Whaha ik zie er idd niet uit als de standaard "hardstyler", maar hoe had je me dan voorgesteld, ben nu wel heel nieuwsgierigDennis Aka Mash wrote:Jou had ik me dus heel anders voorgesteld.SndR wrote:Toevallig 2 weken geleden een foto laten maken tijdens het passen van een trainingsjackje, er waren geen spiegels in de buurt![]()
En nee Ravenwood geen Nickelodeon jack. Ben toch geen kindje meer. Het is een jack van het merk Nickelson.
Active topics in Off-Topic
Moderators
Een beetje 'normaler'. Die lange haren van je en je wat donkere huidskleur vond ik wel verrassend. 
Had je meer voorgesteld als zo'n beetje iedereen hier. Moeilijk uit te leggen. Sorry
Had je meer voorgesteld als zo'n beetje iedereen hier. Moeilijk uit te leggen. Sorry
:p ik zie er idd niet standaard uit haha. Zijn weinig andere met lange haren en een sik in deze scene. Donkere huidskleur komt btw door de zon en belichting denk ik, ben gewoon 100% NL'sDennis Aka Mash wrote:Een beetje 'normaler'. Die lange haren van je en je wat donkere huidskleur vond ik wel verrassend.
Wat is de omschrijving van een Standaard Hardstyler???
Als ik dat nou weet ga ik morgen meteen naar de winkel.......
Komop jongens. Het gaat er toch niet om hoe je eruit ziet als Hardstyler.
It's a Feeling, An Energetic Emotion!
Als ik dat nou weet ga ik morgen meteen naar de winkel.......
Komop jongens. Het gaat er toch niet om hoe je eruit ziet als Hardstyler.
It's a Feeling, An Energetic Emotion!
Last edited by FRArnold on 09 Sep 2009 19:49, edited 1 time in total.
in ieder geval geen lange haren en een sikje denk ik 
niet 20% geit met die sik?
geintje vent
en stynch, is dat een paard?
geintje vent
gheghe heb ze allemaal wel eens gehoordRavenwood wrote:niet 20% geit met die sik?![]()
geintje vent
Er is geen standaard voor een hardstyler. Het is gewoon je zelf. Maar ik vond Sander er gewoon anders uit zien dan de meeste die hier al voorbij zijn gekomen. Had hem ook wat anders voorgesteld.
Achja, boeiend!
Achja, boeiend!
nou sander heeft al wel gewonnen met meest besproken foto 
op naar de volgende
kom op youssef en sayen xD
op naar de volgende
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Ik ben er nog 1tje aan het zoeken
Ik heb echt niet veel foto's van mezelf, zo graag zie ik mezelf nu ook weer niet
Morgen misschien 1tje maken dan of laten maken
Morgen misschien 1tje maken dan of laten maken
Ravenwood wrote:nou sander heeft al wel gewonnen met meest besproken foto
op naar de volgende
Ravenwood is nog maar de enige met het goede antwoord :')
Ik heb er ergens een paar opgesnort 
Hier was ik gwn, ja random lol.

Bier + Terminator zonnebril lol.

Hier was ik gwn, ja random lol.

Bier + Terminator zonnebril lol.

-
KDonateur
- last seen Feb 2014
Vrijdag ga ik naar feestje hier in de buurt, misschien worden er daar wel foto's genomen dan 
Gast post gewoon foto's. Of ben je dik en lelijk?
-
KDonateur
- last seen Feb 2014
Maakt dat uit dan voor jou ?Frankert wrote:Gast post gewoon foto's. Of ben je dik en lelijk?
Nee haha. Je luisterd hs/hc daar gaat het om 
Maar je hebt heus wel een foto. Ga dan niet steeds zeggen van ja dan en dan komt ie wel is een keer misschien als iemand een opmerking maakt
Maar je hebt heus wel een foto. Ga dan niet steeds zeggen van ja dan en dan komt ie wel is een keer misschien als iemand een opmerking maakt
San Miquel wrote:PSVMaximize wrote:

-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Doe toch maar PSVFRArnold wrote:San Miquel wrote:PSVMaximize wrote:![]()