Vette foto 
Indd...lekker hoog "ik heb het naar mijn zin" gehalte 
Zo loop ik zeg maar 6,5 uur op een gemiddeld feestje rondwrote:Indd...lekker hoog "ik heb het naar mijn zin" gehalte
Ben al energie aan het sparen voor zaterdag
Haha ja ik ook!! En zaterdag maar een half dagje werken ipv een hele...ideaaaaal!! Echt zoooooooo'n zinwrote:Zo loop ik zeg maar 6,5 uur op een gemiddeld feestje rondwrote:Indd...lekker hoog "ik heb het naar mijn zin" gehalteNaja, niet met me mond open dan maar wel rossend tot het einde.
Ben al energie aan het sparen voor zaterdag
Ja ik ook ik stop om 4 uur mooi dan kan ik rustig aan doen tot de avondwrote:Haha ja ik ook!! En zaterdag maar een half dagje werken ipv een hele...ideaaaaal!! Echt zoooooooo'n zinwrote:Zo loop ik zeg maar 6,5 uur op een gemiddeld feestje rondwrote:Indd...lekker hoog "ik heb het naar mijn zin" gehalteNaja, niet met me mond open dan maar wel rossend tot het einde.
Ben al energie aan het sparen voor zaterdag![]()
![]()
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
WORD KMNALLEEE
Ik weet waar je huis woont, met dat plakkie haar van je.wrote:wa een homo joh.
Tot morgen
Tot Morgen!wrote:Ik weet waar je huis woont, met dat plakkie haar van je.wrote:wa een homo joh.
Tot morgen
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
Whaha,, na wat jupiler

Big smile @ de achtergrondwrote:Whaha,, na wat jupiler![]()
zou ik ook zeggenwrote:Whaha,, na wat jupiler![]()
mag wel zeggen hoor dat je daarin slaapt
Net of dat met Carnaval niet gaat gebeuren
Wij hebben hier ook zo'n 3-daags feest.. Ben 3 dagen met zulk soort kleren wakker geworden haha..
En waren ze niet van mezelf.. Dan had ik met me dronken kop wel van outfit geruild met iemand
Wij hebben hier ook zo'n 3-daags feest.. Ben 3 dagen met zulk soort kleren wakker geworden haha..
En waren ze niet van mezelf.. Dan had ik met me dronken kop wel van outfit geruild met iemand
Collega @ de achtergrondwrote:Whaha,, na wat jupiler![]()
Hier ook 2 fototjes van mijn babyface

In de lederhose

In de lederhose
Die tweede foto
Mocht je toen al wel bier?
Misschien heeft ie hem alleen ff vast voor de fotowrote:Die tweede fotoMocht je toen al wel bier?
Ik moet me echt inhouden, dit is natuurlijk geen "Verzin een leuk onderschrift" topic.wrote:Misschien heeft ie hem alleen ff vast voor de fotowrote:Die tweede fotoMocht je toen al wel bier?
Krijg ineens een idee voor een topic...
Haha aanmaken dan...ik kan wel raden wat het wordwrote:Ik moet me echt inhouden, dit is natuurlijk geen "Verzin een leuk onderschrift" topic.wrote:Misschien heeft ie hem alleen ff vast voor de fotowrote:Die tweede fotoMocht je toen al wel bier?
Krijg ineens een idee voor een topic...
Je raad het nooit, ik ben al 20 en op die foto ookwrote:Misschien heeft ie hem alleen ff vast voor de fotowrote:Die tweede fotoMocht je toen al wel bier?
Ach het maakt toch ook niet uit, ze denken bij mij vaak ook nog dat ik 18 ben maar dat komt gewoon omdat ik me soms zo gedraagwrote:Je raad het nooit, ik ben al 20 en op die foto ookwrote:Misschien heeft ie hem alleen ff vast voor de fotowrote:Die tweede fotoMocht je toen al wel bier?