Godverdomme... hoezo jij wel en ik niet :'(
omdat ik een baas benrobkuh1990 wrote:Godverdomme... hoezo jij wel en ik niet :'(
omdat ik een baas benrobkuh1990 wrote:Godverdomme... hoezo jij wel en ik niet :'(
Je woont wel verder weg dan mijdjpatt wrote:omdat ik een baas benrobkuh1990 wrote:Godverdomme... hoezo jij wel en ik niet :'(

Ik nam de meloen wel op toen die afging,Pommer wrote:
die bekFr4ns wrote:Ik nam de meloen wel op toen die afging,Pommer wrote:
maar niemand aan de andere kant van de lijn
zoo dat zekerdjpatt wrote:die bekFr4ns wrote:Ik nam de meloen wel op toen die afging,Pommer wrote:
maar niemand aan de andere kant van de lijn
lekker kaakschaatsen

dan mag ie es flink gaan fitnessen!oostzaner wrote:op de groei gekocht.
of stoppen met drugs, loeiveel eten en snoeihard fitnessen?MovingMadness wrote:Of stoppen met drugs gebruiken
Zonder drugs hé!KSwoosh wrote:of stoppen met drugs, loeiveel eten en snoeihard fitnessen?MovingMadness wrote:Of stoppen met drugs gebruiken
zulke jassen zijn wel altijd heerlijk warmChukkels wrote:Weet je hoe fucking koud het was, zelfs in dronken toestand haha![]()
Normaal zit die jas me goed hoor![]()
Zal nog eens wat posten hier
maar echt, hoezo stond daar blow jobs op de muurChukkels wrote:Jah, door die jas was het ook warm, alleen m'n handen waren koud, dus stopte ik die in m'n mouwen... Die jas is perfect goed hoor
de belgische wallen?Chukkels wrote:België hé, wisten waarschijnlijk de weg niet, ook al stonden er 200 ramen met lekkere (en minder lekkere) wijven erachter die enorm schaars gekleedt waren