... ik eindelijk over ben gestapt op FireFox? 
het werd eens tijd
het werd eens tijd
Overload wrote:wist je dat ik over 16 dagen jarig ben![]()
maarten1410 wrote:..ik even een aftermovie in elkaar aan het zetten ben van een verjaardag.
toiletjuffrouw.Piaaa wrote:WAt voor werk doe je ?
EditorPiaaa wrote:WAt voor werk doe je ?
Misschien moet ik erbij zeggen dat het in een discotheek was incl. eigen trance/house/hardstyle/hardcore dj'sKSwoosh wrote:maarten1410 wrote:..ik even een aftermovie in elkaar aan het zetten ben van een verjaardag.
Oostzaner treiteren wie doet dat niet ?maarten1410 wrote:EditorPiaaa wrote:WAt voor werk doe je ?en Oostzaner treiteren in me vrije tijd.
Misschien moet ik erbij zeggen dat het in een discotheek was incl. eigen trance/house/hardstyle/hardcore dj'sKSwoosh wrote:maarten1410 wrote:..ik even een aftermovie in elkaar aan het zetten ben van een verjaardag.
Werd dat niet gezongen door die drie chicks?Piaaa wrote:Push the button
GEFELI!FRArnold wrote:Wist je dat ik net 28 minuten 19 jaar bent!
SBS Broadcasting?maarten1410 wrote:Werd dat niet gezongen door die drie chicks?Piaaa wrote:Push the button
GEFELI!FRArnold wrote:Wist je dat ik net 28 minuten 19 jaar bent!
En wie die aftermovie wilt zien: KLIK. Let niet op de tekst aan het begin want ik heb er een half uurtje aangezeten als probeersel, binnenkort de echte maken.
Daar heb ik em elkaar geplakt ja.. Komt door het compressen van de videodj-rico01 wrote:SBS Broadcasting?
haha beetje onder het werk privevideos knippenmaarten1410 wrote:Daar heb ik em elkaar geplakt ja.. Komt door het compressen van de videodj-rico01 wrote:SBS Broadcasting?
oke het is geoorloofdmaarten1410 wrote:Gehehe had even niks te doen en dan mag dat he
dj-rico01 wrote:oke het is geoorloofdmaarten1410 wrote:Gehehe had even niks te doen en dan mag dat he
betaald dat nou een beetje fatsoenlijk? computeren in dienst van sbs?