Ja dat was ikDarkBeatz wrote:Ik heb heel even geholpen aan het begin van de dag, maar op Defqon was ik eigenlijk als bezoeker maar wegens een groot aantal wegvallers heb ik mij even nuchter gehouden tot 13u om een beetje bij te springenIris93 wrote:Jij was ook op Defqon bij Unity toch?Als jij samen met Christian en Robert aan de stand bent geweest heb je mij vast gezien ja.
Active topics in Off-Topic
Moderators
Hahaha. Klein beetje is niet erg.Iris93 wrote:Ah bahNando wrote:Bierbuiken zijn baas.
JawelNando wrote:Hahaha. Klein beetje is niet erg.Iris93 wrote:Ah bahNando wrote:Bierbuiken zijn baas.
zodra het van het bier komt sowieso haha.
Last edited by Iris93 on 05 Jul 2011 17:50, edited 1 time in total.
Niet iedereen is zo gespierd als ik Iris 
Zegt het grootste drankorgel?Pommer wrote:Niet iedereen is zo gespierd als ik Iris
Haha gelukkig maar.Iris93 wrote:JawelNando wrote:Hahaha. Klein beetje is niet erg.Iris93 wrote: Ah bah
Haha heb je wat te vertellen?Nando wrote:Haha gelukkig maar.Iris93 wrote:JawelNando wrote: Hahaha. Klein beetje is niet erg.
Haha nu word ik nieuwsgierigNando wrote:Haha nee hoor.
Nou, ik heb een dikke vette grote blubberige bierbuik.Iris93 wrote:Haha nu word ik nieuwsgierigNando wrote:Haha nee hoor.
Oke. Dan maak ik voor jou een uitzonderingNando wrote:Nou, ik heb een dikke vette grote blubberige bierbuik.Iris93 wrote:Haha nu word ik nieuwsgierigNando wrote:Haha nee hoor.
Dat is nog eens lief van je! 
On-topic:

De middelste met zwarte shirt.
On-topic:

Dat laat alleen maar zien dat je een gezonde jongen bent niks mis mee. Jongens van jouw leeftijd die niet genoeg drinken moeten naar de dokter.Nando wrote:Nou, ik heb een dikke vette grote blubberige bierbuik.Iris93 wrote:Haha nu word ik nieuwsgierigNando wrote:Haha nee hoor.
Staat Tom er ook op?Nando wrote:Dat is nog eens lief van je!
On-topic:
Ik laat echt een goeie indruk hier, op WiSH ook iedereen: Hey Pommer, waar is je bier !?Iris93 wrote:Zegt het grootste drankorgel?Pommer wrote:Niet iedereen is zo gespierd als ik Iris
Ja tom staat ook op die foto, links naast nando
OkePommer wrote:Ik laat echt een goeie indruk hier, op WiSH ook iedereen: Hey Pommer, waar is je bier !?Iris93 wrote:Zegt het grootste drankorgel?Pommer wrote:Niet iedereen is zo gespierd als ik Iris
Ja tom staat ook op die foto, links naast nando
Haha ja ik las het in het topic over de dronken boer
Haha gelukkigPommer wrote:Dronken oke, boer? Nee dat niet
Ooit helemaal compleet van de wereld geweest?
pommer gaat er nu mee stoppen, omdat coma-zuipers binnenkort hun eigen ambulance-ritje moeten betalen 
Nou nooit in het ziekenhuis beland ofzoIris93 wrote:Haha gelukkigPommer wrote:Dronken oke, boer? Nee dat niet
Ooit helemaal compleet van de wereld geweest?
Ach jah je doet rare dingen als je dronken bent
@ Qnalqut
haha
Had ik even geluk bij een ongelukQnalQut wrote:pommer gaat er nu mee stoppen, omdat coma-zuipers binnenkort hun eigen ambulance-ritje moeten betalen
Houden zo haha!Pommer wrote: Nou nooit in het ziekenhuis beland ofzoMaar wel op andere rare plekken (noem geen voorbeelden verder
)
Ach jah je doet rare dingen als je dronken bent
@ Qnalqut
hahaGelukkig heetf he tnog nooit zover hoeven komen