over 2 wekenn .. 15JANUARI eindelijk 18 !!hdhessel wrote:zijn 15/16 jarige ben zelf ook pas 16 bijna 17
Active topics in Off-Topic
Moderators
Neee johjohnlienden wrote:Niet wakker van liggenStephanieMichelle wrote:Juistemmm
heb nog wel leuke foto van mij en Frankert![]()
heb alleen geen idee of hij het goedkeurt als ik die post
Plemp neer dat ding
PM maar, zal ik eens kijken of je em kan plaatsenStephanieMichelle wrote:Neee johjohnlienden wrote:Niet wakker van liggenStephanieMichelle wrote:Juistemmm
heb nog wel leuke foto van mij en Frankert![]()
Plemp neer dat ding
Als jij zegt dat ie leuk is: posten die hapStephanieMichelle wrote:heb nog wel leuke foto van mij en Frankert![]()
ik 30 januarie 17StephanieMichelle wrote:over 2 wekenn .. 15JANUARI eindelijk 18 !!hdhessel wrote:zijn 15/16 jarige ben zelf ook pas 16 bijna 17![]()
mwhahaha op de schaatsbaan
frankert en ikk

frankert en ikk

Handschoenen met reflectorz FTW
not
not
Owja die foto 
Haha inderdaad
Maar moesten handschoenen aan daar op de ijsbaan en had geen anderen
Dusja... Ze zaten wel kk lekker trouwens.
Haha inderdaad
je ziet er uit als een facking fag op die pic maatFrankert wrote:Owja die foto
Haha inderdaadMaar moesten handschoenen aan daar op de ijsbaan en had geen anderen
Dusja... Ze zaten wel ** lekker trouwens.
is een compliment voor hemStephanieMichelle wrote:nou nou nou niet zoo gemeen he
Aaaaaahhh fock jullie hierzo jongeeeehhh

Nou nou, wat een taalgebruik zo heb ik je toch niet opgevoed?Frankert wrote:Aaaaaahhh fock jullie hierzo jongeeeehhh![]()
![]()
zijn dat je nieuwe voornemens maatFrankert wrote:Wel is van sarcasme gehoord??![]()
heel het jaar vloeken totdat je oren ervan gaan wapperen
-
OHardtraxxer
- 967 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
slijmballllllDj C-Mind wrote:Sow niet slecht Michelle
die foto mag wel in het lekkere wijven uhum vrouwen topic bedoel ik
dat heb ik niet getypt bewijs het maar eensOverload wrote:slijmballllllDj C-Mind wrote:Sow niet slecht Michelle
Het staat 2× geqouted + jezelfDj C-Mind wrote:dat heb ik niet getypt bewijs het maar eensOverload wrote:slijmballllllDj C-Mind wrote:Sow niet slecht Michelle
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Was het een date frank? 
was ik niet dragon
kom maar eens bewijzen dat mij vingers het toetsenbord aanraakte
liever niet, kwil niet weten waar jouw vingers allemaal doorheen zijn geweest je weet wel, lekkere wijfen topicDj C-Mind wrote:was ik niet dragon
ik denk bij jou als je niet snel die linken geeftDragonStyle wrote:liever niet, kwil niet weten waar jouw vingers allemaal doorheen zijn geweest je weet wel, lekkere wijfen topicDj C-Mind wrote:was ik niet dragon