radical_redemption schreef:
Het feit dat mensen hier mijn muziek kut vinden, dat is allemaal oke, meningen zijn er om te respecteren.. Maar het feit dat telkens maar weer, MIJN fans op zo'n respectloze manier worden behandeld, vind ik zo misselijkmakend. Hebben jullie nog enige vorm van respect over?
Dat heeft met opvoeding te maken, niets met "normen en waarden". Mijn opvoeding bijvoorbeeld was: "Respect krijg je niet zomaar, dat moet je verdienen.". Dus neen, ik kan geen respect opbrengen voor volwassen bezoekers die verkleed naar een hardstyle event gaan, als 'militanten' of hoe ze zich ook willen noemen. Dat verdient wat mij betreft geen respect, dus heb ik dat ook niet. Of jij, of welke andere artiest dan ook, dat nu wel of niet accepteert.
RadicalRedemption schreef:
...moet je in eerste instantie niet tof lopen doen...
*schudt zijn hoofd*
Hier heb ik al helemaal geen respect voor. Volwassen mannen die spreken over 'tof doen". Serieus?
Zoals al eerder is gezegd; dit is een forum waarbij meningen worden gegeven, worden aangevochten, en worden gedeeld. Zo werkt dat nu eenmaal. Ik ben er blij mee dat dit bestaat. Niet alleen vanwege het kunnen mededelen van mijn persoonlijke kijk en/of mening, maar vooral het lezen van de mening van anderen.
Daarbij, ik heb ook niet het idee dat wanneer andere bezoekers mondkapjes dragen of vlaggen, of wat dan ook, andere bezoekers zouden kunnen storen. Maar er mag wel degelijk een mening over gevormd worden. Ik moet er ook altijd verschrikkelijk om lachen. Maar storend? Neen.
Het argument van: er staan duizenden mensen wel te genieten. Wat heb ik daar mee te maken? Wil je beweren dat wanneer er andere mensen, dan ik, wel staan te genieten van iets ik daar geen (negatieve) mening over hebben? Volkomen nonsense natuurlijk.
Maar los van dit alles; ik mijd de optredens van RR standaard. "Als iets je niet zint, zoek het dan niet op." Tip!