Lekker hoor!!!
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
wist je dat ik vanmiddag vergeten ben mn medicijnen te slikken
hopelijk ist niet zo heel erg...
Wat voorn medicijnen gebruik je dan?Ravenwood wrote:wist je dat ik vanmiddag vergeten ben mn medicijnen te slikken![]()
![]()
-
G
wist je dat ik de flyer voor de B-Day Bash van Vantage Point heb gemaakt
!
genoeg, maar vanmiddag moest ik Prednison hebben.ElSalvaje wrote:Wat voorn medicijnen gebruik je dan?Ravenwood wrote:wist je dat ik vanmiddag vergeten ben mn medicijnen te slikken![]()
![]()
Ravenwood wrote:genoeg, maar vanmiddag moest ik Prednison hebben.ElSalvaje wrote:Wat voorn medicijnen gebruik je dan?Ravenwood wrote:wist je dat ik vanmiddag vergeten ben mn medicijnen te slikken![]()
![]()
inderdaad, over 7 dagen ben ik er vanafRik wrote:
Aardige flyer, leuke line-upKSwoosh wrote:wist je dat ik de flyer voor de B-Day Bash van Vantage Point heb gemaakt!
Waar gaat dit feestje plaats vinden Donny/Rico?
... dat ik hier gewoon met kippenvel zit door een aantal hardcore releases? Damn, was eigenlijk kapot door te weinig slaap en te veel werk maar fakkk heb zin om te stampen nu!
Tip van de dag:
- Nitrogenetics - Mu-Sick
- DJ Mad Dog - Next Level (vooral deze
)
Tip van de dag:
- Nitrogenetics - Mu-Sick
- DJ Mad Dog - Next Level (vooral deze
De kop tekst is alleen best slecht te lezen.KSwoosh wrote:wist je dat ik de flyer voor de B-Day Bash van Vantage Point heb gemaakt!
anders krijg je dit:Ravenwood wrote:inderdaad, over 7 dagen ben ik er vanafRik wrote:
View on YouTube
maarten1410 wrote: - Nitrogenetics - Mu-Sick
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
3 Vs. 1KSwoosh wrote:of nietKryptica wrote:Sebiet is toch een woord dat die Nederlanders moeten kennen vind ik
Wist je dat ik net aan het mixen was en het best aardig ging. Maar altijd als ik niet opneem dat het dan beter is dan als ik het wel opneem. 
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Heb ik ook altijdEdwinn wrote:Wist je dat ik net aan het mixen was en het best aardig ging. Maar altijd als ik niet opneem dat het dan beter is dan als ik het wel opneem.
hahah weetje wat kut is,
als je gruwlijke set aan het opnemen bent, en je al op de helft bent, maar er dan iemand je kamer komt binne stappen, dat je door het praten met die kerel niet meer weet waar je mee bezig was, en je op de verkeerde playknop drukt waardoor het nummer wat opstaat blijft hangen en je setje verneukt is...
als je gruwlijke set aan het opnemen bent, en je al op de helft bent, maar er dan iemand je kamer komt binne stappen, dat je door het praten met die kerel niet meer weet waar je mee bezig was, en je op de verkeerde playknop drukt waardoor het nummer wat opstaat blijft hangen en je setje verneukt is...
Vet he!dawasiknie wrote:maarten1410 wrote: - Nitrogenetics - Mu-Sick![]()
...ik zo weer een setje ga draaien en deze er zekerrrr in knal.
die is echtmaarten1410 wrote:Vet he!dawasiknie wrote:maarten1410 wrote: - Nitrogenetics - Mu-Sick![]()
![]()
...ik zo weer een setje ga draaien en deze er zekerrrr in knal.
heb hem laatst ook in een setje gebruikt, dik nummer
owja ik heb ook nog een tip: Weapon X - I Come For Blood
Ik dacht dat jij eigenlijk geen hardcore draaideDj Skitzo wrote:die is echt
owja ik heb ook nog een tip: Weapon X - I Come For Blood
Maar doe mij dan maar Weapon X - For The Haterz (uit dezelfde releases). Dat "toetertje" daarin past zo mooi!
ik draai alleen hardcore met me herculesjemaarten1410 wrote:Ik dacht dat jij eigenlijk geen hardcore draaideDj Skitzo wrote:die is echt
owja ik heb ook nog een tip: Weapon X - I Come For Blood![]()
Maar doe mij dan maar Weapon X - For The Haterz (uit dezelfde releases). Dat "toetertje" daarin past zo mooi!
heb namelijk geen hardcore op cd's staan, alleen dirt
en me cd's zijn op 
nu maar eens 100 cd's bestellen, daar ben ik nog wel even zoet mee dan
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Verbatim Cd-R's kopenDj Skitzo wrote:en me cd's zijn op