was dat niet reverze?
Related topics
- View the latest post: Stan en Dirk hebben wederom hardcore gedraaid, er zitten wel een paar dezelfde platen in als in vorige hardcoresetjes maar daar hebben wij scheid aan
- View the latest post: Foto Onderschrift Spel 2010
- View the latest post: Het grote foto topic #2
- View the latest post: DJ's/Producer/Stages/Eindshows Foto's!
- View the latest post: Foto's, Designs etc
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
echt wel feestbfabrique
Neee het is :
De Q-dance Feestfabriek
De Q-dance Feestfabriek
Last edited by roberttt on 30 Mar 2011 22:13, edited 1 time in total.
Je bedoelt zeker:roberttt wrote:Neee het is :
De Feestfabriek.
Q-Dance presents: 10 years of Q-Dance: De Feestfabriek
-
M
Haha wat een foto 
het was daar een zweethok
sta er gewoon nuchter op, maar ja de zon die er scheen... vandaar me zonnebril
roberttt wrote:het was daar een zweethoksta er gewoon nuchter op, maar ja de strobescopen die zo irritant waren... vandaar me zonnebril
-
B

Dit ben ik (rechts) met zoeen meneer die heel graag met mij op de foto wilde op hard bass 2011.
-
B
Altijd back jwzroberttt wrote:mooie foto![]()
R+R = Back jwt
-
M
Moeilijk te geloven, maar geloof je toch maar voor deze keerroberttt wrote:het was daar een zweethoksta er gewoon nuchter op, maar ja de zon die er scheen... vandaar me zonnebril
Pepepe heb trouwens nog mooie foto van jou

@movingMadness, was daar ook nog jong, maar 17jaartjes jong.

@movingMadness, was daar ook nog jong, maar 17jaartjes jong.
Hij heeft wel gelijk. Tijdens de Eindshow werd je bijna verblind door de zonMovingMadness wrote:Moeilijk te geloven, maar geloof je toch maar voor deze keerroberttt wrote:het was daar een zweethoksta er gewoon nuchter op, maar ja de zon die er scheen... vandaar me zonnebril
-
B
Tijdens partylab al, dat zoog zwaar
Nou inderdaad, snapte er niks van
Had je ook geen lasers meer enz, zeer jammer... Niet dat ik die zag.. Maar de sfeer was beter in het donker 
-
B
Dat + toen het licht werd zag het decor er ineens zo pauper uit vond ikroberttt wrote:Nou inderdaad, snapte er niks vanHad je ook geen lasers meer enz, zeer jammer... Niet dat ik die zag.. Maar de sfeer was beter in het donker
-
M
Maar was wel een heldenfeest. Iedereen in het oranje, iedereen flink vdk, en een sfeer die gewoon heldig was! Ik wil een 10 years of B2S in de Arena!