Hij is weer terug
Altijd felicitaties topics nou dit is ook wel een feestje waard

(Hij zei althans dat ie terug was )

(Hij zei althans dat ie terug was )

Hij had een danswedstrijd gehouden met de HT mods, en ze konden het niet verkroppen dat ie gewonnen had.stefaneke wrote:Waarom had hij eigenlijk een ban?
zucht..stefaneke wrote:Waarom had hij eigenlijk een ban?
Niemand heeft gewonnen of verloren. Kga het niet nog een keer uitleggen...Banaanslak wrote:Hij had een danswedstrijd gehouden met de HT mods, en ze konden het niet verkroppen dat ie gewonnen had.stefaneke wrote:Waarom had hij eigenlijk een ban?
Verboden uit te leggenstefaneke wrote:Waarom had hij eigenlijk een ban?
censuur hier, mag niet over gepraat worden.KSwoosh wrote: Verboden uit te leggen
SPAM!... ban hemKSwoosh wrote:Verboden uit te leggenstefaneke wrote:Waarom had hij eigenlijk een ban?
En ja, ik ben wieder zuruck
Idd, voor je het weet zijn alle berichten weer "mysterieus" verdwenen.Ravenwood wrote:censuur hier, mag niet over gepraat worden.KSwoosh wrote: Verboden uit te leggen
welkom terug!
tommetjeuh wrote:WELKOM TRUG SWOOSIE!!![]()
![]()
![]()
![]()
Hard Twins wrote:tommetjeuh wrote:WELKOM TRUG SWOOSIE!!![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry hoor, maar dat is KSwoosh z'n eigen conclusie als ie vind dat het verboden is uit te leggen, zijn nooit mijn woorden geweestRavenwood wrote:censuur hier, mag niet over gepraat worden.KSwoosh wrote: Verboden uit te leggen
welkom terug!
Daar vragen we ook helemaal niet om, en dat ben je ons ook echt niet verplicht hoorJor-D wrote:Ik blijf me niet constant verantwoorden