ik ben die met dat shirt aanMovingMadness wrote:wie ben jij dan pat?
Haha, respect voor het Dit is niet mijn Hardbass vriend shirt
Related topics
- View the latest post: Stan en Dirk hebben wederom hardcore gedraaid, er zitten wel een paar dezelfde platen in als in vorige hardcoresetjes maar daar hebben wij scheid aan
- View the latest post: Foto Onderschrift Spel 2010
- View the latest post: Het grote foto topic #2
- View the latest post: DJ's/Producer/Stages/Eindshows Foto's!
- View the latest post: Foto's, Designs etc
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
M
Had al zo'n vermoeden op een of andere manierdjpatt wrote:ik ben die met dat shirt aanMovingMadness wrote:wie ben jij dan pat?
Haha, respect voor het Dit is niet mijn Hardbass vriend shirt
Geniaal
alleen jammer dat er nog 2 mensen met dat shirt zijn gespot 
-
M
Ach echt? dacht dat eigen ontwerp was ofzodjpatt wrote:alleen jammer dat er nog 2 mensen met dat shirt zijn gespot
ja had swoosh voor me gemaakt, alleen hadden er nog 2 mensen besteldMovingMadness wrote:Ach echt? dacht dat eigen ontwerp was ofzodjpatt wrote:alleen jammer dat er nog 2 mensen met dat shirt zijn gespot
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
Stuk of zeven heb ik er gespotdjpatt wrote:alleen jammer dat er nog 2 mensen met dat shirt zijn gespot
je keek zeker dubbeldj-rico01 wrote:Stuk of zeven heb ik er gespotdjpatt wrote:alleen jammer dat er nog 2 mensen met dat shirt zijn gespot
-
M
Ah oké, naja word niet minder geniaal omdjpatt wrote:ja had swoosh voor me gemaakt, alleen hadden er nog 2 mensen besteldMovingMadness wrote:Ach echt? dacht dat eigen ontwerp was ofzodjpatt wrote:alleen jammer dat er nog 2 mensen met dat shirt zijn gespot
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
nopedjpatt wrote:je keek zeker dubbeldj-rico01 wrote:Stuk of zeven heb ik er gespotdjpatt wrote:alleen jammer dat er nog 2 mensen met dat shirt zijn gespot
Deel 7 is door 2..djpatt wrote:je keek zeker dubbeldj-rico01 wrote: Stuk of zeven heb ik er gespot
Kun je dat aantal mensen zien?
Ik heb er geen 1 gezien en ik heb nogal veel door de zaal gelopen haha! 
wel als je knoepers bentParvuz wrote:Deel 7 is door 2..djpatt wrote:je keek zeker dubbeldj-rico01 wrote: Stuk of zeven heb ik er gespot
Kun je dat aantal mensen zien?
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
Owja, ik was knoepers want ik had twee pils op :p
-
G
ohja? kan ik me niet herinnerendjpatt wrote:ja had swoosh voor me gemaakt, alleen hadden er nog 2 mensen besteld
maar hij ziet er nice uit
ow dan is het het skit geweestKSwoosh wrote:ohja? kan ik me niet herinnerendjpatt wrote:ja had swoosh voor me gemaakt, alleen hadden er nog 2 mensen besteld
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
Komt omdat ik hem heb gemaakt haha!djpatt wrote:ow dan is het het skit geweestKSwoosh wrote:ohja? kan ik me niet herinnerendjpatt wrote:ja had swoosh voor me gemaakt, alleen hadden er nog 2 mensen besteld
-
C
Maarre Patt.... onder de vrouwkes dus..
doe je goed
doe je goed
geen 1 van mij daarrobkuh1990 wrote:Maarre Patt.... onder de vrouwkes dus..
doe je goed
die met dat bruin rode haar onderaan, ik ken der niet maar ze schijnt gaby uit tilburg te zijn. wat een lekkere flirter is dat zeg
-
C
djpatt wrote:
Lekkere flirter... gast je hebt d'r of je hebt d'r nietdjpatt wrote: geen 1 van mij daarmaar wel paar toppertjes
die met dat bruin rode haar onderaan, ik ken der niet maar ze schijnt gaby uit tilburg te zijn. wat een lekkere flirter is dat zeg
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
Afraggen die handelrobkuh1990 wrote:djpatt wrote:Lekkere flirter... gast je hebt d'r of je hebt d'r nietdjpatt wrote: geen 1 van mij daarmaar wel paar toppertjes
-
C
Ho-ho... nummertje trekken.. ik was eerst! 
robkuh1990 wrote:Ho-ho... nummertje trekken.. ik was de eerste na patrick!
-
C
djpatt wrote:robkuh1990 wrote:Ho-ho... nummertje trekken.. ik was de eerste na patrick! Die robkuh1990 toch voorliet omdat ie dichterbij woont
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011