Swooshie is zelf nooit die leeftijd geweest, daarom heeft hij haat aan mensen die wel een jeugd hebben gehad.oostzaner wrote:waarom nou weer, Swooshie?
Related topics
- View the latest post: Stan en Dirk hebben wederom hardcore gedraaid, er zitten wel een paar dezelfde platen in als in vorige hardcoresetjes maar daar hebben wij scheid aan
- View the latest post: Foto Onderschrift Spel 2010
- View the latest post: Het grote foto topic #2
- View the latest post: DJ's/Producer/Stages/Eindshows Foto's!
- View the latest post: Foto's, Designs etc
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
C
Haha, arme hij... Swooooosh... *duwt hem in de fontein-der-jeugd*
Oh wacht, dat was de bodemloze put
Oh wacht, dat was de bodemloze put
-
G
jij niksRAW-vizion wrote:wat heb ik ooit misdaan dan?KSwoosh wrote:godver...
had ik dat eerder geweten, dan had ik je nu keihard gehaten
too late
net zoals die kut kleuter hardstyllennert
maar ik vind gewoon niet dat zulke kleine kinderen op HT moeten zitte n:P
maar jouw geval is een uitzondering
hardstylelennert is gewoon een kutkind
-
E
volgens mij had gewoon een rotjeugdParvuz wrote:Swooshie is zelf nooit die leeftijd geweest, daarom heeft hij haat aan mensen die wel een jeugd hebben gehad.oostzaner wrote:waarom nou weer, Swooshie?
mishandeld, verkracht, dwangwerk gedaan
-
G
laten we het daar maar op houden 
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
je hoeft je niet te schamen hoorKSwoosh wrote:laten we het daar maar op houden
-
G
waar zou ik me voor moeten schamen?RAW-vizion wrote:je hoeft je niet te schamen hoorKSwoosh wrote:laten we het daar maar op houden
-
G
ik snap dat nooit, hoe kan je nou als man verkracht worden, je krijgt dan toch geen harde?
-
0Hardtraxxer
- 88 posts member since 2011
- last seen Jan 2017
pff..
komen best knappe jongens voorbij hier!:O
Hoezo? Omdat ze niks aan het forum toevoegen?KSwoosh wrote: maar ik vind gewoon niet dat zulke kleine kinderen op HT moeten zitte n:P
maar jouw geval is een uitzondering
hardstylelennert is gewoon een kutkind
-
RHardtraxx Veteran
waar blijven die foto's van jou dan?0316Meisjj wrote:pff..komen best knappe jongens voorbij hier!:O
-
0Hardtraxxer
- last seen Jan 2017
Eeuhh op mijn pc?(A)RAW-vizion wrote:waar blijven die foto's van jou dan?0316Meisjj wrote:pff..komen best knappe jongens voorbij hier!:O
Vooral die roberttt hè0316Meisjj wrote:pff..komen best knappe jongens voorbij hier!:O
-
0Hardtraxxer
- last seen Jan 2017
I dont know:Oroberttt wrote:Vooral die roberttt hè0316Meisjj wrote:pff..komen best knappe jongens voorbij hier!:O
-
RHardtraxx Veteran
0316Meisjj wrote:I dont know:Oroberttt wrote:Vooral die roberttt hè0316Meisjj wrote:pff..komen best knappe jongens voorbij hier!:O
-
E
vrouwen kunnen een voorbinddildo gebruiken of zijn een shemale. dan heb je echt een probleemKSwoosh wrote:ik snap dat nooit, hoe kan je nou als man verkracht worden, je krijgt dan toch geen harde?
-
0Hardtraxxer
- last seen Jan 2017
mss kan t wel lekker zijn :O
-
RHardtraxx Veteran
wahaha wtf?biscuit wrote:vrouwen kunnen een voorbinddildo gebruiken of zijn een shemale. dan heb je echt een probleemKSwoosh wrote:ik snap dat nooit, hoe kan je nou als man verkracht worden, je krijgt dan toch geen harde?
-
E
zullen we daten? :p0316Meisjj wrote:mss kan t wel lekker zijn :O
-
0Hardtraxxer
- last seen Jan 2017
Want?biscuit wrote:zullen we daten? :p0316Meisjj wrote:mss kan t wel lekker zijn :O
-
RHardtraxx Veteran
beschuit vind het lekker om verkracht te worden0316Meisjj wrote:Want?biscuit wrote:zullen we daten? :p0316Meisjj wrote:mss kan t wel lekker zijn :O
-
0Hardtraxxer
- last seen Jan 2017
beschuit vind het lekker om verkracht te worden
[/quote]
Ohja.. nu je t zegt..
haha (A)
Ohja.. nu je t zegt..
-
E
zo kan ie wel weer. was ook een niet serieuze vraag.