haha zeg dat wel jaoostzaner wrote:EPIC FAIL!!KSwoosh wrote:1209 berichten en nog nooit een afbeelding geplaatst?frankhardenberg wrote:ik snap er geen kut van hoe je je foto er neer kan zette
Related topics
- View the latest post: Stan en Dirk hebben wederom hardcore gedraaid, er zitten wel een paar dezelfde platen in als in vorige hardcoresetjes maar daar hebben wij scheid aan
- View the latest post: Foto Onderschrift Spel 2010
- View the latest post: Het grote foto topic #2
- View the latest post: DJ's/Producer/Stages/Eindshows Foto's!
- View the latest post: Foto's, Designs etc
Active topics in Off-Topic
Moderators

kijk deze dan eens
(Ik @ Stadsschouwburg Utrecht)
Vet!Jesper-HardBeatz wrote:
kijk deze dan eens![]()
(Ik @ Stadsschouwburg Utrecht)
-
G
zeer vet idd!

carnaval richting bus naar stratum, beetje onduidelijk maar ach. ik weet btw nog steeds niet hoe ik aan die bril op mn kop kom.
Waarom staat er Gigi Ravelli op je arm?
omdat dat gewoon een gods lekker wijf is 
Daar twijfel ik ook niet aanRavenwood wrote:omdat dat gewoon een gods lekker wijf is
haha, wij zaten te zappen met indrinken, kwam gtst voorbij. en dat vrouwke vind ik wel nie ZU lekker.maarten1410 wrote:Daar twijfel ik ook niet aanRavenwood wrote:omdat dat gewoon een gods lekker wijf is
en toen schreef en maat van mij dat op mn arm. joepie
Last edited by stynch on 22 Feb 2010 16:20, edited 1 time in total.
stynch wrote:haha, wij zaten te zappen met indrinken, kwam hij op gtst voorbij. en dat vrouwke vind ik wel nie ZU lekker.maarten1410 wrote:Daar twijfel ik ook niet aanRavenwood wrote:omdat dat gewoon een gods lekker wijf is
en toen schreef en maat van mij dat op mn arm. joepie
-
G
Ravenwood wrote:omdat dat gewoon een gods lekker wijf is
lol, als je haar niet lekker vind, moet je echt aan je seksuele geaardheid gaan twijfelenKSwoosh wrote:Ravenwood wrote:omdat dat gewoon een gods lekker wijf is
wtf zij is echt wel kk lekker wat vind jij lekker dan
-
G
crap 
ik verwarde haar met da hockey wijf
geen idee hoe die heet
deed eerst mee in de ING reclames volges mij
ik verwarde haar met da hockey wijf
-
G
die ja!Dennis Aka Mash wrote:Die blonde Fatima?
Die vind ik ook zeker niet verkeerd!:KSwoosh wrote:die ja!Dennis Aka Mash wrote:Die blonde Fatima?

Photoshop doet een hoop.
Vind die Fatima demorerodemolelemwooloomooloomelo maar zo nu en dan, onder goed licht echt een beetje knap.. Lekker? Nee.
Gigi? ZEKERWEL!
Vind die Fatima demorerodemolelemwooloomooloomelo maar zo nu en dan, onder goed licht echt een beetje knap.. Lekker? Nee.
Gigi? ZEKERWEL!
maarten1410 wrote:demorerodemolelemwooloomooloomelo
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
gigi, wietske kenemans, zou ze alleemaal wel gevenmaarten1410 wrote:Photoshop doet een hoop.
Gigi? ZEKERWEL!
Wietske ook ja, gek als een deur.dj-rico01 wrote:gigi, wietske kenemans, zou ze alleemaal wel geven

Alleen jammer dat die Ruud de W. je voor is geweest.
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
ja inderdaadmaarten1410 wrote:Wietske ook ja, gek als een deur.dj-rico01 wrote:gigi, wietske kenemans, zou ze alleemaal wel geven
Alleen jammer dat die Ruud de W. je voor is geweest.
edit
http://rdowns.atspace.com/wytske/afbeeldingen/FHM8.jpg