Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136 ... 165  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2011 12:56 

Hardtraxx Addict

Piaaa schreef:
pepepe schreef:
dawasiknie schreef:
Ik vind de vriendin van pepepe dus echt lelijk.

:corn: :whistle:

Oke nu ben ik er klaar mee.
Grapje of niet, als je ruzie wilt, kan je dat krijgen.

Whahahahahahahaha :lol:
Je bent serieus grappig :D

Ga ergens anders tof doen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2011 13:48 

Hardtraxx Veteran

wow wat aardig weer voor elkaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2011 13:52 

Hardtraxx Veteran

Protoss schreef:
wow wat aardig weer voor elkaar

>.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2011 13:58 

Hardtraxx Veteran

Nee, sommige mensen moeten hier gewoon niet zo achterlijk doen. Of het nou als grapje bedoeld is of niet, dit zeg je gewoon niet! Ik kan me dus goed voorstellen dat pepepe hier boos om wordt. En ik eigenlijk ook. Want dit hoort gewoon niet en valt me ook vies tegen van de mensen die dit gezegd hebben. Ik had wel wat beters verwacht dan dit lage gedoe. Jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2011 14:08 

Hardtraxx Veteran

mm ziet de laatste tijd wel meer van zulke onzin -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2011 14:15 

Hardtraxx Veteran

Snap totaal niet dat je hier ruzie zit te maken, doe dat aub via pm, op msn of in elkaars gezicht. Zo zielig om hier een forum mee te vervuilen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2011 14:53 

Hardtraxx Veteran

Snap sowieso niet waarom sommige mensen de vriendin van andere gaan lopen beoordelen hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2011 15:20 

Hardtraxx Veteran

het blijkt maar weer dat je hier beter geen fotos kan posten
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2011 15:31 

Hardtraxx Veteran

Ik snap sowieso niet dat er zo'n probleem van wordt gemaakt. Sommige mensen (en ik wijs nu naar niemand, voordat ik het weer gedaan heb) kennen de betekenis van sarcasme niet en dan krijg je dit soort onzin. Kom op zeg, als je hier een foto plaatst dan weet je dat er op gereageerd gaat worden, of je dat nou leuk leuk of niet. En als je niet tegen een grapje, een negatieve opmerking of zelfs iemands mening kan, dan zou ik maar eens leren nadenken voordat je hier überhaupt een foto neer zet.

Er worden hier wel een ergere dingen geroepen, kom op zeg, welkom op de wereld!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2011 15:34 

Hardtraxx Veteran

maarten1410 schreef:
Ik snap sowieso niet dat er zo'n probleem van wordt gemaakt. Sommige mensen (en ik wijs nu naar niemand, voordat ik het weer gedaan heb) kennen de betekenis van sarcasme niet en dan krijg je dit soort onzin. Kom op zeg, als je hier een foto plaatst dan weet je dat er op gereageerd gaat worden, of je dat nou leuk leuk of niet. En als je niet tegen een grapje, een negatieve opmerking of zelfs iemands mening kan, dan zou ik maar eens leren nadenken voordat je hier überhaupt een foto neer zet.

amen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2011 16:08 

Hardtraxx Addict

maarten1410 schreef:

Er is een verschil tussen een grapje en wat er gezegt is.
Een negatieve opmerking kan ik gemakkelijk hebben, maar dit vat ik gewoon op als een directe aanval, ook al zal dit wel niet zo bedoeld zijn.

Ik vind een excuus daarom meer dan terecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2011 16:09 

Hardtraxx Veteran

en trek je er niks van aan pepepe, ze is gewoon lekker :D pure jaloezie
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2011 16:11 

Hardtraxxer

maarten1410 schreef:

This.

Snap sowieso niet wat het probleem is, iemand vind je vriendin lelijk en het is waarschijnlijk nog grappig bedoelt ook. Wat boeit jou het wat iemand op een forum van jou vriendin vind?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2011 16:26 

Hardtraxx Veteran

zie het gewoon als jaloezie en laat ze lekker lullen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2011 16:32 

Hardtraxx Veteran

Ja idd, zijn toch alleen maar laag opgeleide pillenslikkers die dat zeggen :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2011 16:43 

Hardtraxx Veteran

Bier Tanken schreef:
maarten1410 schreef:

This.

Snap sowieso niet wat het probleem is, iemand vind je vriendin lelijk en het is waarschijnlijk nog grappig bedoelt ook. Wat boeit jou het wat iemand op een forum van jou vriendin vind?

Blijkbaar zijn er hier mensen op het forum zo overtuigd van het feit dat hun vriendin knap is dat ze op hun teentjes getrapt word als er anders word gezegd.

En Maarten lekker jong je slaat de spijker flink op zijn kop:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2011 16:50 

Hardtraxx Addict

Piaaa schreef:
Bier Tanken schreef:
maarten1410 schreef:

This.

Blijkbaar zijn er hier mensen op het forum zo overtuigd van het feit dat hun vriendin knap is dat ze op hun teentjes getrapt word als er anders word gezegd.

En Maarten lekker jong je slaat de spijker flink op zijn kop:)

Ballenlikker alert :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2011 17:02 

Hardtraxx Veteran

It's okay :kiss:
Ik hou er ook gewoon over op :)
Men oordeel is iig duidelijk, en een excuus zul je ook niet krijgen ben ik bang :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2011 17:09 

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2011 17:10 

Hardtraxx Veteran

MovingMadness schreef:
:corn:

:beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2011 17:18 

Donateur

Oké en nu weer ontopic.. Anders wordt ik ook boos ! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 02:06 

Hardtraxx Elite

roberttt schreef:
Oké en nu weer ontopic.. Anders wordt ik ook boos ! :bomb:

En dat willen we niet hebben.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 03:59 

wat een heerlijk vage foto :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 04:54 

Hardtraxx Veteran

Dit was zeker de foto net voor of net na de vorige haha. Was je hier aan het aangeven tot waar je mondhoeken kwamen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 05:31 

Hardtraxx Elite

Je zou het denken, maar nee deze nam een vriendin onverwacht toen ik volop aan het genieten was het setje van alphaverb als ik het goed heb. :D
Vorige  1 ... 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136 ... 165  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic