kutfoto haha, deze is dollerMaximize wrote:
Helemaal links: Stynch
Grijze Scantraxx: Remkovzki
Fotomaker: Maximize
ik: maximiz: kevin

kutfoto haha, deze is dollerMaximize wrote:

hahah hij had helemaal niks op, had waarschijnlijk gewoon ff zin om gek te doenOxbow wrote:Die kerel rechts achterin (met ketting) hahahaoostzaner wrote:
Links Hoeksemad dan Milan dan Jor-D (Tatanka shirt) boven Rickie en onderaan Oostzaner. Andere 2 hebben geen account.die kan zelf niet meer beseffen hoeveel pillen die op heeft volgens mij, jeetje wat een strakke kop en wat een pupillen
ik dacht THE prophet met dat grijze shirtMaximize wrote:

Haha klopt, lekker fotomomentjee!Dj C-Mind wrote:2e van links kijkt ook fris uit zijn ogen
Die kan zo te bed manMaximize wrote:Haha klopt, lekker fotomomentjee!Dj C-Mind wrote:2e van links kijkt ook fris uit zijn ogen

zit in dat wijf, nou goed........Frankert wrote:Waar is je onder lichaam?

jewel, dat bestond al.Dennis Aka Mash wrote:Wat maakt dat jaartal nou uit? Bestond dat logo van Google toen nog niet ofzo?
gaat er om dat toen nog niet bekend was dat google met een besturingssysteem zou komen..._dp_ wrote:jewel, dat bestond al.Dennis Aka Mash wrote:Wat maakt dat jaartal nou uit? Bestond dat logo van Google toen nog niet ofzo?
pssst is het logo van chrome...Niks voorspellingdj-rico01 wrote: gaat er om dat toen nog niet bekend was dat google met een besturingssysteem zou komen...
dat wordt hier zon beetje voorspeld xD
Fail, chrome ideeën waren er toen allangdj-rico01 wrote:gaat er om dat toen nog niet bekend was dat google met een besturingssysteem zou komen..._dp_ wrote:jewel, dat bestond al.Dennis Aka Mash wrote:Wat maakt dat jaartal nou uit? Bestond dat logo van Google toen nog niet ofzo?
dat wordt hier zon beetje voorspeld xD