godverde****

G
G
ga je een keer van de kaart, staat gelijk heel HT vol met fotos daarvanwrote:Kasper wordt ook iedere keer gepakt XD
hahah, terecht had ie maar clean moeten blijven.wrote:ga je een keer van de kaart, staat gelijk heel HT vol met fotos daarvanwrote:Kasper wordt ook iedere keer gepakt XD![]()
G
pas maar op jongen, ik heb hier ook nog wat wous fotos van jou liggenwrote:hahah, terecht had ie maar clean moeten blijven.

2 kameraden en ik (rechts) bij Dieka
Oke, sorrywrote:pas maar op jongen, ik heb hier ook nog wat wous fotos van jou liggenwrote:hahah, terecht had ie maar clean moeten blijven.[en nog een paar ergere van mij
]
Gelukkig stemde Robert er mee in om de ergste foto ooit van ons NIET online te zetten. En dat moet ook zo blijven, zooooooooo he!wrote:Oke, sorrywrote:pas maar op jongen, ik heb hier ook nog wat wous fotos van jou liggenwrote:hahah, terecht had ie maar clean moeten blijven.[en nog een paar ergere van mij
]
G
CIMG0027 of CIMG0028 toevallig?wrote:Gelukkig stemde Robert er mee in om de ergste foto ooit van ons NIET online te zetten. En dat moet ook zo blijven, zooooooooo he!
Nah, hij staat veilig hier op mijn harde schijf 
M
Zet online!!!!! 
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
De baas met een gay hoofd

G
netjes in colbert 
D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2011
zakelijk diner hewrote:netjes in colbert
Zat er nog een stukje in vant weekend ?wrote:De baas met een gay hoofd![]()
Is niks van te zien hoor
M
Deze hoort toch echt in het 'Mooiboy' topicwrote:De baas met een gay hoofd![]()
G
het mooi bazen boy topic dan 
D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2011
Eindbazen welteverstaan!wrote:het mooi bazen boy topic dan
M
Iddwrote:Eindbazen welteverstaan!wrote:het mooi bazen boy topic dan
Is dan wel weer jammer van je schoenen en broek 
Of was het een casual zakelijk diner?
ze schoenen/broek zie je toch niet als hij aan tafel zit.wrote:Is dan wel weer jammer van je schoenen en broek