Het is ook altijd hetzelfde met jullie als jullie een vrouw zien hè 
leuk truitje loesJ
wie staat er naast je btw?
leuk truitje loesJ
wie staat er naast je btw?
Odyssee wrote:een vriendin natuurlijk
wat een domme vraag
Nee die kan je niet zien omdat je geen vriendjes met me bent op pfmaarten1410 wrote:Nu officieel welkom dan
LoesJ wrote:Voooooruit dan... geen zin om een foto te uploaden dus check mn pf maar even:
http://partyflock.nl/user/1155308:LoesJee.html
In het blauw!
Welkom nog! Alleen nog niet zo veel feestjes in de planning op PF.. Hmmm.
Ow vandaar, ik vond je profiel ook al zo kaalLoesJ wrote:Nee die kan je niet zien omdat je geen vriendjes met me bent op pf
Ik heb hem liever niet openbaar ivm het werk dat ik doe......
En langs me is indd een vriendin....mn partymaatje!![]()
![]()
ik ben ook wel benieuwd jamaarten1410 wrote:Ow vandaar, ik vond je profiel ook al zo kaalLoesJ wrote:Nee die kan je niet zien omdat je geen vriendjes met me bent op pf
Ik heb hem liever niet openbaar ivm het werk dat ik doe......
En langs me is indd een vriendin....mn partymaatje!![]()
![]()
Dan ben ik nu wel heel benieuwd wat je doet qua werk. Mag ik raden dat het iets te maken heeft met politie/gevangenissen/detentiecentra?
oooh, zoLoesJ wrote:Ik zag het ja..heb je geaccepteerd
Maarre het werk dat ik doe is niet zo speciaal hoor...
Met ligt verstandelijk beperkte jeugd, lees: pubers van 16 die hun hormonen niet onder controle hebben!!!
Dus die hoeven al mijn foto's enzo niet te zien.... moet er niet aan denken wat ze er mee gaan doen...
Dan moet je net kswoosh accepterenLoesJ wrote:Ik zag het ja..heb je geaccepteerd
Met ligt verstandelijk beperkte jeugd, lees: pubers van 16 die hun hormonen niet onder controle hebben!!!
Dus die hoeven al mijn foto's enzo niet te zien.... moet er niet aan denken wat ze er mee gaan doen...
Dj C-Mind wrote:Dan moet je net kswoosh accepteren
das er ook 1

Mag er wezenBeuntie wrote:
In het blauw!
Goedgekeurd!
ze zijn licht verstandelijk gehandicapt...en ze kunnen veel meer dan je denkt!!! das nou juist het puntKSwoosh wrote:oooh, zoLoesJ wrote:Ik zag het ja..heb je geaccepteerd
maar als ze verstandelijk gehandicapt zijn, kunnen ze dan uberhaupt wel op PF komen? en jouw profiel vinden?
maar ik snap je punt wel btw
lol iddLoesJ wrote:ze zijn licht verstandelijk gehandicapt...en ze kunnen veel meer dan je denkt!!! das nou juist het punten veel van de jeugd zit zelf ook op hyves dus die hebben je zo gevonden ja! Mn ergste nachtmerrie is dan ook dat ik er eentje tegenkom op een feestje....
da lijkt me echt niet vet!

ja, maar deze was te geniaalFrankert wrote:Het is de bedoeling dat je eigen foto's post. Foto's van je zelf. Dus niet van andere mensen.
Nu vraag je me iets waar ik heel veel moeite mee hebStephanieMichelle wrote:Doe is normaal![]()
en dan zegt ie iets over de anderenDj C-Mind wrote:Nu vraag je me iets waar ik heel veel moeite mee hebStephanieMichelle wrote:Doe is normaal![]()
LoesJ!!!Mol wrote:Spam het foto topic nou niet helemaal vol stelletje no-lifes.