Ja de doelgroep is t/m 12 jaar.Goodbye wrote:Applicatie voor een touchscreen GSM voor basischool kinderen (=tot 12 jaar niet)?
Als je me overtuigt wil ik wel helpen
Waarmee moet ik je nog overtuigen?
Ja de doelgroep is t/m 12 jaar.Goodbye wrote:Applicatie voor een touchscreen GSM voor basischool kinderen (=tot 12 jaar niet)?
Als je me overtuigt wil ik wel helpen
Het zal je verbazen hoeveel kinderen van die leeftijd al met dat soort telefoons lopenDj Skitzo wrote:wat moeten kinderen tot 12 met een touchscreen gsm? die horen nog verstoppertje te spelen!![]()
nee heb gestemd
kakbout wrote:natuurlijk ff gestemd
Doe er daar nog maar eentje bij!soest009 wrote:Stem uitgebracht! stand staat nu op 96 stemmen
Daar zal je raar van opkijkenNMGN1989 wrote:Done! Succes ermee, al vraag ik me toch af of jullie doelgroep hier wel geschikt voor is! Ik zie de meeste kinderen van 11 nog niet met een smartphone lopen eigenlijk..
Heb je dat onderzocht dan?Jor-D wrote:Daar zal je raar van opkijkenNMGN1989 wrote:Done! Succes ermee, al vraag ik me toch af of jullie doelgroep hier wel geschikt voor is! Ik zie de meeste kinderen van 11 nog niet met een smartphone lopen eigenlijk..![]()
Maar nogmaals: thanks iedereen die al gestemd heeft
Jep. Moet je alleen wel bij de iets rijkere kinderen zijn, maar echt die kids lopen al met iPhone's e.d.NMGN1989 wrote:Heb je dat onderzocht dan?Jor-D wrote:Daar zal je raar van opkijkenNMGN1989 wrote:Done! Succes ermee, al vraag ik me toch af of jullie doelgroep hier wel geschikt voor is! Ik zie de meeste kinderen van 11 nog niet met een smartphone lopen eigenlijk..![]()
Heb je dat onderzocht dan?[/quote]Jor-D wrote:
Daar zal je raar van opkijken![]()
Dat is wel een faal jasjobie wrote:Vond nog wel een spelfout van de site![]()
"Wil je op dit project stemmen? Vul dan je e-mail adres in. Naar dit adres word een stem-link gestuurd om je stem te bevestiggen."