whahahahaIris93 wrote:Echt hepecola-tje wrote:haha heldenfotoIris93 wrote:
Hier met Olijfboompje en roberttt
Related topics
- View the latest post: Stan en Dirk hebben wederom hardcore gedraaid, er zitten wel een paar dezelfde platen in als in vorige hardcoresetjes maar daar hebben wij scheid aan
- View the latest post: Foto Onderschrift Spel 2010
- View the latest post: Het grote foto topic #2
- View the latest post: DJ's/Producer/Stages/Eindshows Foto's!
- View the latest post: Foto's, Designs etc
Active topics in Off-Topic
Moderators
Opgetilt door eddie die inmiddels al sinds 1996 naar 489 feesten is geweest

-
G
en weske op de achtergrondIris93 wrote:
Hier met Olijfboompje en roberttt
kijk dat pootje rechts (niet jij, helemaal rechts)
-
G
tommetjeuh wrote:kijk dat pootje rechts (niet jij, helemaal rechts)

voor degenen die erom vroegen
ben jij dat.. heb je nog nooit eerder gezien
zo lijkt het Altans
haha je bent me die avond toch vaak zat tegengekomen dus ligt dat dan aan jou of aan mij? 
Gemiddeld gezien ligt dat aan hempecola-tje wrote:haha je bent me die avond toch vaak zat tegengekomen dus ligt dat dan aan jou of aan mij?
ligt aan mij, weet dat ik je vaak tegen kwam. Maar dat kwam omdat jij me het vertelde.Rik wrote:Gemiddeld gezien ligt dat aan hempecola-tje wrote:haha je bent me die avond toch vaak zat tegengekomen dus ligt dat dan aan jou of aan mij?
Hardbass = zwart gat. ( op het begin van team red na )
Best wel zonder, weet niets meer
ik mis gelukkig alleen een stuk van team green , de rest weet ik nog wel! weet alleen nog dat ik overal,echt overal daar geweest ben en dezelfde mensen tegen kwam steeds 
-
B
Zat een paar pagina's terug te bladeren en toen vond ik deze:

Lol @ die verdwaalde gozert in de achtergrond, die had zo te zien iets te veel wonderdropjes oproberttt wrote:![]()
Dat hoort ie wel vaker al is het niet zo 
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Zeggen ze allemaal 
Piaa heeft gewoon een wondershirt
Is er een foto met piaa erop zonder dat oranje shirt?
-
G
dat laat ie je denkenPommer wrote:Dat hoort ie wel vaker al is het niet zo
Bij die foto zou je zeggen dat ik nuchter ben en hij vies vdkKSwoosh wrote:dat laat ie je denkenPommer wrote:Dat hoort ie wel vaker al is het niet zo
geniaal eigenlijk
-
G
Or is it?roberttt wrote:Bij die foto zou je zeggen dat ik nuchter ben en hij vies vdkmaar het is andersom
Ik geloof die kerel niet.
-
B
+1, is toch duidelijk als je die foto hierboven zietKSwoosh wrote:Or is it?roberttt wrote:Bij die foto zou je zeggen dat ik nuchter ben en hij vies vdkmaar het is andersom
Ik geloof die kerel niet.

Fusion of Dance haha
Last edited by Iris93 on 29 Jun 2011 21:53, edited 1 time in total.
-
G
Fartyplock: Niet toegankelijkIris93 wrote:x
EDIT: nvm
Haha klopt_dp_ wrote:Piaa heeft gewoon een wondershirtIs er een foto met piaa erop zonder dat oranje shirt?
Haha ik zit me hier toch een partij te kutten met die laptop :pKSwoosh wrote:Fartyplock: Niet toegankelijkIris93 wrote:x
EDIT: nvm
Maaaar het is gelukt!