Related topics
- View the latest post: Stan en Dirk hebben wederom hardcore gedraaid, er zitten wel een paar dezelfde platen in als in vorige hardcoresetjes maar daar hebben wij scheid aan
- View the latest post: Foto Onderschrift Spel 2010
- View the latest post: Het grote foto topic #2
- View the latest post: DJ's/Producer/Stages/Eindshows Foto's!
- View the latest post: Foto's, Designs etc
Active topics in Off-Topic
Moderators
OMFGWTFBBQ!!!!11!!ONE!!! Deze foto had ik nog niet gezien. Links ben ik, met dat mooie shirt 

Last edited by modernization on 17 Jan 2011 16:43, edited 2 times in total.

rechts= me =D,
ik geniet intens van een banana weiss, oftewel een bananenbiertje
links is me maatie, is uberhardcore fanatic!

Ik met vrienden, rechts ben ik.

En hier he-le-maal kapot na een avondje Radstake met Frequencerz (Hardste set ooit @ Radstake
-
MHardtraxxer
- 120 posts member since 2010
- last seen Jun 2024

Yeeeeeeah.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Oxbow wrote:AFCA t-shirt
mensen die janken om mensen met AFCA
je weet wie het zegt tochHoofdcoach wrote:Oxbow wrote:AFCA t-shirt
mensen die janken om mensen met AFCA
Crossnight?Daveytl wrote:![]()
JazekerParvuz wrote:Crossnight?Daveytl wrote:![]()
Volgens mij heb ik die foto wel op dieka site zien staan.
4 februari wordt knallen
Agjoh in dieka heb je geen oordoppen nodig.Daveytl wrote:JazekerParvuz wrote:Crossnight?Daveytl wrote:![]()
Volgens mij heb ik die foto wel op dieka site zien staan.
![]()
4 februari wordt knallenDit keer MET oordoppen
hoe kleiner de zaal des te eerder zou ik oordoppen indoen
Maar in dieka hoeft dat echt niet.djpatt wrote:hoe kleiner de zaal des te eerder zou ik oordoppen indoen
Fototje van mij

Ik & Zatox

Axe, Ik, Anim0l

Ik & Zatox

Axe, Ik, Anim0l
Ik doe het volgende keer in Dieka zeker weten! Dikke piep in me oren volgende dag! Kameraad had het een paar dagen lang!Parvuz wrote:Maar in dieka hoeft dat echt niet.djpatt wrote:hoe kleiner de zaal des te eerder zou ik oordoppen indoen
Serieus?Atraxisz wrote:Ik doe het volgende keer in Dieka zeker weten! Dikke piep in me oren volgende dag! Kameraad had het een paar dagen lang!Parvuz wrote:Maar in dieka hoeft dat echt niet.djpatt wrote:hoe kleiner de zaal des te eerder zou ik oordoppen indoen
Ik heb er echt nog nooit last van gehad in Dieka. Niet met de Crossnights en niet met de gewone avonden. Zal wel gewenning zijn.
1312mikeee wrote:ACABOxbow wrote:AFCA t-shirt
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Die djs moeten een beetje opvoeding krijgen daar!Atraxisz wrote:Ik doe het volgende keer in Dieka zeker weten! Dikke piep in me oren volgende dag! Kameraad had het een paar dagen lang!Parvuz wrote:Maar in dieka hoeft dat echt niet.djpatt wrote:hoe kleiner de zaal des te eerder zou ik oordoppen indoen
Want? Vanwege het geluid?Ramirez wrote:Die djs moeten een beetje opvoeding krijgen daar!Atraxisz wrote:Ik doe het volgende keer in Dieka zeker weten! Dikke piep in me oren volgende dag! Kameraad had het een paar dagen lang!Parvuz wrote: Maar in dieka hoeft dat echt niet.