Related topics
- View the latest post: Stan en Dirk hebben wederom hardcore gedraaid, er zitten wel een paar dezelfde platen in als in vorige hardcoresetjes maar daar hebben wij scheid aan
- View the latest post: Foto Onderschrift Spel 2010
- View the latest post: Het grote foto topic #2
- View the latest post: DJ's/Producer/Stages/Eindshows Foto's!
- View the latest post: Foto's, Designs etc
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
C
Je lacht, maar het is wel de waarheid.robkuh1990 wrote:![]()
![]()
![]()
![]()
-
C
Ja dus... Sommige waarheden zijn komisch... and i dont give a damnNando wrote:Je lacht, maar het is wel de waarheid.robkuh1990 wrote:![]()
![]()
![]()
![]()
roberttt wrote:is het enigste meisje wat hier foto's plaatst en dan zeg je dat... jammer jammer jammer
dat noemen ze hopeloos
Dat blijkt.robkuh1990 wrote:Ja dus... Sommige waarheden zijn komisch... and i dont give a damnNando wrote:Je lacht, maar het is wel de waarheid.robkuh1990 wrote:![]()
![]()
![]()
![]()
Klopt helemaalNando wrote:Je lacht, maar het is wel de waarheid.robkuh1990 wrote:![]()
![]()
![]()
![]()
Enne.
Ik zou je maar een beetje inhouden, want je maakt hier niet echt vrienden mee.
Oke grapje
Last edited by Iris93 on 03 Jul 2011 17:04, edited 1 time in total.
@iris;
Denk dat hij het over rob heeft.
Edit: Oh zag niet dat jij al je post aangepast had.
Edit: Oh zag niet dat jij al je post aangepast had.
Last edited by Danny H on 03 Jul 2011 17:03, edited 1 time in total.
Oke sorry, blondDanny H wrote:@iris;
Heb het ook over Rob..
Bedoel te zeggen:
Jij bent het enigste meisje wat het lef heeft om hier foto's neer te zetten en actief op het forum te zijn. En dat er dan zulke kinderachtige reacties op komen, zoals die van robkuh. Dat vind ik gewoon jammer ...
Niks tegen jou dus :p
Bedoel te zeggen:
Jij bent het enigste meisje wat het lef heeft om hier foto's neer te zetten en actief op het forum te zijn. En dat er dan zulke kinderachtige reacties op komen, zoals die van robkuh. Dat vind ik gewoon jammer ...
Ach achter een computer is iedereen een held in zijn mening uiten. Trek er maar weinig van aan, in het echt zouden ze het ook niet zeggen.
Zou wel grappig zijn, daar niet van
Ik snapte hem al haha.roberttt wrote:Heb het ook over Rob..
Bedoel te zeggen:
Dan zou hij er sowieso niet heel vanaf komen haha.Danny H wrote:Ach achter een computer is iedereen een held in zijn mening uiten. Trek er maar weinig van aan, in het echt zouden ze het ook niet zeggen.
-
G
schitterend ditIris93 & robkuh1990 wrote:idd.. als ik het boers mag zeggen
Ik zou der keihard doen...
Nee laat de boersigheid dan maar thuis liggen
Okee, dan zou ik je alsnog doen
Ik jou niet
why?KSwoosh wrote:schitterend ditIris93 & robkuh1990 wrote:idd.. als ik het boers mag zeggen
Ik zou der keihard doen...
Nee laat de boersigheid dan maar thuis liggen
Okee, dan zou ik je alsnog doen
Ik jou niet
Als ik jouw op een meeting tegenkom, zal ik het wel zeggen!Iris93 wrote:Dan zou hij er sowieso niet heel vanaf komen haha.Danny H wrote:Ach achter een computer is iedereen een held in zijn mening uiten. Trek er maar weinig van aan, in het echt zouden ze het ook niet zeggen.
Weet je meteen wie ik ben, geen introducties nodig.
Ja maar ik weet dat jij het niet meent.Danny H wrote:Als ik jouw op een meeting tegenkom, zal ik het wel zeggen!Iris93 wrote:Dan zou hij er sowieso niet heel vanaf komen haha.Danny H wrote:Ach achter een computer is iedereen een held in zijn mening uiten. Trek er maar weinig van aan, in het echt zouden ze het ook niet zeggen.
Nouja je kan het wel menen, maar je zegt het dan alleen zo voor de lol haha.
serieus rob, laat dat meiske gewoon met rust man..ik irriteer me er telkens al kapot aan, laat staan zij zelf!
en het komt gewoon een beetje heel erg zielig en sneu over
Iris,leuke foto's!
en het komt gewoon een beetje heel erg zielig en sneu over
Iris,leuke foto's!
Idd!Iris93 wrote:Ja maar ik weet dat jij het niet meent.Danny H wrote:Als ik jouw op een meeting tegenkom, zal ik het wel zeggen!Iris93 wrote:Dan zou hij er sowieso niet heel vanaf komen haha.
Ben ook te herkennen aan mijn glimlach:
Ik ookDanny H wrote:Idd!Iris93 wrote:Ja maar ik weet dat jij het niet meent.Danny H wrote: Als ik jouw op een meeting tegenkom, zal ik het wel zeggen!
Ben ook te herkennen aan mijn glimlach:

Like oh my god!
We moeten samen op de foto met onze glimlachen, simply awesome!

We moeten samen op de foto met onze glimlachen, simply awesome!
Hahaha echt he.Danny H wrote:Like oh my god!
We moeten samen op de foto met onze glimlachen, simply awesome!![]()
We gaan een x op een hardtraxx meeting met alle hyperactieve, té vrolijk hardtraxxers 1 grote big smile foto maken
Project 141 wrote:Holy fuck een extra arm
inderdaad, ik zie het.
hahahaha oke nu lig ik helemaal krom hier want ik heb die foto al een een halfjaar
-
C
jij hebt mij blijkbaar gisteren op wish niet meegemaaktroberttt wrote:Heb het ook over Rob..
Bedoel te zeggen:
ohja, klopt. was je ook niet.. DOminator dan!