misschien is het overbodig dat ik het zeg maar jou vriendin kan wel in het lekkere wijven topic imo!pepepe wrote:
Met mn meisje in de bus naar ground zero
complimenten hele knappe vriendin!
goeie aan de haak geslagen
misschien is het overbodig dat ik het zeg maar jou vriendin kan wel in het lekkere wijven topic imo!pepepe wrote:
Met mn meisje in de bus naar ground zero
Haha thanks.DarkestSymphony wrote: misschien is het overbodig dat ik het zeg maar jou vriendin kan wel in het lekkere wijven topic imo!
complimenten hele knappe vriendin!![]()
Ja, sorry, helaas ook niet mijn typeSkedoedelefloeps wrote:Zo knap vind ik d'r overigens niet, kan aan de foto liggen hoor
Skedoedelefloeps wrote:Zo knap vind ik d'r overigens niet, kan aan de foto liggen hoor

Ach, een mening hebben kan natuurlijk altijd.Skedoedelefloeps wrote:Ziet eruit als een PLORK in minder extreme vorm.
Kan ook aan het haar liggen overigens, maar knap een beetje af op hele lichte wimpers. Ogen zijn idd wel mooi, maar d'r neus vind ik ook minder.![]()
beetje raar zo zeggen wat je wel of nie tmooi vind aan andermans vriendin, maargoed
Whahaha, het is dan ook geen 'Rate My Girlfriend-topic'Skedoedelefloeps wrote:Ziet eruit als een PLORK in minder extreme vorm.
Kan ook aan het haar liggen overigens, maar knap een beetje af op hele lichte wimpers. Ogen zijn idd wel mooi, maar d'r neus vind ik ook minder.![]()
beetje raar zo zeggen wat je wel of nie tmooi vind aan andermans vriendin, maargoed
Waarom klinkt dat als een soort MTV programma... "Rate My Girlfriend"Chukkels wrote:Whahaha, het is dan ook geen 'Rate My Girlfriend-topic'Skedoedelefloeps wrote:Ziet eruit als een PLORK in minder extreme vorm.
Ja idd.Chukkels wrote:Whahaha, het is dan ook geen 'Rate My Girlfriend-topic'Skedoedelefloeps wrote:Ziet eruit als een PLORK in minder extreme vorm.
donkerblondSkedoedelefloeps wrote:ja sowieso ander haar.
Wat is d'r originele haarkleur dan?
Als er iemand een schat is, is zij het wel.pepepe wrote:
Niks aan gephotoshopt en het is het liefste meisje dat ik ken.
Ik snap dat je jaloers bent, maar uit het niet op zo'n manier.
Meerdere hardtraxxers hebben haar al ontmoet en kunnen bevestigen dat het een onwijs lieve meid is![]()
Hehepepepe wrote:Haha je bent en blijft mijn persoonlijke heldOlijfboompje wrote: *knipt Michael's hoofd eraf in paint*
*Print Michael's hoofd uit*
*Zorgt voor poster formaat*
*Hangt aan het plafond*
*Start de fappathon*
Ja dat zei ik, maar ik heb me vergist.. Het was in dit topic, op pagina 114 in een reactie van KSwoosh..pepepe wrote:Haha thanks.DarkestSymphony wrote: misschien is het overbodig dat ik het zeg maar jou vriendin kan wel in het lekkere wijven topic imo!
complimenten hele knappe vriendin!![]()
Op defqon werd me verteld dat ze er al eens is gepost, maar heb het nog niet kunnen vinden

Moet je poepen?TP-Project wrote:Laatst met 2 maten naar Hellendoorn geweest![]()
Omdat het kan + verveling![]()
Ik ben de middelste![]()

Zonnebril is zooo verraderlijk voor een vrouwen gezichtp-stylez wrote:leuk gezicht da meisje, ook al kan je het niet heelmaal zien door de zonnebrlis die echt 18? :o
nou zij valt wel mee. je kunt ermee over straat en gezellig mee stappen zo te zien.Rik wrote:Zonnebril is zooo verraderlijk voor een vrouwen gezichtp-stylez wrote:leuk gezicht da meisje, ook al kan je het niet heelmaal zien door de zonnebrlis die echt 18? :o
, een lelijk wijf kan soms heel wat lijken hiermee xD
ik ken er anders genoegbiscuit wrote:nou zij valt wel mee. je kunt ermee over straat en gezellig mee stappen zo te zien.Rik wrote:Zonnebril is zooo verraderlijk voor een vrouwen gezichtp-stylez wrote:leuk gezicht da meisje, ook al kan je het niet heelmaal zien door de zonnebrlis die echt 18? :o
, een lelijk wijf kan soms heel wat lijken hiermee xD
lelijk vrouwen komen ook nooit op de foto