Zou het wat toevoegenIris93 wrote:Idd.Hoofdcoach wrote:![]()
Wat een gezeik hiero joh om een foto
Als ik nou zo'n foto postte
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Ja lekker oplossen door je kinderen te slaanDakpan wrote:Kan best tegen benen maar als mijn dochter zulke foto's van zichzelf op site's als deze zou posten, verkocht ik d'r een paar flinke petsen.
Maar je moet het zelf weten hoor.
Zeer streng. GodBanaanslak wrote:Ben jij streng gelovig offfwa? Ik zie het probleem eigenlijk niet hoor.Dakpan wrote:Kan best tegen benen maar als mijn dochter zulke foto's van zichzelf op site's als deze zou posten, verkocht ik d'r een paar flinke petsen.
Ik houd je niet tegen.Iris93 wrote:Idd.Hoofdcoach wrote:![]()
Wat een gezeik hiero joh om een foto
Als ik nou zo'n foto postte kon ik het begrijpen..
Even uit het wijventopic gejat.
Maar sommige mensen kunnen blijkbaar niet tegen benen
Owja en dakpan het feit dat jij paar tikken zou uitdelen om zon foto zegt genoeg over jou, doet me walgen eerlijk waar en als je kinderen heb leef ik met ze mee. Moet ze ook nog hoofddoek om van je? Leg je kleedje op de grond en ga lekker liggen joh.
Last edited by mrazura on 09 Jul 2011 17:41, edited 2 times in total.
ik denk dat dakpan zelf een probleem heeft ofzo.Banaanslak wrote:Ben jij streng gelovig offfwa? Ik zie het probleem eigenlijk niet hoor.Dakpan wrote:Kan best tegen benen maar als mijn dochter zulke foto's van zichzelf op site's als deze zou posten, verkocht ik d'r een paar flinke petsen.
Nou mensen ik ga werken. Succes met dit geneuzel.
Whaha laat Iris lekker foto's posten. Volgende keer mag er juist wat meer naakt op.
dude....Kettingzaag wrote:Whaha laat Iris lekker foto's posten. Volgende keer mag er juist wat meer naakt op.
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
tommetjeuh wrote:dude....Kettingzaag wrote:Whaha laat Iris lekker foto's posten. Volgende keer mag er juist wat meer naakt op.
-
G
dat sowiesoIris93 wrote:ik denk dat dakpan zelf een probleem heeft ofzo.
Dan voegt ze in ieder geval wat toe aan de vorige serieKettingzaag wrote:Whaha laat Iris lekker foto's posten. Volgende keer mag er juist wat meer naakt op.
Overduidelijk..KSwoosh wrote:dat sowiesoIris93 wrote:ik denk dat dakpan zelf een probleem heeft ofzo.
But too bad. There isn't coming any more nudity.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Lol Dakpan.. "weten je ouders dit?"
Wat... dat ze wel eens foto's maakt met d'r kleren aan... my god, the horror
Haha echt heSkedoedelefloeps wrote:Lol Dakpan.. "weten je ouders dit?"
Hij is bang voor benen. Maar durft het niet toe te geven.
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Bang voor benen... hoe akelig is dat. Dan te bedenken dat het meest dierbare bezit van de man ook nog tussen de benen bungelt, wat een agony moet je dan doorgaan als je een fobie voor benen hebt.Iris93 wrote:Haha echt heSkedoedelefloeps wrote:Lol Dakpan.. "weten je ouders dit?"
Wat... dat ze wel eens foto's maakt met d'r kleren aan... my god, the horror![]()
Haha jij bent geniaalSkedoedelefloeps wrote:Bang voor benen... hoe akelig is dat. Dan te bedenken dat het meest dierbare bezit van de man ook nog tussen de benen bungelt, wat een agony moet je dan doorgaan als je een fobie voor benen hebt.Iris93 wrote:Haha echt heSkedoedelefloeps wrote:Lol Dakpan.. "weten je ouders dit?"
Wat... dat ze wel eens foto's maakt met d'r kleren aan... my god, the horror![]()
Die opmerkingen haha!
Nou ja hij heeft wel gelijk.. eigenlijk kan het niet :p
Vindt Nando dat wel leuk dan hahaha
Robert gedraag je.roberttt wrote:Nou ja hij heeft wel gelijk.. eigenlijk kan het niet :p![]()
Idk, but it's my picture and there's nothing to see, so there's nothing to worry about.
Punt uit, ben nu wel een beetje klaar met dat geneuzel.
Discussie is gister al gevoerd, had je gister maar online moeten zijn als je zo ontzettend graag er nog even over door wilt neuzelen.
Aangezien jullie niet tegen benen kunnen, en graag mensen afzeiken:
Leef je uit op haar! Ga je gang! Ja echt, toe maar, het mag!

Ik ben het geneuzel na een paar uur wel zat jaPiaaa wrote:Lichtgeraaktheid Ftw
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Agh ik vind het een mooie foto... naja nee het is geen mooie foto want de camera sucks ass dus geen idee wat ik eigenlijk zeg, maar verf jij je haar zelf of @ kapsalon? 
-
S

Hard Twins - The Machine - en Ik!
Iedereen wouw met Alphaverb op de foto, dus wij zetten The Machine even in het zonnetje
-
G
hoog oplopend ondergoedIris93 wrote:Aangezien jullie niet tegen benen kunnen, en graag mensen afzeiken:
vriendin is kapster, die verft het haha.Skedoedelefloeps wrote:Agh ik vind het een mooie foto... naja nee het is geen mooie foto want de camera sucks ass dus geen idee wat ik eigenlijk zeg, maar verf jij je haar zelf of @ kapsalon?
Moet echt weer even.