komt ze weer met haar pics hoor
KSwoosh wrote:komt ze weer met haar pics hoor
KSwoosh wrote:komt ze weer met haar pics hoor

Million wrote:Ook raar als je jezelf op een random FB page tegenkomt! Hahaha!![]()
+1 1 foto van iedereen is dacht ik wel genoegKSwoosh wrote:komt ze weer met haar pics hoor
Nietus... :Odjpatt wrote:rico, robkuh is verliefd op je
tja je hebt niet veel keuze he, enigste actieve vrouw op HTrobkuh1990 wrote:Nietus... :Odjpatt wrote:rico, robkuh is verliefd op je
ok, beetje dan
Jeej eindelijk een vent die op vrouwen met kaal haar valtKSwoosh wrote:tja je hebt niet veel keuze he, enigste actieve vrouw op HTrobkuh1990 wrote:Nietus... :Odjpatt wrote:rico, robkuh is verliefd op je
ok, beetje dan
dj-rico01 wrote:dit is mijn meest recente foto, maar ook de meest gay dus daar aub niks over zeggen: dat weet ik zelf wel![]()
Haha.... tsjaa... ik zeg.. gan.... nee laat maarKSwoosh wrote:tja je hebt niet veel keuze he, enigste actieve vrouw op HTrobkuh1990 wrote:Nietus... :Odjpatt wrote:rico, robkuh is verliefd op je
ok, beetje dan
Samen uitgetest en het beviel niet ?djpatt wrote:ik kan bevestigen dat rico geen gay is
en hij van mij ook
oh?djpatt wrote:ik kan bevestigen dat rico geen gay is
en hij van mij ook
samen wezen stappen jaroberttt wrote:Samen uitgetest en het beviel niet ?djpatt wrote:ik kan bevestigen dat rico geen gay is
en hij van mij ook
uitstapje naar bruincafe de bruine grot?djpatt wrote:samen wezen stappen jaroberttt wrote:Samen uitgetest en het beviel niet ?djpatt wrote:ik kan bevestigen dat rico geen gay is
en hij van mij ook
En hij wees je af toen jij wou zoenen?djpatt wrote:samen wezen stappen jaroberttt wrote:Samen uitgetest en het beviel niet ?djpatt wrote:ik kan bevestigen dat rico geen gay is
en hij van mij ook
nee joh... de Snikkellaan af en dan de rechts Befke de Pijperweg op... loop je zo recht in het verlengde van de Holmatendreefdjpatt wrote:ja dat is toch hoofdstraat oplopen en dan rechts het steegje der 7 negers door ?
TMIdj-rico01 wrote:![]()
DJ patt was aan het rijden, hij pakte de verkeerde pook vast, vonden we beiden niet tof dus automatisch niet gay