komt ze weer met haar pics hoor
wrote:komt ze weer met haar pics hoor
wrote:komt ze weer met haar pics hoor

wrote:Ook raar als je jezelf op een random FB page tegenkomt! Hahaha!![]()
+1 1 foto van iedereen is dacht ik wel genoegwrote:komt ze weer met haar pics hoor
Nietus... :Owrote:rico, robkuh is verliefd op je
tja je hebt niet veel keuze he, enigste actieve vrouw op HTwrote:Nietus... :Owrote:rico, robkuh is verliefd op je
ok, beetje dan
Jeej eindelijk een vent die op vrouwen met kaal haar valtwrote:tja je hebt niet veel keuze he, enigste actieve vrouw op HTwrote:Nietus... :Owrote:rico, robkuh is verliefd op je
ok, beetje dan
wrote:dit is mijn meest recente foto, maar ook de meest gay dus daar aub niks over zeggen: dat weet ik zelf wel![]()
Haha.... tsjaa... ik zeg.. gan.... nee laat maarwrote:tja je hebt niet veel keuze he, enigste actieve vrouw op HTwrote:Nietus... :Owrote:rico, robkuh is verliefd op je
ok, beetje dan
Samen uitgetest en het beviel niet ?wrote:ik kan bevestigen dat rico geen gay is
en hij van mij ook
oh?wrote:ik kan bevestigen dat rico geen gay is
en hij van mij ook
samen wezen stappen jawrote:Samen uitgetest en het beviel niet ?wrote:ik kan bevestigen dat rico geen gay is
en hij van mij ook
uitstapje naar bruincafe de bruine grot?wrote:samen wezen stappen jawrote:Samen uitgetest en het beviel niet ?wrote:ik kan bevestigen dat rico geen gay is
en hij van mij ook
En hij wees je af toen jij wou zoenen?wrote:samen wezen stappen jawrote:Samen uitgetest en het beviel niet ?wrote:ik kan bevestigen dat rico geen gay is
en hij van mij ook
nee joh... de Snikkellaan af en dan de rechts Befke de Pijperweg op... loop je zo recht in het verlengde van de Holmatendreefwrote:ja dat is toch hoofdstraat oplopen en dan rechts het steegje der 7 negers door ?
TMIwrote:![]()
DJ patt was aan het rijden, hij pakte de verkeerde pook vast, vonden we beiden niet tof dus automatisch niet gay