maarten1410 schreef:
Ten eerste ben ik je maat niet want jij kent mij (duidelijk ook) niet. Daarnaast lijkt me echt verstandig om even een aantal pagina's terug te lezen, vanaf mijn opmerking. Volgens mij val ik zijn vriendin, noch hem en noch jou niet aan. Ik maak een grapje... van één woord. Daarna vind jij het nodig om mij én indirect mijn vriendin te beledigen. En dan maak ik ineens "kutopmerkingen"?
Sorry, maar heb je zelf echt niet door dat je een beetje te ver gaat door zulke opmerkingen te maken?
Oh oke man.
Het spijt mij ten zeerste.
Ik ga echt veels te ver en ik maak nu duizendmaal excuus.
Dat jij niet snapt dat iemand het verkeerd op kan vatten als je zegt dat iemands vriendin waarschijnlijk een rot karakter heeft, is of een gebrek aan inlevingsvermogen of je wacht gewoon op reacties. Ik gok persoonlijk het tweede, want voor jezelf weet je genoeg inlevingsvermogen te tonen. Ik erger mij aan je houding en dat doe ik niet snel. Je probeert een situatie om te draaien waarin jij bent gestart en waarop ik reageer. Daarnaast heb je toch ook zo'n mooie vriendin waar je blijkbaar zo trots op bent. Wat denk jij bij je eigen als mensen per definitie zeggen dat zij een rot karakter heeft? Zou jij dan niet even reageren daarop of wat dan ook?
Daarnaast voel ik mij betrokken genoeg om hier zo fel op te reageren sinds ik Michaels vriendin graag mag. Een vriendelijke meid, waar jij met je zogenaamde troll compleet de plank misslaat en het eens verkeerd opgevat wordt. Je zou maar hetzelfde mee maken en in het echte leven en een enorme rotklap ontvangen.
Maarre, ik zie het fout en ik bied mijn excuses aan. Dat ik zo ongelooflijk dom ben om iets te interpreteren wat duidelijk raar was bedoeld en dat ik hier zo fel op reageer. Nogmaals, duizendmaal excuses.
Om hiermee te eindigen vind ik het grappig dat wanneer het jou betreft dat je het persoonlijker opvat dan wanneer je het een ander betreft waartegen jij een opmerking maakt. Heel typisch.