ik dan
Hahaha marc houd je inThe Anim0l wrote:
lekker hoorIris93 wrote:
Ik had gister kledingcrisis.mrazura wrote:Mja jurkje mocht wel ietsje korter vind ik.
Dan heeft hij gelogenIris93 wrote:Ik had gister kledingcrisis.mrazura wrote:Mja jurkje mocht wel ietsje korter vind ik.
Had een nog kortere maar Nando vond deze leuker haha![]()
Dus had hem laten kiezen, dus werd dees hem.
Nou als je hierop gaat zitten fappen ben je wel heel wanhopig.QnalQut wrote:En iris plaatst fapvoer voor 95% van ht!
Laat ze maar kijken, ik zie toch niks anders meermrazura wrote:Dan heeft hij gelogenIris93 wrote:Ik had gister kledingcrisis.mrazura wrote:Mja jurkje mocht wel ietsje korter vind ik.
Had een nog kortere maar Nando vond deze leuker haha![]()
Dus had hem laten kiezen, dus werd dees hem.Hij wilde waarschijnlijk niet dat teveel andere jongens naar je zouden kijken.
Hoe korter hoe beter.
Iris93 wrote:Nou als je hierop gaat zitten fappen ben je wel heel wanhopig.QnalQut wrote:En iris plaatst fapvoer voor 95% van ht!
Zou wat zijn als ik straks een HTer tegen kom op een feest, en die op het aanzicht van mij daar begint te fappen
Waarom blijf je steeds foto's posten danIris93 wrote:Nou als je hierop gaat zitten fappen ben je wel heel wanhopig.QnalQut wrote:En iris plaatst fapvoer voor 95% van ht!
Zou wat zijn als ik straks een HTer tegen kom op een feest, en die op het aanzicht van mij daar begint te fappen
Ja nou het is wel zo.Vik wrote:Hahahaha!Iris93 wrote:Nou als je hierop gaat zitten fappen ben je wel heel wanhopig.QnalQut wrote:En iris plaatst fapvoer voor 95% van ht!
Ik wil ze ook wel weg halen hoor, als je je daar prettiger bij voelt of er moeite mee hebtRik wrote:Waarom blijf je steeds foto's posten danIris93 wrote:Nou als je hierop gaat zitten fappen ben je wel heel wanhopig.QnalQut wrote:En iris plaatst fapvoer voor 95% van ht!
Haha idd. Hoe voor lul sta je dan.Vik wrote:Het ging me vooral om dat laatste zinnetje. Ik moest echt even hardop lachen.Iris93 wrote:Ja nou het is wel zo.
Neu hoor, ik scroll rustig door. Tis meer dat we nu wel weten hoe je er uit ziet.Iris93 wrote: Ik wil ze ook wel weg halen hoor, als je je daar prettiger bij voelt of er moeite mee hebt
maar die was je toch al tegen gekomen?Iris93 wrote:Nou als je hierop gaat zitten fappen ben je wel heel wanhopig.QnalQut wrote:En iris plaatst fapvoer voor 95% van ht!
Nou scroll dan maar lekker verder.Rik wrote:Neu hoor, ik scroll rustig door. Tis meer dat we nu wel weten hoe je er uit ziet.Iris93 wrote: Ik wil ze ook wel weg halen hoor, als je je daar prettiger bij voelt of er moeite mee hebt
En dat ik niet begrijp dat je klaagt over die fap-reacties, als je zoveel foto's plaatst lijkt 't wel dat je daar op kickt.
:')Vik wrote:Haha idd.Iris93 wrote:Haha idd. Hoe voor lul sta je dan.Vik wrote: Het ging me vooral om dat laatste zinnetje. Ik moest echt even hardop lachen.
Letterlijk en figuurlijk nog wel haha.
Of voor paal.
EasyIris93 wrote:Nou scroll dan maar lekker verder.Rik wrote:Neu hoor, ik scroll rustig door. Tis meer dat we nu wel weten hoe je er uit ziet.Iris93 wrote: Ik wil ze ook wel weg halen hoor, als je je daar prettiger bij voelt of er moeite mee hebt
En dat ik niet begrijp dat je klaagt over die fap-reacties, als je zoveel foto's plaatst lijkt 't wel dat je daar op kickt.
Ik zie geen geklaag? De enige die klaagt hier nu ben jij.
Ja ik kick echt op het idee van fappende kereltjes achter een computer, daar heb ik zo ont-zet-tend veel behoefte aan, echt niet normaal gewoon.
Als ik hier een foto neer wil zetten doe ik dat, dit is niet voor niks het FOTO topic, als je er last van hebt sla je dit topic toch lekker over
Nou dan is het topic nu weer lekker gebumped.Rik wrote: Ik zie liever foto's van mensen die ik nog niet heb gezien. Thats it.
Of om de onbekendie situaties die ontstaan omdat er voor het eerst in de geschiedenis van hardtraxx een vrouwlijk lid is dat niet meteen weg gaatRik wrote:Maar misschien komt mn "ergernis" nog wel meer uit de shitload fap reacties die er op volgen![]()
mooi gezegdKSwoosh wrote:Of om de onbekendie situaties die ontstaan omdat er voor het eerst in de geschiedenis van hardtraxx een vrouwlijk lid is dat niet meteen weg gaatRik wrote:Maar misschien komt mn "ergernis" nog wel meer uit de shitload fap reacties die er op volgen![]()
en je hersenen het feit niet aan kunnen dat een vrouw een foto van zichzelf hier op het forum plaatst, zodat 99% mannen die foto kunnen bekijken? En dat terwijl dat betreffende vrouwelijk lid geen lelijk grafmormel is?
Dat misschien?
Misschien?
Haha ik ben behulpzaam.KSwoosh wrote:Of om de onbekendie situaties die ontstaan omdat er voor het eerst in de geschiedenis van hardtraxx een vrouwlijk lid is dat niet meteen weg gaatRik wrote:Maar misschien komt mn "ergernis" nog wel meer uit de shitload fap reacties die er op volgen![]()
en je hersenen het feit niet aan kunnen dat een vrouw een foto van zichzelf hier op het forum plaatst, zodat 99% mannen die foto kunnen bekijken? En dat terwijl dat betreffende vrouwelijk lid geen lelijk grafmormel is?
Dat misschien?
Misschien?
Hahaha brainfuck idd jaKSwoosh wrote:Of om de onbekendie situaties die ontstaan omdat er voor het eerst in de geschiedenis van hardtraxx een vrouwlijk lid is dat niet meteen weg gaatRik wrote:Maar misschien komt mn "ergernis" nog wel meer uit de shitload fap reacties die er op volgen![]()
Dat misschien?
Misschien?