Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134 ... 165  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 21:49 

biscuit schreef:
robkuh1990 schreef:
Altijd baas boven baas hé!

Afbeelding

slechte fotosoep.

haha, je moet de handen wel verwisselen he. De duimen zitten aan de buitenkant, of je moet je armen kruisen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 21:54 

Hardtraxx Veteran

maarten1410 schreef:
Olijfboompje schreef:
You really think I care?
Als je zoiets over mijn vriendin zou zeggen, zou ik dat niet echt waarderen.

I don't care about hoe mooi je vriendin is of hoeveel mensen een mooiere vriendin hebben. Wat mij betreft neuk je Scarlett Johanson. Je bent gewoon een kutjong met zo'n kutreactie en wat mij betreft kan je die kop van je ver in je vriendin der reet steken als je zo'n figuur bent als je je nu voordoet.

Zo... Gaat het? Misschien moet je alles niet zo serieus nemen ;) Lees het nog eens terug zou ik zeggen.

Lekker volwassen reactie.

Nee, jij bent lekker volwassen bezig, maat.
Misschien moet je eerst eens bij jezelf nagaan voor je zoiets zegt.
Je kent het meisje amper en oordeelt al.

Grappig man, je eigen gedrag reflecteren op andere mensen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 22:05 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
ROOOUUNDDD TWO *belletje*
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 22:05 

robkuh1990 schreef:
wies dat meidje in het leer?

Zien er beide wel degelijk mooi uit vind ik :thumbup:

kut pepepe he, met zn dikke chick vriendinnen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 22:17 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
maarten1410 schreef:
Olijfboompje schreef:
You really think I care?
Als je zoiets over mijn vriendin zou zeggen, zou ik dat niet echt waarderen.

I don't care about hoe mooi je vriendin is of hoeveel mensen een mooiere vriendin hebben. Wat mij betreft neuk je Scarlett Johanson. Je bent gewoon een kutjong met zo'n kutreactie en wat mij betreft kan je die kop van je ver in je vriendin der reet steken als je zo'n figuur bent als je je nu voordoet.

Zo... Gaat het? Misschien moet je alles niet zo serieus nemen ;) Lees het nog eens terug zou ik zeggen.

Lekker volwassen reactie.

Nee, jij bent lekker volwassen bezig, maat.
Misschien moet je eerst eens bij jezelf nagaan voor je zoiets zegt.
Je kent het meisje amper en oordeelt al.

Grappig man, je eigen gedrag reflecteren op andere mensen.

Ten eerste ben ik je maat niet want jij kent mij (duidelijk ook) niet. Daarnaast lijkt me echt verstandig om even een aantal pagina's terug te lezen, vanaf mijn opmerking. Volgens mij heb je het tegen de verkeerde en volgens mij val ik zijn vriendin, noch hem en noch jou niet aan. Ik maak een grapje... van één woord. Daarna vind jij het nodig om mij én indirect mijn vriendin te beledigen. En dan maak ik ineens "kutopmerkingen"? En zou niet jij maar Pepe moeten reageren als hij zich aangevallen voelt of het niet eens is met een opmerking van mij?

Sorry, maar heb je zelf echt niet door dat je een beetje te ver gaat door zulke opmerkingen te maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 22:18 

Hardtraxx Veteran

*Pakt Popcorn* :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 22:20 

Hardtraxx Elite

Ramirez schreef:

*geniet mee*
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 22:24 

Hardtraxx Veteran

maarten1410 schreef:
Ten eerste ben ik je maat niet want jij kent mij (duidelijk ook) niet. Daarnaast lijkt me echt verstandig om even een aantal pagina's terug te lezen, vanaf mijn opmerking. Volgens mij val ik zijn vriendin, noch hem en noch jou niet aan. Ik maak een grapje... van één woord. Daarna vind jij het nodig om mij én indirect mijn vriendin te beledigen. En dan maak ik ineens "kutopmerkingen"?

Sorry, maar heb je zelf echt niet door dat je een beetje te ver gaat door zulke opmerkingen te maken?

Oh oke man.
Het spijt mij ten zeerste.

Ik ga echt veels te ver en ik maak nu duizendmaal excuus.

Dat jij niet snapt dat iemand het verkeerd op kan vatten als je zegt dat iemands vriendin waarschijnlijk een rot karakter heeft, is of een gebrek aan inlevingsvermogen of je wacht gewoon op reacties. Ik gok persoonlijk het tweede, want voor jezelf weet je genoeg inlevingsvermogen te tonen. Ik erger mij aan je houding en dat doe ik niet snel. Je probeert een situatie om te draaien waarin jij bent gestart en waarop ik reageer. Daarnaast heb je toch ook zo'n mooie vriendin waar je blijkbaar zo trots op bent. Wat denk jij bij je eigen als mensen per definitie zeggen dat zij een rot karakter heeft? Zou jij dan niet even reageren daarop of wat dan ook?

Daarnaast voel ik mij betrokken genoeg om hier zo fel op te reageren sinds ik Michaels vriendin graag mag. Een vriendelijke meid, waar jij met je zogenaamde troll compleet de plank misslaat en het eens verkeerd opgevat wordt. Je zou maar hetzelfde mee maken en in het echte leven en een enorme rotklap ontvangen.

Maarre, ik zie het fout en ik bied mijn excuses aan. Dat ik zo ongelooflijk dom ben om iets te interpreteren wat duidelijk raar was bedoeld en dat ik hier zo fel op reageer. Nogmaals, duizendmaal excuses.
Om hiermee te eindigen vind ik het grappig dat wanneer het jou betreft dat je het persoonlijker opvat dan wanneer je het een ander betreft waartegen jij een opmerking maakt. Heel typisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 22:27 

Hardtraxx Veteran

Danny H schreef:
Ramirez schreef:

*geniet mee*

Dude koop je eigen zak! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 22:27 

Jongens, vecht het uit op msn of PB... maar niet hier...

ik wil foto's zien, geen lappen tekst!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 22:30 

Hardtraxx Veteran

Ik ga dit niet eens lezen en er al helemaal niet verder meer op in. Ik maak een grapje en als je daar niet tegen kan dan lees je daar lekker overheen.

Nogmaals, als Michael daar een probleem mee heeft dan kan hij een PM naar mij sturen maar aan jou heb ik geen verantwoording af te leggen. Zet even lekker je happy face op en klaar met dat geneuzel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 22:31 

Hardtraxx Veteran

maarten1410 schreef:
Ik ga dit niet eens lezen en er al helemaal niet verder meer op in. Ik maak een grapje en als je daar niet tegen kan dan lees je daar lekker overheen.

Nogmaals, als Michael daar een probleem mee heeft dan kan hij een PM naar mij sturen maar aan jou heb ik geen verantwoording af te leggen. Zet even lekker je happy face op en klaar met dat geneuzel.

Ik vind het prima heuwr ^^

Mijn punt is volgens mij prima overgekomen.

*Mijn happy face staat ook gedurende discussies aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 22:34 

Hardtraxx Veteran

Leuke foto hoor Michael :) Thera altijd met zijn happy face :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 23:35 

Hardtraxx Veteran

Martin schreef:
Afbeelding

Dit is het resultaat van een avond en nacht ontzettend zoepen en weinig slapen :D

KAWAI MARTIN ^____^ !!!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 23:43 

Hardtraxx Veteran

Danny H schreef:
Om maar effe weer eens een foto te plaatsen voor uw pleasure.

[img][foto][/img]

Euj jou heb ik gezien op Defqon
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 00:38 

Hardtraxx Veteran

robkuh1990 schreef:

Zo heb ik dat ook even gezegd! :D Hou het gewoon vriendelijk jongens :kiss:
En nu weer ontopic :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 00:40 

Hardtraxx Veteran

bRt_ schreef:
robkuh1990 schreef:

Zo heb ik dat ook even gezegd! :D Hou het gewoon vriendelijk jongens :kiss:
En nu weer ontopic :woot:

Ben je hier niet uh... laat maar zeggen uh... een uur of 2 te laat voor? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 00:47 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Ben je hier niet uh... laat maar zeggen uh... een uur of 2 te laat voor? :lol:

Er zijn ook mensen die op dat uur pintjes aan het drinken zijn? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 01:12 

Hardtraxx Addict

Rawbin schreef:
Martin schreef:
Afbeelding

Dit is het resultaat van een avond en nacht ontzettend zoepen en weinig slapen :D

KAWAI MARTIN ^____^ !!!

Afbeelding

hahaha genot :worship: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 01:25 

Hardtraxx Elite

PierrePruuk schreef:
Danny H schreef:
Om maar effe weer eens een foto te plaatsen voor uw pleasure.

[img][foto][/img]

Euj jou heb ik gezien op Defqon

Hehe nice ik jouw niet :o
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 01:27 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
maarten1410 schreef:
Ten eerste ben ik je maat niet want jij kent mij (duidelijk ook) niet. Daarnaast lijkt me echt verstandig om even een aantal pagina's terug te lezen, vanaf mijn opmerking. Volgens mij val ik zijn vriendin, noch hem en noch jou niet aan. Ik maak een grapje... van één woord. Daarna vind jij het nodig om mij én indirect mijn vriendin te beledigen. En dan maak ik ineens "kutopmerkingen"?

Oh oke man.
Het spijt mij ten zeerste.

Ik ga echt veels te ver en ik maak nu duizendmaal excuus.

Dat jij niet snapt dat iemand het verkeerd op kan vatten als je zegt dat iemands vriendin waarschijnlijk een rot karakter heeft, is of een gebrek aan inlevingsvermogen of je wacht gewoon op reacties. Ik gok persoonlijk het tweede, want voor jezelf weet je genoeg inlevingsvermogen te tonen. Ik erger mij aan je houding en dat doe ik niet snel. Je probeert een situatie om te draaien waarin jij bent gestart en waarop ik reageer. Daarnaast heb je toch ook zo'n mooie vriendin waar je blijkbaar zo trots op bent. Wat denk jij bij je eigen als mensen per definitie zeggen dat zij een rot karakter heeft? Zou jij dan niet even reageren daarop of wat dan ook?

Daarnaast voel ik mij betrokken genoeg om hier zo fel op te reageren sinds ik Michaels vriendin graag mag. Een vriendelijke meid, waar jij met je zogenaamde troll compleet de plank misslaat en het eens verkeerd opgevat wordt. Je zou maar hetzelfde mee maken en in het echte leven en een enorme rotklap ontvangen.

Maarre, ik zie het fout en ik bied mijn excuses aan. Dat ik zo ongelooflijk dom ben om iets te interpreteren wat duidelijk raar was bedoeld en dat ik hier zo fel op reageer. Nogmaals, duizendmaal excuses.
Om hiermee te eindigen vind ik het grappig dat wanneer het jou betreft dat je het persoonlijker opvat dan wanneer je het een ander betreft waartegen jij een opmerking maakt. Heel typisch.

Olijf serious, don't do drugs dan krijg je dit soort dingen ;)
Ken Maarten persoonlijk en het was wel degelijk een grapje, als dat niet zo gezien word moet dat even bij men zelf worden nagegaan.
Als er iemand met inlevingsvermogen is, is hij het wel...
Maargoed meer woorden maak ik er ook niet aan vuil, je reactie is iig behoorlijk overdreven en lekker volwassen zoals al werd gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 01:28 

Wat heeft drugs hier mee te maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 01:32 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:

Gewoon een flauwe grap, heeft met humor te maken enzo ....
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 09:00 

Hardtraxx Veteran

Piaaa schreef:
Banaanslak schreef:

Gewoon een flauwe grap, heeft met humor te maken enzo ....

Er zijn punten waaraan men zich nou eenmaal heel erg kan ergeren. Dit was er een van bij mij. Elke keer alsk het lees erger ik mij weer. Dan mag het nog zo leuk bedoeld zijn en je kan het overreageren en als onvolwassen bestempelen, maar dat maakt mij erg weinig uit.

Vooralsnog kan je op het internet het meest makkelijk praatjes hebben en kan ik tot nu toe nog geen sarcasme lezen uit woorden. That's it for now, :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 10:22 

Hardtraxx Veteran

Stop nou maar met die kut discussie jongens :x
Vorige  1 ... 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134 ... 165  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic