wil echt niet weten wat jou hobbies 's nachts zijn KSwoosh!
hehe ik moet vannacht ook weerlorennzkee wrote:Dat ik nu ga werken en echt geen zin heb
hehe dan begin ik netmaarten1410 wrote:Aanstellers, ik ben al aan het werk, nog tot 2300 uur.
Same here!dj-rico01 wrote:hehe dan begin ik netmaarten1410 wrote:Aanstellers, ik ben al aan het werk, nog tot 2300 uur.
hier de fotooostzaner wrote:wist je dat ik gister op me muil was gegaan met voetballen en dat mijn handpalm toen uit losse stukjes vel en bloed bestond.

ik heb er lekker veel meermaarten1410 wrote:Wist je dat...dit mijn 2500e bericht is
Maar het gaat hier natuurlijk wel om kwaliteit, niet om kwantiteit.KSwoosh wrote:ik heb er lekker veel meermaarten1410 wrote:Wist je dat...dit mijn 2500e bericht is
:')dj-rico01 wrote:high... pstcnt... bigger... penis...
Teknizion wrote:.. dit mijn eerste dagje in NL is? En dat het zo opwindend is om na 3 maanden hardstyle uit goede speakers te horen?

En het is ook mooi weer, wat wil je nog meerTeknizion wrote:.. dit mijn eerste dagje in NL is? En dat het zo opwindend is om na 3 maanden hardstyle uit goede speakers te horen?
allemaal lekkere wijven?Hidden Source wrote:En het is ook mooi weer, wat wil je nog meerTeknizion wrote:.. dit mijn eerste dagje in NL is? En dat het zo opwindend is om na 3 maanden hardstyle uit goede speakers te horen?
Die zijn allemaal nog in malaga..KSwoosh wrote:allemaal lekkere wijven?Hidden Source wrote:En het is ook mooi weer, wat wil je nog meerTeknizion wrote:.. dit mijn eerste dagje in NL is? En dat het zo opwindend is om na 3 maanden hardstyle uit goede speakers te horen?