Nee, daar hadden we te weinig tijd voor, en de wachtrij was veeeeel te langKSwoosh wrote: ben je btw bovenin de eiffeltoren geweesT?
Ijsje kopen onder de Eiffeltoren wil je ook niet. 4,50 voor een Magnum met nootjes
Nee, daar hadden we te weinig tijd voor, en de wachtrij was veeeeel te langKSwoosh wrote: ben je btw bovenin de eiffeltoren geweesT?
scrap?Maximize wrote:2de vocal in de intro zou ik "scrap" doen. Nu heb je 2x "dance"
is echt zo!Maximize wrote:Get a life.frankhardenberg wrote:IK HEB DE EIFELTOREN NOG GESWAFFELD!!
We zijn vorig jaar met school heen geweest en als je links in die hoek bij dat grasveldje zit kan je dat gewoon doen zonder dat zon gast met dikke famas op ej afkomt
voor de gene die computerspelletjes met geweren spelen, kijk maar is goed als je daar bent ze hebben serieus een FAMAS daar
majah ik ben misschien wel de enige in de wereld die dat heeft gedaan
Wat voor gear ?ElSalvaje wrote:Wist je dat ik mn gear heb besteld?
Hercules Steel.Kryptica wrote:Wat voor gear ?ElSalvaje wrote:Wist je dat ik mn gear heb besteld?
In Tonight ja? Ik dacht dat hij "scrap" zegtProfaNe wrote: scrap?
hij zegt altijd nog sweat?
ja inderdaad..Ravenwood wrote:Wist je dat ik Frankert al een hele tijd niet meer heb gezien

Vind dat ondertussen echt een beetje veel van het zelfde wordenoostzaner wrote:wist je dat die nieuwe kultivate shirtjes weer vet zijn.![]()
Frankert is volgens mij stage aan het lopen op Shiphol even als StephanieMichelleRavenwood wrote:Wist je dat ik Frankert al een hele tijd niet meer heb gezien

had al zon vermoedenJor-D wrote:![]()
Was ff aan het kloten met de CSS
Jullie zijn er verdomd snel bij, want duurde maar een paar seconde