Hey, een nuchtere foto 
ja ik sta er lekker op XDChukkels wrote:Hey, een nuchtere foto
ja ik sta er lekker op XDChukkels wrote:Hey, een nuchtere foto
Beetje opereren ghehehePiaaa wrote:De Chirurg![]()
Maarten je hebt me onder de tafel![]()
![]()
experimenteren met medicijnen jamaarten1410 wrote:Beetje opereren ghehehePiaaa wrote:De Chirurg![]()
Maarten je hebt me onder de tafel![]()
![]()
Jullie foto's zijn altijd 't zelfde haharoberttt wrote:
Wat nou? Ik ben een keer nuchter!Rik wrote: Jullie foto's zijn altijd 't zelfde haha
Jezelf boven de rest stellendjpatt wrote:mensen die wel wat beleven in hun leven
nee boven robert alleenPiaaa wrote:Jezelf boven de rest stellendjpatt wrote:mensen die wel wat beleven in hun leven
Oké coole jongensdjpatt wrote:nee boven robert alleenPiaaa wrote:Jezelf boven de rest stellendjpatt wrote:mensen die wel wat beleven in hun leven
geschaafde armputten, of gewoon weinig haar?Djenz wrote:
linker!
Ik dacht echt precies hetzelfdeKSwoosh wrote:geschaafde armputten, of gewoon weinig haar?Djenz wrote:[img]foto%20van%20jongen%20zonder%20sjag%20onder%20z'n%20arm[/img]
linker!
hahamaarten1410 wrote:Ik dacht echt precies hetzelfdeWou al vragen of hij misschien op een gasbrander had gezeten...
Ben trots op mijn borsthaarKSwoosh wrote:hahamaarten1410 wrote:Ik dacht echt precies hetzelfdeWou al vragen of hij misschien op een gasbrander had gezeten...
nu moet ik zeggen dat ik, gelukkig, ook niet erg veel armput haar heb, waar ik wel blij mee ben
lijkt me kut om dat te moeten scheren, want lang is smerig[iig bij fitness en feesten enzo]
om nog maar niet over borsthaar te beginnen
Heb je er 1?dj-rico01 wrote:Ben trots op mijn borsthaarKSwoosh wrote:hahamaarten1410 wrote:Ik dacht echt precies hetzelfdeWou al vragen of hij misschien op een gasbrander had gezeten...
nu moet ik zeggen dat ik, gelukkig, ook niet erg veel armput haar heb, waar ik wel blij mee ben
lijkt me kut om dat te moeten scheren, want lang is smerig[iig bij fitness en feesten enzo]
om nog maar niet over borsthaar te beginnen